איך בוחרים שמלות כלה

מדריך לבחירת שמלת כלה

בחירת שמלת כלה עלולה להיות אתגר גם למי שתכננה את יום חתונה כבר בגיל 6 . כיום ישנם מגוון טרנדים של שמלות כלה, המון גזרות, גוונים של לבן, ואפילו שמלות כלה בגוונים שונים מלבד, אלפי מעצבים, ואת רק אחת יחידה שרוצה את השמלה המושלמת במה שאמור להיות יום אחד מאושר בחייך. אז כיצד תוכלי לבחור את שמלת הכלה המתאימה ביותר לך ולאופייך? לפניך מדריך לבחירת שמלת כלה קצר עם כמה טיפים טובים.

התחילי לחפש את השמלה כמה חודשים טובים לפני האירוע – על מנת למצוא את השמלה המושלמת, יש להתחיל כבר בחיפושים אחרי שמלת הכלה או לפחות גזרות שאת אוהבת כמה חודשים לפני החתונה. בדקי במגזינים ובאינטרנט אחר שמלות כלה ונסי להתמקד בגזרות וסגנונות עיצוב שאת אוהבת. בכך תוכלי לבחור מעצבים ומעצבות שמלות שתוכלי לגשת אליהן כדי למצוא את שמלת הכלה שלך.

התמקדי במספר מועט של מעצבים – חשוב בבחירת שמלת כלה לא להתרוצץ בין מספר רב של מעצבים. חשוב לגשת לשניים שלושה מעצבים כדי לבחון את שמלות הכלה שיש להן להציע לך, ומכאן להתחיל להתקבע על שמלת כלה מתאימה. חשוב לא למדוד יותר מידי שמלות, אם תתרוצצי בין הרבה מעצבים ותמדדי אינספור שמלות, את רק תבזבזי זמן, תתבלבלי ותאבדי כיוון.

בחרי לך מלווה אחת או שתיים למדידות – כאשר את יוצאות לבחירת השמלה עם פמליה שלמה את חשופה לביקורת, לדעות שונות ולבזבוז זמן יקר. חשוב לצאת עם שתי מלוות שאת סומכת עליהן, שיפרגנו לך אך גם לא יחששו להביע את דעתן שצריך.

היי פתוחה להצעות – חשוב להיות פתוחה להצעות, גם של המלוות שלכם וגם של המעצבים. מעצבי שמלות כלה הינם מנוסים והם יודעים מדוע הם מציעים לך את השמלות בגזרה הספציפית. נסי למדוד את שמלת הכלה גם אם היא אינה נראית לך בפעם הראשונה כשמלה שיכולה להתאים לך. לעיתים שמלה נראית על הקולב בצורה מסוימת, אך על הגוף היא נראית שונה לחלוטין.

שימי לב שכל הפרטים שאת בוחרת לשמלה מתאימים – חשוב לבדוק כי כל הפריטים שאת בוחרת לשמלה תואמים. לאחר שבחרת את השמלה המתאימה לגזרה שלך, לסגנון החתונה ולאופייך, חשוב לשים לב למכלול של הפריטים שנלווים לשמלה. אל תכבידי בתכשיטים, הכיני לך נעליים נוחות להחלפה, התאימי לשמלה הינומה, והתייעצי עם מעצב השיער והמאפר לגבי התאמת האיפור והשיער לסגנון השמלה באופן מושלם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום מגנטים וגם כמה טיפים לצילום אירועים
צילום אירועים הוא לא רק מיומנות מיוחדת שצריך ללמוד, אלא גם דורש הרבה ניסיון. היכולת ליצור זכרונות על...
קרא עוד »
אוק 17, 2014
סדנאות בישול זוגיות – המתנה המושלמת
זוגיות היא דבר לא פשוט אשר עם הזמן הולך ונשחק. אוכל הוא דבר שרק הולך ונעשה לדבר כה עיקרי, עד כי בכל בית...
קרא עוד »
מאי 01, 2019
מה כוללת חבילת אטרקציות לבת מצווה
חגיגת בת מצווה היא אבן דרך חשובה עבור בנות יהודיות. כדי להפוך את האירוע למיוחד עוד יותר, חשוב לבחור את...
קרא עוד »
אפר 17, 2023