בר קפה לאירועים

בר קפה לאירועים

כשמזמינים בר קפה לאירועים, בדרך כלל יש תפריט ידוע של משקאות קפה. תפריט זה חופף בדרך כלל לזה של בתי הקפה והמסעדות: אספרסו, קפה הפוך,  קפה שחור, אמריקאנו, ומקיאטו, אך לעיתים בייחוד באירועים אנחנו אוהבים להפתיע את האורחים שלנו ולהביא להם משקה חדש ופחות מוכר.

בעידן הנוכחי שהאורחים והעובדים כבר ראו וטעמו הכל ורוצים לנסות דברים חדשים. הם מצפים שנחדש ונפתיע אותם, אחד המשקאות המיוחדים בקטלוג שלנו נקרא, מוקה קרמל מלוח. השילוב של קרמל ומלח אהוב עלי במיוחד בגלידה ובעוגות ומסתבר שגם עם הקפה השילוב שלו מושלם, הוא מתקיף את בלוטות הטעם, בשלושה כיוונים בטעם המתוק, המלוח והמריר.

 איך מכינים קפה קרמל מלוח

מנה כפולה של אספרסו שאליה נמזוג חלב חם מוקצף, לאחר מכן נכסה את הספל בקצפת, עכשיו הגיע תורו של הקרמל מזליפים פסים של הרוטב על הקצפת הלבנה בשתי וערב , לצורת רשת כתומה. ניקח מעט חתיכות שוקלד ונפזר בעדינות מעל לקישוט.

 עמדת קפה למשרד לפינוק לימי החורף הקרים

בימי החורף הקרים, אנו מקימים עמדות קפה במשרדים, לימי כיף והאפי האור, אשר חברות עורכות מדי פעם. בקטלוג משקאות החורף המיוחדים שלנו, יש עוד  משקה נוסף ומעניין-הקפה המקסיקני.

מערבבים מנת אספרסו, 30 מ"ל קלואה, 15 מ"ל ברנדי, כפית סירופ שוקולד, את החלב המוקצף ולבסוף סיום של קצפת שעליה נפזר קינמון טחון.

עמדת קפה עם משקאות מיוחדים לחתונות

עמדת בר קפה פופאלרית גם בחתונות ובאירועים פרטיים, גם שם נרצה לגוון ולהפתיע עם משקה מיוחד

משקה נוסף שבולט מרשימת משקאות הקפה המיוחדים, נקרא קפה לחם הזנגויל .(gingerbread coffee) שילוב של קפה, יחד עם חצי כפית זנגויל טחון, חצי כפית אגוז מוסקט, כפית קינמון וכפית דבשה. נערבב את הכל היטב, נוסיף חלב מוקצף, נסיים בקצפת ונגיש גם כאן לקישוט אבקת קינמון על גבי הקצפת. משקה מאד מחמם בגלל התבלינים הרבים המצויים בו, מעולה לימים קרים.

הצגנו במאמר זה שלוש משקאות קפה מיוחדים, כולם מאד מתוקים וכולם מוגשים עם קצפת בחלק העליון. נחמד לגוון איתם מדי פעם באירועים מיוחדים, אך אני חושב שהסיבה שהם לא תפסו להם מקום של קבע בתפריט בתי הקפה הישראלים, היא רמת הסוכר הגבוהה. המודעות לצריכה מבוקרת של סוכר ותזונה בריאה נמצאת במגמה חיובית, אך מי אמר שמדי פעם לא ניתן לחרוג ולהתפרע במשקה מושחת ועשיר בתבלינים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ליצור הזמנת חתונה ייחודית
כל אחד רוצה שהחתונה שלו תהיה המיוחדת ביותר שיש. זהו רצון המשותף לכלל הישראלים ולא משנה מה מינם, מוצאם...
קרא עוד »
יול 15, 2018
בדיקת שיקים – איך בודקים צ'ק?
קיבלתם צ'ק מאדם לא מוכר? רוצים לדעת מי הוא? איך בודקים צ'ק? בתהליך פשוט ביותר תוכלו לבדוק זאת. אם אתם...
קרא עוד »
נוב 22, 2021
מה שרצית לדעת על בחירת תמונות כלה אבל לא היה לך את מי לשאול
אלבום החתונה, שריד קדוש אולי לאירוע המשמעותי ביותר בחייו של אדם, הוא לא רק אוסף של תמונות. זוהי...
קרא עוד »
ספט 28, 2023