מתנות מיוחדות לחתונה

מכירים את טקס הענקת הצ'קים לחתן והכלה שמרגיש מעט מסחרי ומנוכר? אחד המנהגים שמרגישים קצת לא נוח בעת שמחה, הוא הענקת כסף לחתן והכלה, כאשר סכומי כסף שונים וגדולים שמוענקים מבני המשפחה או מחברים מאד קרובים ,יכולים לסייע לחתן והכלה לכסות את הוצאות החתונה, אך מצד שני הם גם יכולים להיות פחות אישיים או לעורר אי נוחות.

בשל כך קיימת אופציה נחמדה ואטרקטיבית יותר של הענקת מתנה לחתונה, כאשר לא מדובר במתנה שאינה שימושית כמו סט של קערות עץ ושתי כפות לסלט – אלא מתנה משמעותית, מיוחדת וכזאת שתאפשר לחתן ולכלה ליהנות מזמן איכות ביחד, או ברווחה ואיכות חיים טובה יותר.

אז אילו מתנות מיוחדות ומרגשות לחתונה תוכלו להעניק לזוג קרוב שאתם אוהבים? הכנו לכם כמה הצעות טובות בהמשך:

חופשה בתאילנד – אם אתם רוצים להעניק לחתן ולכלה ירח דבש נפלא, תוכלו לרכוש עבורם חופשה חלומית באחד המקומות הקסומים והאטרקטיביים ביותר לזוגות צעירים והוא תאילנד. תכנון טיול לתאילנד מצריך מחשבה רבה, לכן תכנון טיסה לתאילנד שנעשה על ידי אדם קרוב ולא על ידי החתן והכלה (שגם כך עמוסים בהכנות ליום חתונתם) יכולה להיות מתנה נפלאה ומדהימה!

בנוסף, כאשר אתם רוכשים עבור הזוג את ירח הדבש שלהם, אתם חוסכים להם התלבטויות, זמני תכנון, וחשוב מכל את סכום הכסף שנדרש לירח דבש מושלם!

כדי לתכנן חופשה כזאת יש ליצור קשר עם מקומות העבודה של הזוג כדי לוודא כי התאריכים מתאימים לבני הזוג ליציאה לחופשה, יש לנסות לגשש מעט לפני ולהבין מהם יעדי החופשה המועדפים על הזוג, ולדאוג כי יש לזוג לאחר החתונה מספיק זמן להתארגן לחופשה המקסימה ביותר שהם יחוו בחייהם. בכך תוכלו להעניק מתנה מיוחדת ומקסימה.

ציוד לבית – כאשר זוג מתחתן ומתחיל את חייו יחד, הוא זקוק לכמה מכשירי חשמל בסייסים כמו: מכונת כביסה, מקרר, תנור, כמו גם לציוד לבית שיהפוך את השהות שלהם יחד לנעימה יותר. החליטו כי אתם מחדשים את החתן ונכלה בציוד שחסר להם כמו מכונת כביסה, מזרון חדש, תנור או כל מה שהם צריכים, ובכך תעניקו להם חיים קלים ונוחים יותר יחדיו.

נדוניה – אם אתם הורי הכלה או החתן ואתם רוצים שהזוגיות של ילדכם תהיה מפנקת, תמיד תוכלו להעניק לחתן ולכלה ארגז נדוניה שמכיל את כל מה שזוג צעיר צריך. בין הפריטים שתוכלו לשים בארגז: סט מצעים איכותי, מגבות, שמיכות חורף וקיץ, חלוקי אמבט וכל מה שאנשים זקוקים לו על מנת לחיות חיים מפנקים ונעימים.

טלית – אחד הרגעים המרגשים בטקס החופה הוא הרגע שבו החתן עוטף את גופו ואת גופה של בת זוגו בטלית. טקס זה משמר את המסורת היהודית ואת הרגע הקדוש שבאיחוד בין השניים, ולכן הוא דורש טלית יוקרתית חדשה ואיכותית. לשם כך ניתן לרכוש טלית רקומה, יפה, גדולה ומיוחדת שמחירה בדרך כלל אינו יקר במיוחד, אבל היא משמשת מתנה מרגשת, סמלית וכזאת שתסיר מהזוג עוד אלמנט שהם צריכים לדאוג לגביו לחתונה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול קולינרי בחיפה – בוחרים בסיור מודרך
טיול קולינרי בחיפה הוא טיול המציע מבחר רחב של מנות. בחיפה יש מורשת תרבותית מגוונת ומסעדות רבות מציעות...
קרא עוד »
מאי 03, 2023
בר מתוקים לאירועים
בר מתוקים לאירועים נחשב ללא שום צל של ספק, בתור התוספת המושלמת לכל אירוע. לא חשוב אם מדובר על אירוע...
קרא עוד »
אפר 09, 2018
דוכני מזון לאירועים
אוכל זהו חלק חשוב ביותר מכל אירוע. למעשה, עבור תשובי ישראל מדובר בלב האירוע, הסיבה לשמה אנשים מתכנסים...
קרא עוד »
ספט 13, 2016