צילום מגנטים וגם כמה טיפים לצילום אירועים

צילום אירועים

צילום אירועים הוא לא רק מיומנות מיוחדת שצריך ללמוד, אלא גם דורש הרבה ניסיון. היכולת ליצור זכרונות על גבי תמונות שנתפסו עם סיוע של עדשת מצלמה סטנדרטית היא מה שמפריד בין מומחה אירוע מצלמים רגילים עם מצלמת SLR דיגיטלית. להלן כמה טיפים על שיסייעו לכם לשדרג את יכולת הצילום שלכם באירועים:

להיות חלק מהאירוע

צלם טוב צריך להתמזג עם האורחים ולהרגיש כמו אחד מהם. צלם לא צריך להפריע למהלך האירועים אלא להיות בהרמוניה עם כל מה שמתרחש. כמובן שבכל הנוגע לצילום אירועים – יש תמונות שצריך ואף מומלץ לביים (תמונות משפחתיות למשל) אבל צלם טוב צריך לדעת לזהות רגעים מיוחדת באירוע ולהנציח אותם בצורה הטובה ביותר שאפשר. מידע נוסף על מגנטים לאירועים.

דיוקנאות בודדים

אנשים אוהבים לעשות פוזות באירועים אז למה לא לנצל את העבודה הזו ולצלם פורטרטים אישיים? תמונות של בנאדם אחד או אפילו זוג ברגע מעניין עם תאורה ורקע נכונים יכולים להפך כל תמונה לתמונה של "וואו!".

ניתן ואף מומלץ לעשות שימוש באביזרים !

צלמים מקצועיים רבים נוהגים להשתמש באביזרים כמו שפמים, סיגריות, כובעים, ומשקפיים בעת צילום אירועים. אביזרים אלו מוסיפים מימד של קומדיה לתמונות וכן אווירה קלילה ולא מחייבת שיוצרת תמונות מבדרות ובלתי נשכחות.

צלם אירועים

מעבר לטיפים האלה, כדאי גם לחשוב על שיטות הצילום והפיתוח של התמונות. מגנטים לאירועים למשל, זה תחום שהופך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולארי – וכמעט שאין זוג שלא מבקש צילום מגנטים לחתונה כחלק מהסטנדרט. היתרונות של צילום מגנטים לאירועים הם רבים: זה מהיר (סיפור מיידי), יש מזכרת מוחשית לקחת הביתה ולתלות על המקרר או איפה שרוצים, זה גורם לציפיה ומעורבות גבוהה אצל האנשים – מי לא מכיר את הלוח מגנטים שכולם מצפים בשקיקה שתמונתם תופיע שם?

כל זאת ועוד, הופכים את המגנטים לאטרקציה המובילה כיום בחתונות בישראל, על כן – למענכם ולמען האורחים שלכם – אל תוותרו על צילום מגנטים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אוהלים לאירועים
אוהלים לאירועים יכולים להוות את הפתרון האידיאלי ביותר, עבור כל מי שמעוניין להפיק אירוע מושקע ומיוחד...
קרא עוד »
יול 05, 2020
מפגשי שירה
אוהבים לשיר אבל לא מרגישים שתוכלו להיות זמרים מקצועיים? אין בעיה. תוכלו להפיק הנאה גדולה מאהבת השירה...
קרא עוד »
אוק 20, 2020
מדריך ידידותי למתנות ולמארזים מיוחדים
בשטיחי הקשרים האנושיים, מסורת הענקת המתנות והתוספת המתחשבת של מארזים מיוחדים טווים נרטיב עשיר של...
קרא עוד »
פבר 24, 2024