פירוש ומשמעות השם יסמין לפי הקבלה והמיתולוגיה.

יסמין – השם שאתה חייב להכיר!

מה מקור השם יסמין?

יסמין הוא שם פרחוני שמגיע מהערבית, שם הוא נכתב כך: يَاسَمِين. בחלק מהמקרים, ניתן למצוא את השם גם בשפות השונות של מדיומים אחרים כמו האנגלית, שם הוא נכתב Jasmine. השם מתייחס לפרח המוכר, שהוא חלק במשפחת ה- Oleaceae, ונחשב לסמל של יופי ורעננות.

לזכר או לנקבה? אפשרויות השם יסמין

השם יסמין נחשב לשם נשי, אך בעשור האחרון, ישנם הורים שמציעים את השם גם לבנים, אם כי זה עדיין לא מאוד מקובל. לכן, עבור רוב האנשים, יסמין הוא בהחלט שם של ילדה!

מה משמעות השם יסמין?

כמו שהוזכר קודם, השם יסמין מתעקש להתמקד בפרח המפורסם אשר נושא באורח חיובי את המושג של רעננות, יופי ונעימות. במשך השנים, יסמין הפך לשם הנושא משמעויות רומנטיות ואפילו רוחניות, כחלק מתרבויות שונות.

אנשים מפורסמים עם השם יסמין

קל למצוא שחקניות, דוגמניות ואף סופרות עם השם יסמין, אך איני רוצה לציין שמות שאינם מדויקים. זה עשוי להיווצר במעט את הביטחון בין הידוע למוכר. אם אתם מכירים אנשים מפורסמים נוספים או רוצים לשתף, אל תהססו!

משמעותו של השם יסמין לפי הקבלה

הקבלה נחשבת למערכת הילווית מתקדמת של תובנות ומסרים עמוקים, ובפרט בנוגע לשמות. בראייה הקבלית, השם יסמין נושא עמו מספר משמעויות סודיות ומיוחדות. ראשית, האות י' שבתחילת השם משדרת כוח והגנה. היא יוצרת חיבור לצד הדינמי של א' ראשונה, מה שמסמל התחדשות ורעננות. האות ס' במרכז מייצגת את המשולש של ההגנה, מה שמסביר את הקשרים החזקים בין האדם לסביבה הקרובה אליו.

האות מ' מסמלת את הזרימה, את הנוכחות האי-לינארית של האנרגיה סביבנו, ואילו האות י' שבסוף השם מתייחסת לעוד חיבור וכוח כרוחנית. השם יסמין מתקשר לעיתים קרובות לנשים המיועדות להיות מקוריות, ייחודיות ופולחניות. הן נחשבות לנשמות חזקות עם חיבור טבעי לרוחניות ולכוחות עליונים.

כמו כן, השם יסמין במספרים קבליים מתייחס גם למצבים של חיבור בין הזהות האישית לבין האוניברסליות. זהו שם שמסמל יחסים טובים עם הסביבה, תמיכה ושותפות, שמתרחש לא רק ברמה חברתית, אלא גם ברמה מעמיקה יותר של הנפש. בקיצור, מי שנושאת את השם יסמין לא רק שונה, אלא גם חלק מהיקום.

שמות דומים ליסמין – מה עוד יש לנו כאן?

  • יסמאן
  • יסמינה
  • יאסמין
  • יסיישן

אז האם הייתם בוחרים בשם יסמין? ואם כן, בשביל מי? כמובן שנהיה שמחים לשמוע על חוויותיכם עם השם המקסים הזה! לא נשכח להזכיר שהשם יסמין מביא עמו הרבה יותר מרק יופי – הוא נושא בתוכו גם רוחניות, חיבור ואנרגיה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים לבחירת מוצרי פרסום
מוצרי פרסום הם בעצם מתנות שאותם רוכשים בעלי עסקים על מנת להעניק את המוצרים ללקוחות ולעובדים. מוצרי...
קרא עוד »
ינו 01, 2018
גילוי סודי: איך נראות הפרשות לפני מחזור ראשון?
איך נראות הפרשות לפני מחזור ראשון? כשהבנות מגיעות לגיל ההתבגרות, העולם שלהן עובר לא מעט שינויים. אחד...
קרא עוד »
אוק 18, 2024
איך לשדרג את האירוע בקלות ובזול?
תכנון אירוע עשוי להיות מאתגר לעיתים, זאת בשל העובדה שתקופת התכנון כרוכה בלא מעט משימות, כשבין היתר,...
קרא עוד »
דצמ 15, 2019