שוקולד ממותג בהתאמה אישית

שוקולד ממותג

מחפשים גימיק שיווקי חדש? מה דעתכם על שוקולד ממותג בהתאמה אישית?

שוקולד ממותג בהתאמה אישית מיוצר על ידי חברת שוגארט במיוחד לפי הצרכים שלכם. זהו גימיק שיווקי עם ערך מוסף המאפשר לכם למתג את העסק בדרכים חדשות ויצירתיות וגם טעימות. חברת שוגארט מייצרת עבורכם שוקולדים במארזים מיוחדים, בהתאמה אישית הכוללת את העיצוב שתבחרו כולל לוגו החברה שלכם.

מדוע שוקולד ממותג בהתאמה אישית

אם הינכם עוסקים בשיווק ומכירות אתם בוודאי יודעים את החשיבות של תדמית העסק, זהו חלק מתהליך המיתוג – אתם רוצים שמותג מסוים יזוהה אצל הלקוחות בתור איכות ויוקרה. מסיבה זו אתם תמיד מחפשים אחד הדבר הבא בתחום המיתוג. שוקולד ממותג בהתאמה אישית יענה על הרבה מהצרכים השיווקיים שלכם. ברגע שהלקוח מקבל שי שוקולד ממותג בהתאמה אישית הוא בעצם מקבל דוגמה מכל מה שטוב בעסק שלכם.

לשוקולד ממותג בהתאמה אישית ישנם שימושים רבים ולאו דווקא בתחום העסקי:

– מתאים בתור חלק ממארז שי לעובדים ומחזק את הקשר והנאמנות ביחסי העובד-חברה. העובדים המזדהים עם המותג ידועים בתור עובדים נאמנים ופרודוקטיביים.

– מתאים כמוצר למכירה בקופה, עסקים רבים מציעים מארז שוקולדים ממותג ליד הקופה למרות שהעסק שלהם הוא בתחום אחר לגמרי. למשל רשתות אופנה רבות מציעות שוקולדים ממותגים ליד הקופות.

– מתאים לשימוש בקמפיינים שיווקיים. בניגוד לאמצעים פרסומיים אחרים בהם הלקוח מתייחס לפרסום כמטרד, כאן הלקוח מקבל בשמחה את האובייקט הפרסומי.

– שוקולד ממותג בהתאמה אישית מתאים גם עבור אירועים פרטיים. הוא מתאים בתור מתנה לאורחים המאפשרת להם לקחת הביתה מזכרת  מערב בלתי נשכח. ישנם לקוחות המזמינים שוקולד בהתאמה אישית עבור חתונות, בר מצווה ומגוון אירועים.

– שוקולד ממותג בהתאמה אישית מתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

מדוע דווקא שוקולד ממותג בהתאמה אישית של שוגארט?

 

יכול להיות שקיימים ספקים אחרים בשוק אשר גם מתיימרים לייצר עבורכם שוקולד ממותג בהתאמה אישית אך  מבחינת איכות רוב האנשים מעדיפים את השוקולד של חברת שוגארט. הסיבה לכך מתחילה בשוקולד, בשעה שספקים אחרים מתמקדים אך ורק בעיצוב ומתפשרים על איכות השוקולד, בשוגארט דווקא מתחילים בשוקולד ושמים דגש על האיכות. שוגארט מציעה ללקוחותיה פרלינים ונפוליטנים, הישר מבית היוצר של מיטב השוקולטיירים באירופה.

עבורנו זה גם שוקולד וגם מיתוג – הדגש על שוקולד משובח לא מפריע לנו ליצור את המארזים המושלמים עבורכם. זוהי האומנות שלנו ואנו עוטפים ואורזים את השוקולדים באמצעים מתקדמים והדפסה איכותית.

התוצאה היא מארז שוקולד ממותג בהתאמה אישית בעל מראה יוקרתי ומפואר.

 

שוגארט מחזיקה את המפעל הגדול והמתקדם ביותר בארץ בתחום זה; ביכולתה של שוגארט לספק הזמנות גדולות תוך זמן קצר. המפעל של שוגארט מקפיד על התקנים המחמירים ביותר המתייחסים לייצר ואחסון מוצרי מזון. במפעל שוגארט לוקחים את נושאי ההיגיינה, האיכות, הכשרות והתקנים הבינלאומיים ברצינות. כאשר אתם מקבלים מוצר שיצא מהמפעל של שוגארט  אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר באיכות.

 

ומילה אחרונה לסיום, תגידו לי בכנות, מי מאיתנו לא אוהב שוקולד? שוקולדים טעימים הנימוחים בפה הם אהובים על כולם.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיבות של תגים לכנסים ואירועים
תגיות לכנסים ואירועים ממלאות תפקיד מרכזי בהקלת ארגון, יצירת קשרים ומעורבות בקרב המשתתפים. חלקי...
קרא עוד »
אוג 14, 2023
טבעות אירוסין יוקרתיות
טבעת אירוסין יוקרתית מגיעה בדרך כלל עם יהלום אחד גדול במרכז, בסגנון טבעת סוליטר, או שילוב של יהלום אחד...
קרא עוד »
יונ 23, 2021
יום כיף לחברה מהסקטור הפרטי והציבורי
חלק מהחברות מנסות למצוא דרך לגרום לעובדים להרגיש חלק מהחברה במקום להיות מבודדים מעמיתיהם. הם מחפשים...
קרא עוד »
פבר 21, 2023