לרכוש קרוואן למטרת טיולים

קרוואנים לנופש

אם אתם מתכננים לרכוש קרוון, חשוב לחשוב מעבר לקרוון עצמו. עלייך לשקול מספר דברים חשובים כגון ביטוח, תחזוקה ועוד, כך שתהיה מודע לעלויות נסתרות וכלל ההוצאות הנלוות.

אחזקה

בעלות על קרוון או RV היא כמו בעלות על מכונית. ככל שהוא גדול יותר, כך סביר יותר שהמחיר יהיה גבוה יותר. תחזוקה יכולה להיות יקרה במיוחד אם אינך מבין בתיקון דברים. אם אתה מתכנן לקנות קרוון , עלייך לשקול את הסביבה אליה הקרוון יהיה חשוף. בדיוק כמו מכוניות, קרוונים עלולים להיות רגישים לבלאי הנגרם כתוצאה מתנאי מזג אוויר קשים. מוסך או כיסוי יכולים להפחית את ההשפעה של קרני UV. קרני UV עלולות לגרום נזק לא רק לצמיגים אלא גם לגג השמש של הקרוון, והחלפה שלו עלולה להגיע למחירים גבוהים מאוד. דבר נוסף הוא החותמות אשר עלולות להיפגע לאורך זמן ולגרום לדליפות לחות בתוך הקרוון. עדיף לבצע בדיקה בכל שלושה עד ארבעה חודשים במיוחד אם משמשים בקרוון לעתים קרובות. מניעה מוקדמת יכולה למנוע נזק לחלק הפנימי, כמו גם לחלק החיצוני של הקרוון.

פוליסת ביטוח

ביטוח עבור הקרוון גם הוא חשוב מאחר והקרוון הינו שונה מהרכב המסורתי, לכן מומלץ לבטח אותו. לחברות ביטוח ישנן פוליסות שונות כאשר מדובר בקרוונים אך יש צורך להבדיל בין נגררים וקרוונים שאינם נגררים. קרוונים נגררים יכולים להיות מכוסים על ידי פוליסות ביטוח רכב מורחבות; עם זאת, עדיף לבדוק את המדיניות ולשדרג על מנת לכסות כל הפסד פוטנציאלי.

מידע נוסף באתר cag.co.il

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אלטרנטיבה לריהוט
ריהוט אלטרנטיבי לאירועים הוא סוג מיוחד של ריהוט שעוזר לכם לצאת מהקופסה, והתוצאה אינה מאחרת לבוא. לא...
קרא עוד »
נוב 29, 2018
איך ליצור הזמנת חתונה ייחודית
כל אחד רוצה שהחתונה שלו תהיה המיוחדת ביותר שיש. זהו רצון המשותף לכלל הישראלים ולא משנה מה מינם, מוצאם...
קרא עוד »
יול 15, 2018
מסעדה ברמת ישי – מה אומרים המבקרים? איפה טעים?
אם אתם מחפשים מסעדה ברמת ישי, מסעדה איכותית ברמה הגבוהה ביותר, מסעדה שתעניק לכם חוויה קולינרית מיוחדת...
קרא עוד »
אפר 30, 2016