3 רעיונות לבוק בר מצווה מקורי

בוק בר מצווה

היום כל נער שמגיע לגיל 13, חייב לארגן לעצמו בוק בר מצווה מקורי ומיוחד. בסופו של יום, מדובר על אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייו של כל נער, ולכן יש צורך לתעד אותם בצורה המקצועית והמעניינת ביותר. מדובר גם על מזכרת אשר תלווה את הנער ואת בני משפחתו לאורך השנים, ותהווה זיכרון מתוק מאירוע מרגש ומשמח במיוחד. חשוב כמובן להקפיד על תמונות באיכות גבוהה, על מנת להבטיח לעצמכם בוק איכותי ברמה הגבוהה ביותר. לכן חשוב לשכור למשימה צלם מנוסה ומקצועי, בעל שנים של ניסיון בתחום.

רעיונות מקוריים לבוק בר מצווה

  1. בוק עירוני – כל התמונות יצולמו בלוקיישנים מיוחדים ועירוניים, על רקע של גרפיטי מיוחד, בניינים רבי קומות והמולה של אנשים מסביב. תדמיינו לכם אווירה של מנהטן, רק בלב תל אביב. צלם מקצועי ידע להתאים את האפקטים המתאימים ולצלם בזווית אשר תעביר אווירה אורבנית ומודרנית. ניתן להצטלם על רקע בניינים מיוחדים בפלורנטין, בלב שכונות מיוחדות ביפו וכמובן בפינות מיוחדות ובלתי מוכרות בתל אביב.
  2. בוק בכלביה העירונית – בוק מסוג זה יכול להתאים לכל מי שאוהב בעלי חיים, וכלבים בפרט. בזמן שכל החברים מצטלמים לבוק מול הגלים המתנפצים אל החוף, אתם יכולים לייצר תמונות מיוחדות וייחודיות. ניתן להצטלם בשטח הכלבייה כאשר אתם מוקפים בעשרות כלבים, משחקים ומתלכלכים איתם. מדובר על תמונות ספונטניות ומרגשות, אשר יכולות בנוסף לסייע לכלבים למצוא בית חם ואוהב.
  3. בוק על הקרח – אומנם אנחנו חיים במדינה שטופת שמש, אך ניתן בהחלט להצטלם לבוק מיוחד ומצחיק בזמן החלקה על הקרח. ניתן לייצר תמונות משעשעות ומיוחדות תוך כדי החלקה בזירה, נפילות משעשעות וכמובן תמונות מרהיבות המשלבות את האווירה הקסומה במקום. בוק מסוג זה יכול להתאים לכל מי שיש לו לפחות מעט ניסיון בהחלקה, ומעוניין לייצר תמונות מרהיבות ושונות.

לסיכום, בוק בר מצווה נחשב לחלק מהותי מהרגע הגדול של כל נער ונער. ניתן לצלם כל אחד בצורה מחמיאה ויפה, כולל אנשים ביישניים וחסרי ביטחון. צוות הצילום ידאג לתדרך ולסייע לכל אחד, על מנת להצטלם בצורה המחמיאה ביותר.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאפרת לאירועים – קחו המלצות מחברים
ישנן דרכים שונות כיצד לבחור בעלי מקצוע בכל תחום שהוא. לא משנה אם מדובר בתחום שקשור לעבודות בבית או...
קרא עוד »
נוב 18, 2018
חשיבותו של יום גיבוש
כשאנחנו צעירים אנו נפגשים במושג זה במסגרת הכיתה או התנועה ולאחר מכן אנו פוגשים אותו במסגרת השירות...
קרא עוד »
יול 28, 2015
יתרונות של פעילות ODT
ביצוע של פעילות ODT עשויה לאפשר לכם ליהנות משלל רחב של יתרונות אשר עשויים לשפר את החיים שלכם בלא מעט...
קרא עוד »
אוג 17, 2016