האם כדאי לבחור במקרן להצגת קליפים ותמונות?

המקרן או הברקו הוא מוצר נפלא, הוא מאפשר לנו להציג תמונה או סרט בתצוגה ענקית לכמות גדולה של משתתפים, למקרן יש שימושים רבים הוא משמש להצגת תמונות, סרטים, מצגות ועוד, בקיצור כל מה שאתם רואים על המחשב ותרצו להציג לכמות גדולה של אנשים המקרן יכול לעשות את זה ללא כל בעיה.
לצד ההיתרונות הרבים שיש למקרן ישנם גם חסרונות, במאמר זה נסקור את כל היתרונות והחסרונות של המקרנים ובאמצעות הידע הזה תוכלו לדעת האם השימוש במקרן יתאים לכם.

ראשית מה עדיף? לקנות מקרן או דווקא לשכור?

השאלה הזאת תלויה בעיקר בכמות השימושים שיש לכם עם המוצר, אם אתם צריכים את המקרן לשימוש חד פעמי, באירוע לדוגמא או בכנס חד פעמי אז כדאי ומומלץ ללכת על האופציה של השכרת מקרן , אך אם יש לכם שימוש וצורך קבוע במקרן כדאי לשקול את האופציה של קניית מקרן.

מהן היתרונות שיש במקרן?

ראשית מקרן הוא זול ביחס למסכים אחרים והוא נותן עבודה באיכות מעולה, הוא מאפשר לנו להציג תוכן בגודל ענק לכמות גדולה של משתתפים, יש לו את כל החיבורים שצריך על מנת לחבר אותו למחשב לממיר או לDVD בפשטות ובקלות, המקרן קל ונוח לנשיאה, הוא לא שוקל הרבה וקל לשימוש ותפעול. תוכלו לבחור את הגודל של המסך שלכם ואת הפוקוס על ידי סיבוב קל של העדשה, בנוסף ישנם מגוון הגדרות לתצוגה בהירה יותר וחדה יותר ובצבעים המתאימים לכם.

מהן החסרונות שיש במקרן?

למקרן אכן ישנם גם חסרונות כמו לכל מוצר, החיסרון העיקרי שלו זה חוסר היכולת להציג תמונה כשיש אור יום, אומנם ישנם מקרנים עוצמתיים במיוחד שמתאימים גם למקומות מוארים אך האיכות עדיין תרד בהתאם לכן אם השימוש שלכם במקרן הוא במקום עם אור, כדאי שתוותרו על המקרן ותלכו על האופציה של מסכי לד רגילים, הם אומנם יקרים יותר אך הם יתנו תצוגה ברורה גם בתנאי אור חזקים. חסרון נוסף במקרן הוא שהוא חייב להיות מול המסך אותו אתם רוצים להציג, מה שיכול לגרום לעיתים לאי נוחות בעקבות חוסר מקום.

בקיצור, לפני שאתם בוחרים במקרן להשכרה או בקניית מקרן כדאי מאד לבחון את כל התנאים שהזכרנו על מנת שהוא יתאים לכם באופן הטוב ביותר לשימוש שלכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיהו ניקו בר ולמה כדאי שתלמדו אצלו?
אתם נמצאים היום בשלב הזה שבו אתם חושבים על העתיד שלכם יותר ברצינות? רוצים להבטיח שבסופו של דבר תמצאו...
קרא עוד »
דצמ 02, 2017
עבור גמלאים קיימות מסגרות שונות של פנאי והנאה
כיום קיים מגוון אדיר של פעילויות לגמלאים. הפעילויות כוללות סדנאות, חוגים, התנדבויות וטיולים. חוגים...
קרא עוד »
יונ 23, 2015
מתנה מקורית לגבר
רוצים לקבל רעיונות לקניית מתנה מקורית לגבר? הגעתם למקום הנכון. במאמר נמליץ על מספר מתנות מעולות שכל...
קרא עוד »
דצמ 06, 2020