יתרונות של שף פרטי לאירועים

שף פרטי לאירועים

אם אתם מתכננים אירוע אקסקלוסיבי, איכותי וכזה שאתם רוצים שייזכר לטובה לימים רבים, חשוב שתשקלו הזמנת שף פרטי לאירוע שלכם.

בשנים האחרונות הטרנד של שף פרטי הפך לפופולארי במיוחד וזאת בשל הרצון של רבים מהישראלים לקבל איכות ומקסימום טעם בזמן הארוחה.

אבל לאיזה אירועים מתאים שף פרטי ומהם היתרונות של שף פרטי לאירועים? כל הפרטים בהמשך.

לפני הכל – מה זה שף פרטי?

שף פרטי הינו שף אשר מתמחה בהכנת אוכל גורמה לאירועים. שף פרטי הוא כזה שיודע להכין מנות לקבוצה לא גדולה של אנשים, אך הייחודיות שלו הוא שהשף מתמחה במנות גורמה מדויקות, מיוחדות ועשויות ברמה האישית.

לאיזה אירועים מתאים שף פרטי?

שף פרטי הוא איש מקצוע אשר כיף לשכור לשלל אירועים. שפים פרטיים הם כאלה שמתאימים לאירועים מסוגים שונים כמו ארוחות ערב עם חברים, ימי הולדת, להרמות כוסית, אירועי חברה קטנים, ימי נישואין, חגיגות יום הולדת אינטימיות ואפילו לארוחות זוגיות מושקעות.

אז מהם היתרונות של שף פרטי לאירועים?

כאשר אתם מארגנים אירוע ומתלבטים לגבי הדרך שבה תזמינו אוכל, חשוב לשקול את שירותיו של שף פרטי בשל כמה יתרונות בולטים ביניהם:

איכות – כאשר מזמינים לאירוע שף פרטי ניתן ליהנות מאיכות יוצאת דופן. שף פרטי הוא איש מקצוע אשר יוצא וקונה את המרכיבים הטריים והטובים ביותר להרכבת המנות בארוחה, והוא מייצר מנות איכותיות ממרכיבים משובחים.

טעמים חדשים – כאשר שף פרטי מבשל לכם ארוחה פרטית אתם יכולים ליהנות מטעמים חדשים ומקוריים שלא טעמתם בשום מקום אחר.

נוחות – שף פרטי שמגיע עד אליכם או לכל לוקיישן שבחרתם, תוך שהוא מקנה לכם מקסימום נוחות בקיום האירוע.

יחס אישי – כאשר שף פרטי מבשל באירוע שלכם אתם והאורחים שלכם נהנים מיחס אישי מהשף, בזמן שהשף יכול לשתף את האורחים בתהליך ההכנה או בדרך שבה הוא מכין את המנות.

יוקרה – כאשר מזמינים שף פרטי לאירוע ניתן ליהנות מיוקרה וערך מוסף באירוע שלכם. השף שמגיע למקום האירוע לבד או עם הצוות שלו, משדר את שיא ההשקעה באירוח תוך שהוא מייצר מנות יוקרתיות שלא ניתן לקבל באולם אירועים או במסעדה.

חוויה יוצאת דופן – שירות של שף שיכין את האוכל באירוע שלכם ממש, מייצר עבור רבים חוויה יוצאת דופן. השירות מפנק ומתאים לכל אירוע אינטימי שבו רוצים לשים את הדגש על החוויה הקולינארית שבאירוע.

רעיון מקורי – יתרון נוסף של שף פרטי היא היכולת להיעזר ברעיון מקורי לכל אירוע. שף פרטי להצעת נישואין למשל מקנה את היכולת להציע נישואין בארוחה רומנטית במיוחד ואיכותית במיוחד שמוגשת לזוג האוהבים והופכת כל ערב למיוחד ומושקע.

כיצד מוצאים שף פרטי טוב?

כיום ישנם מגוון שפים אשר מצעים את השירות שלהם לכל אירוע. עם זאת ישנן גם חברות קייטרינג המונהגות על ידי שפים מוכשרים אשר מציעות שירות שף פרטי לאירועים קטנים.

בנוסף כדי לבחור בשף הטוב ביותר מומלץ לקבל המלצות על שפים טובים, להגיע לטעימות במסעדה או בחברת הקייטרינג של השף, ובכך לבחור שף שיקנה לכם אירוע וארוחת גורמה יוצאת דופן.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הזמנות לחתונה אונליין
החתונה היא אירוע מרגש ומשמח, אך לא פעם גם מלחיץ. בני הזוג העתידיים עובדים לילות כימים כדי להפיק את...
קרא עוד »
אוג 13, 2018
הכירו את הלהטוטנים של איתמר שחקנים
מופיע קרקס שהחלו את דרכם ברומא העתיקה, אשר כללו מופעי קרבות, מופעי רכיבה, מרוצי סוסים, התגוששות ושילוב...
קרא עוד »
נוב 11, 2018
האתר שיעזרו לכם למצוא מרצים מובילים בתחומם
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לפנות אל אנשי מקצוע בתחומים שונים בשביל להזמין אותם להרצות...
קרא עוד »
דצמ 22, 2017