חתונה בטבע

חתונה בטבע

 

אנשים שחשים כי הם אינם מעוניינים לערוך חתונה במקום רגיל כמו גן או אולם אירועים, הם יתחילו לחשוב על כל מיני אופציות ולכוון את מחשבותיהם אל מחוץ לקופסא. רובנו מחפשים משהו אחר, במיוחד ביום המאושר ביותר בחיינו- ביום שאנו נישאים. אחד מהטרנדים הבולטים ביותר הוא חתונה בטבע. ישנן אפשרויות בלתי מוגבלות, קונספט והגשמת חלומות באירועים מסוג זה ראשית הנוף המיוחד שתבחרו, יהיה התפאורה הטבעית ביותר לאירוע, שתוכלו להפוך אותו לגרנדיוזי או לכפרי ופשוט, אבל ללא ספק מיוחד מאוד.

 

תכנון של חתונה בחיק הטבע, חייב להיות מוקפד מאוד. לא כל אחד יכול לארגן חתונה כזאת שיש למצוא את כל הגישות, הספקים, הציוד ועוד. זו הסיבה שחתונה זו, היא יקרה יותר מן הסתם אבל שווה כל שקל. אמנם חברת ההפקה עולה כסף, אבל מצד שני היא עשויה להקנות לכם חיסכון רב במחיר של ספקים איכותיים שיהיו זולים יותר, רק בגלל הקשר של חברת ההפקות לספקים השונים שכבר קבעו איתם על מחירים מוזלים מראש.

 

אווירה מיוחדת בחתונה אחרת

 

זה הרעיון הכללי של מי שעורך חתונה בטבע. ראשית האווירה, העיצוב התפאורה הם משהו מיוחד. יש כאלה שיהיו מעוניינים בחוג מצומצם יותר של חברים ובני משפחה, כך שהאירוע יהיה מושקע, אינטימי או מן סוג של אירוע בוטיק. חברת ההפקות, תהיה קשובה לרצון של בעלי האירוע, כך שהיא תוכל אף להעניק טיפים מיוחדים ולהציע הצעות מדליקות, רק על פי ניסיונה העשיר בתחום הפקות חתונות ואירועים מיוחדים בטבע.

 

יש לארגן את מקום החניה, את סימון המיקום שבו יתקיים האירוע ולהביא חברה המתמחה בתפאורה לאירוע מיוחד זה. יש לתכנן היטב את הבופה שיהיה בכניסה לאירוע, את בר המשקאות איזה סוג של אוכל יהיה באירוע, הציוד המיוחד שכולל גם גנראטורים, שיהיו מופעלים בשטח לצורך קבלת חשמל ותאורה בכלל, אך גם ציוד גיבוי של גנראטורים וכן, מערכת הגברה של התקליטן שתהיה מיוחדת לאקוסטיקה בשטח הפתוח בטבע.

 

השאירו את המוזמנים שלכ פעורי פה

 

אנשים שכבר חגגו חתונה בחיק הטבע, כאשר היא מאורגנת היטב, היו המומים מהיופי והייחודיות של אירוע זה. לרוב חתונות כאלה על מנת שכולם יוכלו ליהנות מהיופי של הנופים והשקיעה, עורכים אירוע זה בשעות הצהריים , כך שעד שעות הערב המוקדמות, ניתן יהיה ליהנות ולחגוג את האירוע. הרגשה היא משוחררת, אין רעש של מוסיקה מחרישת אוזניים והכול בהתאם לאופי המיוחד והרגוע של אירוע מיוחד מסוג זה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותים ניידים לאירועים
מקיימים אירוע? לא יודעים מה עושים עם נושא חדרי השירותים שלא קיימים בשטח הפתוח באופן קבוע? זהו שיש...
קרא עוד »
נוב 29, 2020
מפגשי שירה
אוהבים לשיר אבל לא מרגישים שתוכלו להיות זמרים מקצועיים? אין בעיה. תוכלו להפיק הנאה גדולה מאהבת השירה...
קרא עוד »
אוק 20, 2020
מועדון לבר מצווה – האופציה הטובה ביותר עבורכם
אם אתם עומדים לקיים מסיבת בר מצווה לבן שלכם, מועדון לבר מצווה יכול להיות המקום הטוב ביותר עבורכם....
קרא עוד »
אפר 26, 2016