גנרטור, הפתרון המושלם לאירועים מחוץ לבית.

היום אירוע ללא חשמל לא שווה כמעט כלום, על מנת ליהנות מהאירוע כמו שצריך אנחנו נצטרך לחבר הגברה תאורה ועוד..  על מנת לחבר את כל הדברים האלו יש לנו צורך בחשמל, אך מה קורה במצב שבו אנחנו נמצאים בשטח או במקום שבו אין גישה לנקודת חשמל זמינה? האם זה אומר שלא נוכל לקיים את האירוע במקום בו אין חשמל? התשובה היא ממש לא, זה לא אמור להגביל אתכם בשום צורה, בדיוק בשביל זה המציאו את הגנרטור.  גנרטור מאפשר לנו גישה לחשמל מכל מקום, גם ביער שומם, בפארק, בים  וגם כאשר החשמל נפל.

כאשר מארגנים אירוע במקום שבו אין גישה לחשמל חשוב מאוד לבחור גנרטור שמתאים לנו לאירוע.

מובן שבשביל אירוע אחד קניית גנרטורים היא לא פונקציה ואופציה שכזאת היא לא כלכלית לנו.

לכן ישנו פתרון נפלא שנקרא השכרת גנרטור . אך גם כאשר החלטנו שאנחנו רוצים  לקחת גנרטור להשכרה אנחנו צריכים לדעת איזה גנרטור מתאים לנו בצורה הטובה ביותר לאירוע שלנו. קיימים בשוק הרבה מאד סוגי גנרטורים, המאפיין המרכזי שיעזור לנו להחליט איזה גנרטור הכי מתאים לנו לאירוע זה מה העוצמה שמסוגל לתת לנו הגנרטור.  כך לדוגמה שאם נרצה לחבר מערכת הגברה בעוצמה כוללת של 2000 וואט אנחנו נצטרך לבחור גנרטור בעוצמה של 2500 וואט.

תמיד עדיף לקחת גנרטור להשכרה שהעוצמת חשמל שהוא מסוגל לתת גבוהה ב300 עד 500 וואט יותר ממה שאנחנו צריכים בפועל, וזאת מכמה סיבות, סיבה אחת היא שאנחנו לא יכולים לשער בדיוק כמה וואט המוצר שלנו צורך ולכן זה יהיה סיכון לקחת גנרטור בדיוק באותה עוצמה שאנחנו צריכים, סיבה שנייה היא שתמיד עדיף להשאיר קצת כוח חשמלי לא בשימוש בשביל שאם נרצה לחבר עוד דברים כגון מנורה קטנה או אולי להטעין כמה פלאפונים שלא נהיה מוגבלים.

כאשר אנחנו ניגשים לבחור גנרטור חשוב מאוד לשים לב שהגנרטור כולל מייצב מתח, מייצב המתח יאפשר לנו לחבר ציוד חשמלי אלקטרוני רגיש כגון הגברה, מחשבים, תאורה חכמה ועוד.. מהסיבה הפשוטה שהמייצב מוציא לנו מתח ישר וסדיר.

צריך לשים לב שכאשר אנחנו בוחרים גנרטור לאירוע שלנו יש צורך לדאוג לדלק בשבילו, למעשה גנרטור הוא בדיוק כמו מנוע של רכב והוא חייב דלק על מנת לעבוד, לכן תמיד יש לבדוק לפני השכרת הגנרטור איזה סוג דלק הגנרטור צורך וכמה בערך אנחנו צריכים לשים כדי שיספיק לנו לכל אורך האירוע.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סנדוויצ'ים לאירועים
כולנו מכירים ויודעים מהו סנדוויץ' – זהו אותו מאכל טעים ופופולרי המורכב משתי פרוסות לחם, ביניהן יש...
קרא עוד »
אוק 02, 2014
3 בדים שאת חייבת להכיר לקראת קורס תפירה
רשומה אל קורס תפירה באתר פרופשנס? אלו הבדים שאת חייבת להכיר!, להמתין לפתיחתו של הקורס בכדי להתחיל...
קרא עוד »
אוק 13, 2021
מה חשוב לבדוק לפני השכרת שולחנות לאירועים?
מחפשים חברת השכרת שולחנות לאירועים? זקוקים להשכרת שולחן לאירוע קרוב שיש לכם? אם כן, הגעתם אל המקום...
קרא עוד »
פבר 19, 2019