טיפים לבחירת מוצרי פרסום

מוצרי פרסום

מוצרי פרסום הם בעצם מתנות שאותם רוכשים בעלי עסקים על מנת להעניק את המוצרים ללקוחות ולעובדים. מוצרי פרסום תפקידם לפרסם את החברה, לפרסם את לוגו העסק, או את המוצר כאשר על מוצרים כמו כוסות קפה, מגבות, סטים של סכינים, מחזיקי נירות ועוד שלל מוצרים – מופיע הלוגו של החברה ובמקרים רבים גם הסלוגן של החברה על מנת שהמוצר יסייע לפרסם את העסק.

מוצרי פרסום הם שיטה נהדרת לפרסום עסק, אבל הם גם כאלה  שעוזרים שלמר לקוחות ועובדים כאשר המוצרים מחולקים בהזדמנויות שונות בין אם מדובר בחגים, ימי הולדת של עובדים, בהשקות ובמסיבות.

כיום ישנן שלל חברות המשווקות מוצרי פרסום לעסקים וחברות, בזמן שלרוב החברות לשיווק מוצרים ישנם גם חנויות אינטרנט שמהן ניתן להזמין מוצרי פרסום במחירים מעולים, כמו שתמצאו בלחיצה כאן. אבל כיצד בוחרים מוצרים כאלה?

הנה כמה שיטות לבחירה:

שימו לב לאיכות המוצרים – כאשר אתם בוחרים מוצרי פרסום יש לשים לב לאיכות המוצרים. בחרו מוצרים איכותיים ועם אחריות וזאת כדי שהמוצר שאתם מחלקים לא יתבלה במהירות יתקלקל או ישבר. מה שיעורר אכזבה בקרב לקוחות ועובדים.

אחריות – שימו לב כי אתם מקבלים על המוצרים שאתם רוכשים אחריות. מוצרי פרסום נרכשים בדרך כלל בכמויות גדולות ולכן חשוב לקבל אחריות מפני שבירה, קלקולים, קילופים על גבי המוצר ועוד.

הטבעת שם המותג – אל תשכחו להטביע את שם המותג שלכם על גבי המוצרים. הטבעת שם המוצג נעשית בדרך כלל באמצעות אנשי המקצוע המשווקים מוצרי פרסם,  או שניתן באמצעות אתרי האינטרנט להטביע את שם החברה, העסק והמותג. בכך תוכלו ליהנות מהמטרה שלשמה המוצרים נרכשים והיא פרסום וחשיפת העסק בעיני רבים.

פרקטיות – וודאו כי המוצרים שאתם בוחרים פרקטיים. בחרו מוצרים שכיף לקבל ולהשתמש בהם וכאלה שיש בהם צורך.

צבעוניות – חשוב לבחור מוצרי פרסום צבעוניים וזאת בשל היכולת שלהם להיות מתנה צבעונית ומאירה שתוכלו להציג במסיבות, כנסים והשקות.

מחיר – טיפ אחרון אך החשוב מכולם הוא מחיר המוצרים. בצעו סקר שוק בין חנויות שמוכרות מוצרי פרסום ובחרו את המוצרים הזולים אך גם האיכותיים ביותר שתוכלו למצוא.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות מדליקות שלא תמצאו באף מקום!
חגים, אירועים מיוחדים, ימי הולדת ועוד, כולם מאפשרים סיבה טובה עבור רבים להעניק מתנות, בעוד שלעיתים...
קרא עוד »
ינו 27, 2019
גילוי מהות משלוחי אוזני המן לחגיגות פורים
לקראת פורים, משלוח אוזני המן תופס מקום מיוחד בחגיגות, אך רבים אינם מודעים למשמעותה העמוקה יותר. בואו...
קרא עוד »
מרץ 13, 2024
השכרת אוהל לאירועים
ברוכים הבאים לחברת אוהלי ישראל, המספקת שירותי השכרת אוהל לאירועים מכל הסוגים, לאנשים שהחליטו לקחת את...
קרא עוד »
אפר 18, 2023