ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה – מתי כן מתי לא?

ניתוח הגדלת חזה לפני חתונה

לקראת החתונה נשים רבות מרגישות שהן צריכות לבצע שיפורים ושדרוגים מסוימים במראה שלהן, גם כדי להיראות כמה שיותר טוב ביום החתונה וגם כדי לציין את ההתחלה החדשה שלהן בצורה שתתאים יותר למעמד ולתקופה. ניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים משדרגים מראה נפוצים מאוד בשלל הצורות שלהם ויש לדעת מתי לעשות אותם בזמן, לפני החתונה כדי להיות מוכנים במראה המשודרג כבר אחרי תקופת ההחלמה.

מתי לא לעשות ניתוח הגדלת חזה?

עם זאת, יש יוצאים מהכלל ולכן כאשר את עושה את ניתוח הגדלת החזה בגלל הסיבות הלא נכונות בצורה שאינה מיטיבה אתך עדיף לא לעבור את הניתוח הזה.

  • כשאין מספיק זמן להחלים מהחתכים ומהסכנה של זיהומים, משום שאז בחתונה עצמה לא תרגישי מספיק נוח ללבוש את השמלה המיוחדת, את המחוך והחזיה. שלא לדבר על סכנת הזיהומים שעלולים לקבל כתוצאה מכל הפעילות והלחץ הנפשי שלא יסייעה לך להחלים ולקבל מנוחה מלאה לאחר הניתוח.
  • אל תעברי ניתוח הגדלת חזה אם יש לך בעיית בריאות ואת מתעקשת על כך רק בגלל המראה היפה והמשופר שלך.
  • אם אין לך מספיק זמן החלמה לפחות ודאי ששיטת הניתוח היא כזאת שהיא גורמת למינימום זיהום ואי נוחות.
  • כמו כן, אל תעברי את הניתוח אם את עושה את זה למען מישהו ולא למענך. ניתוח פלסטי כל כך משמעותי עושים רק אם את בטוחה בעצמך ורוצה את זה בעצמך, לא כדי להחיות מערכת יחסים.

מתי כן לעבור ניתוח הגדלת חזה?

אם חיית כל חייך בתחושה שהנשיות שלך אינה שלמה ללא מראה מלא ומעוגל יותר בחזה, ואת מרגישה שזה מפריע לך באמת ואת רוצה להתחיל את חייך כאישה נשואה כאישה עם חזה גדול יותר, את בריאה ויש לך מספיק זמן לפנייך להחלים מניתוח הגדלה של החזה ולהגיע לחופה בלי מגבלות תנועה וסכנת זיהום, את יכולה לעבור את הניתוח וליהנות ממנו. ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הטיפולים האלה שחייבים לתכנן בזמן, משום שיש לעשות את הבדיקות הנחוצות ואת סקר השווקים הנכון ולמצוא את הרופא שמתאים לכם בדיוק בזמן. קחו בחשבון גם תקופת החלמה של כמה חודשים ורק אז תוכלו להיראות במיטבכן בחתונה עצמה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחפשים מתנה לסבא? הנה 4 רעיונות מגניבים!
יש יום האם, יש יום האב, יש אפילו יום המשפחה! אך כשהדבר מגיע לסבא וסבתא, אין להם יום מיוחד שכל העולם...
קרא עוד »
יול 01, 2019
סדנאות גיבוש לחברות
כל חברה שמכבדת את עצמה ורוצה להשתפר מהמקום הנוכחי שהיא נמצאת בו, תמיד חייבת לחשוב היטב מה היא יכולה...
קרא עוד »
פבר 23, 2017
אטרקציות בוינה לטיול בלתי נשכח
אם אתם עומדים לצאת לטיול בוינה, חשוב מאוד שכבר מהארץ תקבלו כמה שיותר מידע על אטרקציות בוינה ועל מה...
קרא עוד »
יונ 15, 2016