הפקת סרטונים לאירועים

הפקת סרטונים לאירועים

מאחורי כל אירוע עומדת משפחה, עומדים חברים, עומד סיפור שלם שרק רוצה לצאת ולפרוץ החוצה ומה יותר נכון, אמיתי ומהנה מאשר להעביר את כל זה דרך סרטון. הפקת סרטונים לאירועים הפכה לחלק בלתי נפרד כמעט מכל אירוע בין אם זו חתונה, בר מצווה או יום הולדת מיוחד. ממש כמו שאנחנו בוחרים את המקום, הקייטרינג, המוזיקה והאווירה, אנחנו בוחרים גם מישהו שיפיק עבורנו את סרטון החתונה. זה יכול להיות סרטון אותו מפיקים החברים הכי קרובים לזוג שעומד להינשא וזה יכול להיות סרטון שדווקא זה שחוגג את האירוע יוזם בעצמו.

 

מדוע כדאי להשקיע בהפקת סרטונים לאירועים?

אז בראש ובראשונה, כמו שנאמר מקודם, סרטון הוא דרך נפלאה להעביר את הסיפור של אותו אדם שחוגג את האירוע. זו גם דרך מקורית להצחיק את החוגגים, להפתיע ולרגש אותם. בנוסף, סרטון בין אם מדובר בסרט קצר ממש, קליפ או סרט אנימציה מחבר את כל המוזמנים יחדיו לכמה דקות מרגשות של צפייה, מכניס את כולם לאווירה הייחודית של האירוע ויוצר משהו משותף בין כולם.

 

הפקת סרטונים לאירועים – איך עושים את זה?

השלב הראשון מתבסס על רעיון כמובן. זה השלב שבו מציגים את הסיפור וחושבים איך רוצים לספר אותו. צריכים לחשוב על תסריט מקורי שמצד אחד יתאים לאירוע ומצד שני יאפיין את החוגגים.  בשלב בניית העלילה, מחלקים לסצנות את הסרטון ומדגישים את המסרים שהיינו רוצים שיעברו. בשלב הבא בוחרים את התמונות שיופיעו בסרטון עצמו מה שדורש תהליך של מיון וסינון.

 

אחר כך עוברים לתפאורה, צריך לתכנן את המיקומים של כל דבר, לעצב, לבחור טכניקה שבה נצלם את הסרטון, למקם את הרקעים השונים, להכין את כל החומרים ואז עוברים לשלב הצילום. לאחר שיש את כל החומרים מצולמים עוברים לשלב העריכה בתוכנה מתאימה, משלבים מוזיקה ובודקים שהכל תואם אחד את השני.

 

לסיכום, סרטון שמופק בצורה מקצועית יכול להפוך כל אירוע למשהו מיוחד, לרגש, לשמח, לעורר ובקיצור להוסיף פן נוסף לאירוע שלכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מנות איטלקיות צמחוניות
כל הישראלים אוהבים אוכל איטלקי ואין כמו מנות מובחרות כמו פסטות איכותיות במבחר רטבים, פיצות עם תוספות...
קרא עוד »
אוג 10, 2016
ימי גיבוש – למה דווקא בקפריסין?
ימי גיבוש וכיף הם חלק בלתי נפרד השנה ואפילו החודש של ארגונים רבים. בדרך כלל ארגונים גדולים יוכלו...
קרא עוד »
יונ 20, 2023
עמדת שזירת פרחים בחתונה
דוכן פרחים לאירועים ועמדת שזירת פרחים מתאימים לכול סוגי האירועים: אירועי חתונה, בת מצווה, ימי הולדת,...
קרא עוד »
ספט 05, 2016