קאנאפס – נעים להכיר

קייטרינג חלבי כשר

הקייטרינג הכי מוצלח שיוצא בשנים האחרונות ממטבחי העילית ישירות לאולמות האירועים הוא דווקא מגשי האירוח השונים, בשרי או חלבי, מלוח או מתוק, משום שהם משלבים כל כך הרבה טעמים ובחירות קולינריות מבוקשות, שלא ברור איך לא חשבו על זה קודם והסתפקו רק בתפריטים המסורתיים של ארוחת ארבע מנות. בין כל הטרנדים האלה שהופכים למבוקשים במיוחד אפשר למצוא את מגשי הקאנאפס, אותם כריכונים פתוחים ויצירתיים שאנשים נהנים לאכול מבלי שיכבידו עליהם ומבלי שיצריכו מהם לשבת, להתארגן לאכילה מסודרת ולהפסיק את הפעילות המעניינת שהם עושים באירועים. כך, הקאנאפס הופכים לאט לאט להיות הבחירה המובילה באירועים שונים והם פשוט מתאימים לכולם. נעים להכיר, אם כך, את הכריכונים שעברו הסבה אלגנטית ומוגשים היום בשיטות ובסגנונות שונים, כיד הדמיון הטובה על השפים.

למה דווקא מגשי אירוח עם קאנאפס פותרים לכם כל דרישה וצורך?

  • לאירועים בכל היקף – המגוון העצום של מגשי הכריכונים יכול לענות לכם על כל צורך שהוא שיש לכם – אירועים קטנים שלא רציתם להגיש בהם תפריט מלא של ארוחה שלמה, אירועים בינוניים שמגשי האירוח מושלמים עבורם, אירועים גדולים שחייבים להקביל בהם את פני האורחים עד שמוגשת הארוחה המלאה לשולחן, אירועים עסקיים שבהם מגשי קאנאפס הם פתרון מעולה לאורחים שאין להם זמן ורצון להפסיק את הפעילות החברתית והעסקית כדי לאכול או שאינם רוצים אוכל כבד מדי שמוגש באמצע הדיונים.
  • גיוון קולינרי בכל תקציב – המגשים מצוינים גם למי שמחפשים הרכבים שונים שיתאימו לחך של כמה שיותר אורחים, במיוחד אם הם מחו"ל, ומגשים שעונים על טרנדים בריאותיים שונים ולכן יכולים לרצות ולהשביע גם את הבררנים ביותר, זה נפלא לתקציב רזה ועוד יותר עשיר לתקציב נדיב יותר. זה מאפשר לכם להרכיב תפריט מגוון מאוד מבלי שתצטרכו להכריע בין המטבח האיטלקי לבין המטבח הצרפתי, וכמובן שלא תחמיצו גם את בר המתוקים וההנאות הקטנות שלו.

מה תוכלו לקבל במגשי קאנאפס?

קאנאפס הם כריכונים פתוחים, כאמור, במילויים שונים. אולם הם אינם מוגבלים למאפה מסוג לחם והם יכולים להופיע גם בצורת מאפים אחרים וייחודיים שעליהם מופיע המילוי הנבחר. בתפריט שלהלן תוכלו לראות את כל האפשרויות ולבחור מתוכן את הטעמים שמדברים אליכם ותוכלו גם לשלב ולהרכיב את מה שערב לחך שלכם.

  • מיני קישים – הקישים הקטנים הם למעשה מאפים קטנים שהמילוי שלהם יכול לכלול מכל טוב והם עונים על כל טעם וטרנד קולינרי. תוכלו ליהנות ממילוי ירקות ומילוי גבינות, כמו בטטה ובצל, תרד ומוצרלה, פטריות ושום, בצל וצנובר, ועוד מילויים לפי מוצרי העונה.
  • טורטיות – הטורטיות הקטנות יכולות להיות מעין קאנאפס במיוחד משום שהן מגולגלות סביב המילוי שלהן, ומציעות מיני גבינות ודגים.
  • חטיפי בוש'ס – חטיפים קלאסיים שעשויים מבצק עלים חמאה פריך שבו מילויים שונים גם לבחירתכם. מה שעושה את ההבדל הוא הבצק המעולה שנאפה במקום.
  • כריכונים שונים – עשויים מבאגט או מאקלרים, ממולאים בגבינות שונות כמו שמנת ופטה, דגים כמו סלמון וטונה, מיני סלטים וירקות העונה, מנצ'גו, פרומעז, בולגרית וצפתית, פרימרייה בלו ועוד סלטים וירקות מבושלים, מארטישוק ועד אנטי פסטי למיניהם.
  • כריכוני מטבחים בינלאומיים ומאכלי עדות – מיני פריקסה מגיש את המעדן הזה במנות קטנות, קרואסונים מוגשים כנשנושים מעודנים, חטיפי פילו מלוח ממולאים בגבינות ובירקות מובחרים, טאקוס, פוקאצ'ינות, מאפים מלוחים, ג'בטינות, מקתות אפויים. כל אלה לקוחים מהמטבחים הבינלאומיים ומותאמים לחך הישראלי בעזרת חומרי גלם מקומיים.
  • גרסאות טבעוניות – לכל המאכלים שלעיל, כולל המתוקים והמלוחים יש גם גרסאות טבעוניות והכל כשר ומתאים לכל אירוע.

קייטרינג לאירועים קטנים

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אטרקציות לבר מצווה
אם אירוע בר המצווה של הבן שלכם זה משהו שמאוד חשוב לכם ואתם פשוט רוצים לעשות למען הבן שלכם את הטוב...
קרא עוד »
נוב 16, 2016
בחינת דרכים חדשניות לגילוי מתכונים יוצאי דופן
נמאס לך להסתמך על אותם מקורות מתכונים ישנים להשראה הקולינרית שלך? כאוטוריטה מובילה בעולם...
קרא עוד »
מרץ 13, 2024
איזה פיצה ברחובות כדאי לכם להזמין?
כל האנשים שהיו בעבר בטיול באיטליה יודעים אומנם לספר על המקומות היפים ועל האנשים הנחמדים, אך מי לא...
קרא עוד »
פבר 28, 2017