בר קפה לאירועים

בר קפה לאירועים

3 תוספות מפנקות שהולכות מעולה עם בר קפה באירועים

1.דוכן צ'ורוס לאירועים

-משקה קפה יחד עם סופגניית צ'ורוס הוא שילוב פופולארי מאד בספרד ובדרום אמריקה.

כשמטיילים במדריד ובבואנוס איירס, רואים דוכנים רבים של צ'ורוס בעגלות, בחנויות ניידות ומתוך קיוסקים ניידים וממונעים כמו רכבי קמפר. שם אוכלים אותו כארוחת בוקר (בעל סגולות לטיפול בהאנג אובר) או כחטיף אחר הצהריים יחד עם הקפה.

ברבים מהאירועים העסקיים בארץ בוחרים להזמין  דוכן צ'ורוס בגלל המקוריות שלו ובגלל שחוץ מאירועים לא רואים הרבה צ'ורוס בחנויות. מעטות מהם מוכרות צו'רוס, ראויה לציון היא הצ'ורוסוריה המעולה מאבן גבירול בתל אביב.

עמדה משולבת של בר קפה לאירועים יחד עם דוכן צ'ורוס הוא שילוב מנצח. תוכלו להתרשם מחברה כזו בקישור הבא. קפה אספרסו מריר ולידו צ'ורוס חם ומתוק עם שוקולד חם יעלה חיוך של עונג והנאה אצל האורחים והעובדים שלכם.

2.דוכן מקרון לאירועים

מקרון הוא עוגיה צרפתית על בסיס שקדים טחונים וחלבון מוקצף, הבלילה נאפת באפיה קלה ומוסיפים לה צבעי מאכל טבעיים היוצרים קינוח משגע בשלל צבעים.

דוכן מקרונים פופאלרי מאד בגלל הנראות שלו, מראה של מגדל מקרונים בשלל צבעים יכניס גוון שמח ומעודכן ויוקרתי לכל אירוע. דוכן מקרונים הוא תוסף מעולה לאירוע פרטי כמו חתונה או מסיבת רווקות או לאירועים עסקיים כמו הרמות כוסית. בר קפה שמגיש קפה הפוך ולצידו מקרון צבעוני הוא שילוב מרענן וייחודי לכל אירוע.

3.דוכן טארטלטים

טארטלט היא עוגה אישית, שבסיסה בצק פריך הממולאת בקרם שקדים או פטיסייר ומעוטרת באגוזים שקדים ופירות העונה.

קינוח זה נחשב מאד יוקרתי ואופנתי, ניתן לראות אותו בחברות קייטרינג מובילות ובבתי קפה מצליחים.

שילוב של בר קפה לאירועים יחד עם עמדות טארטלטים, במגוון טעמים תהפוך אירוע לייחודי ויוקרתי היות ומעדן זה מוגש בפטיסריים צרפתיים ובמלונות חמישה כוכבים.

המפתח להצלחת אירוע של קפה וקינוח מתוק מתחלק לשניים: הקפה והקינוח.

הקפה – עמדת הקפה צריכה להיות מאוישת על  ידי צוות ברמנים מקצועי המוציא את הקפה במהירות כך שאין תורים ואנשים לא מחכים פחות מכמה רגעים עד לקבלת המשקה.

מנת הקפה צריך להיות מופקת מפולים איכותיים עם כמות מדוייקת של תמצית הקפה והקרמה. אסור למשוך את מנת הקפה יותר מדי כי אחרת הקפה יצא שרוף ולא טעים.

מנה היוצאת עם חלב מוקצף חייבת לצאת גם בטמפרטורה חמה תוך שמירה על מידת יחסים בין החלב לקפה ולקצף לפי סוג המשקה לא רותח ולא פושר.

הקינוח-כדי שהחלק של הקינוח יהיה מוצלח, הוא צריך להיות טרי ומוכן על ידי קונדיטור או שף מקצועי.

הבצק צריך להיות מוכן במידה המדוייקת: לא רך ולא קשה מדי. כמויות הקינוח מחושבות בצורה טובה בדרך כלל מפתח של 2.5 או 3 מנות לאדם כדי שלא ייחסר אך מצד שני שלא סתם יזרק.

אופן ההגשה: גם מאפיין זה משפיע על האיכות והחוויה הסופית של הקינוח. אין מאכזב יותר מקינוח חם שמוגש רותח או קר . לא פחות מזה קינוח קר שמוגש חם ונוזלי יעלה אכזבה ומורת רוח אצל הטועם כך גם במקרה של קינוח קפוא מדי. יש חלון הזדמנויות שבו האורח רוצה לסיים את הקינוח שלו ולכן דיוק הוא מעלה חשובה בהכנת קינוח.

הכתבה בחסות פורה וידה המשווקת ומייצרת ברי קפה לאירועים ועגלות מכירה ושירות.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעלי כלה נוחות – דגשים חשובים בנוגע לבחירה שלכם
מעוניינות לקנות נעלי כלה נוחות ולדעת בבירור כי הן יוכלו להיות מושלמות עבור כף הרגל שלכן ולגרום לכן...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
טיפים לבחירת חברת הסעות לאירועים
בחירת חברת הסעות לאירועים היא חיונית כדי להבטיח שהלוגיסטיקה של ההסעות תתנהל בצורה חלקה ושהמשתתפים...
קרא עוד »
ספט 06, 2023
האולטרס – הדבר הבא
מחפשים אחר להקה לוהטת שתוכלו להזמין לאירוע שלכם? אחת כזו שתוכל להקפיץ את כל האורחים ולגרום להם להתלהב...
קרא עוד »
דצמ 29, 2016