ציוד למטבח המוסדי –  מה אתם צריכים לדעת?

כל מי שמתעסק במטבח מוסדי, שמטרתו הוא לייצר כמויות מזון אדירות, בוודאי מבין את החשיבות של שימוש בציוד האיכותי ביותר. באופן טבעי, כמו בכל עסק, הרצון לחסוך בעלויות הוא גדול, ולכן תמיד מחפשים האחראים היכן לקצץ בעלויות. בעוד שיש אפיקים הקשורים בניהול של מוסד שמכין מספר גדול של מנות בתדירות קבועה שניתן בהחלט לקצץ בהם, המטבח שהוא לב ליבו של הפעילות, הוא המקום האחרון שיש לחסוך בו. לא, זה בהחלט לא אומר שצריך להשתולל ובהכרח לרכוש את הציוד היקר ביותר, אלא זה אומר שיש להתאים את הציוד הנדרש, לצורך הייחודי למטבח שלכם. כמובן, תוך הקפדה ובחינה של כל מוצר ובדיקה האם הוא הכרחי או לא. ברגע שהגעתם למסקנה שמוצר שכזה הוא הכרחי לכם, וודאו כי אתם רוכשים מוצר איכותי, ולא כזה שיתקלקל בתדירות גבוהה. אם יש משהו שאתם לא צריכים על הראש שלכם, זה התעסקות מיותרת עם טכנאים שפוקדים את המטבח שלכם, מה שכמובן יוביל לפגיעה בתפוקת הייצור.

הנה מספר מכשירים, שמומלץ כי יהיו בכל מטבח מוסדי:

מטחנת בשר– מטחנת בשר איכותית, כזאת שקלה לתפעול, חוסכת זמן יקר ומפחיתה עלויות בטווח הארוך. במקום לבזבז תקציב על טחינה ממקום אחר, אתם יכולים לטחון את הבשר בדיוק לפי הצורך שלכם, מה שכמובן עוזר לבזבז "חומר גלם" מיותר.

קאטר– הקאטר מאפשר פעולת חיתוך ועירבוב ביעילות גבוהה. במקום לקנות כמויות אדירות של חומוס בחוץ, אתם יכולים להכין אותו בעצמכם, שוב – לפי הכמות הנדרשת לכם מדי יום.

מכונת ואקום– טריות היא שם המשחק. מטבח מוסדי שיגיש אוכל מקולקל או כזה שפג תוקפו, מסתכן בסנקציות חמורות. על מנת ליהנות מבשר איכותי ולהבטיח שהוא לא יתקלקל, חייב כל מטבח שכזה להחזיק מכונת ואקום לאריזת נתחים גדולים.

קוצץ ירקות– את הירקות והסלטים השונים סביר להניח שאתם מכינים מדי יום. קוצץ ירקות איכותי שמסוגל לתת תפוקה רבה במהלך יום שלם הוא חובה בכל מטבח מוסדי. חפשו קוצץ שיהיה קל לנקות אותו, וכמובן כזה שיחתוך את הירקות במהירות וברמת דיוק גבוהה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אביזרים למסיבת רווקות
המרכיבים של מסיבה רווקות מוצלחת הם חבורת חוגגות שמצוידות באנרגיות הנכונות, מוזיקה מקפיצה, אלכוהול...
קרא עוד »
מרץ 14, 2017
מסעדה לאירועים בירושלים
המסעדות השונות ברחבי ירושלים יוכלו לספק לכם חוויה קולינרית של פעם בחיים. אין בכלל ספק כי ניתן למצוא...
קרא עוד »
יול 23, 2016
חריטה בלייזר על מתנות
אם חשוב לכם להביא מתנה מקורית במיוחד לאחד מיקיריכם ואתם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל, נראה שהגעתם למאמר...
קרא עוד »
מרץ 05, 2021