איך לבחור קייטרינג לחתונה קטנה?

קייטרינג לחתונה קטנה

אם אתם מתכננים חתונה קטנה אתם בוודאי יודעים שתכנון של אירוע קטן דומה מאד לתכנון אירוע גדול ויש לבצע בו את כל המהלכים כמו: שכירות קייטרינג, מציאת לוקיישן, הדפסת הזמנות, רשימת אורחים, בחירת להקה או DJ ועוד.

עם זאת כאשר מתכננים חתונה אינטימית יש לשים את הדגש על בחירת האוכל והתאמת האוכל גם לאירוע, גם למוזמנים וכמובן ללוקיישן שבו אתם מארגנים את החתונה, כמו למשל: חתונה בחוף הים לה מתאימים מאכלי ים, דגים טריים על האש או פינגר פוד, בעוד שבחתונה במתקיימת על הגג בקיץ יתאימו מאכלים קלילים יותר ומצננים.

אז כיצד אפשר לבחור קייטרינג לחתונה קטנה?

כמה טיפים בהמשך…

  • התאמה לאירוע – התאימו את הקייטרינג לאירוע. כמו שהזכרנו האוכל בחתונה קטנה עליו להיות מתאים לסוג האירוע ולכן יש לבחור בסוג האוכל המוגש באירוע. הבינו מה אתם צריכים: האם מדובר בקייטרינג שמתאים לאירועים קטנים? האם ישנה אופציה לבופה? לדוכני אוכל? או אולי רק במגשי אירוח? נסו לבדוק כיצד הקייטרינג מציג את עצמו באתר ובכך תוכלו להתמקד בבחירה בחרת הקייטרינג הנכונה.
  • מחיר – אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על עלות האירוע שלכם הוא האוכל. בחרו חברת קייטרינג שיכולה להציע לכם מחיר הוגן למנה והיא כזה שמומחית באירועים קטנים. אולמות אירועים גדולים למשל פחות מתאימים ככאלה שיספקו לכם את הקייטרינג, וזאת משום שמטבחים של אולמות מכינים אוכל במסות גדולות ובכך יכולים להציע מחיר זול יותר למנה. עם זאת נסו לבצע השוואת מחירים בין חברות קייטרינג שונות ומצאו את המחיר הטוב ביותר ללא פשרה על איכות האוכל!
  • גיוון ואופציות – בחרו חברה אשר יכולה להקנות לכם מקסימום גיוון בבחירת המנות לאירוע. שימו לב כי הקייטרינג מציעה התפריט מנות צבעוניות, מעניינות בשריות חלביות ואף טבעוניות. בכך תוכלו להתאים את האוכל לאורחים שלכם.
  • איכות – אל תתפשרו על איכות. וודאו כי האוכל איכותי וכי המרכיבים אשר מהם עשויות המנות טריים וטובים.

עשו את כל אלה, הגיעו לטעום את האוכל, קבלו המלצות על חברות קייטרינג לאירועים קטנים, ותוכלו ליהנות מאוכל מושלם באירוע שלכם.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים שירותי קייטרינג גורמה לאירועים
בחירת שירותי קייטרינג גורמה לאירועים כרוכה במספר שלבים חשובים על מנת להבטיח את הצלחת האירוע שלכם...
קרא עוד »
מרץ 03, 2024
טיפים לבחירת מוצרי פרסום
מוצרי פרסום הם בעצם מתנות שאותם רוכשים בעלי עסקים על מנת להעניק את המוצרים ללקוחות ולעובדים. מוצרי...
קרא עוד »
ינו 01, 2018
עוגות לגיל שנה
חגגו את יום ההולדת הראשון של הקטן שלכם עם עוגה מיוחדת! בין אם אתם מחפשים משהו קלאסי או מודרני, יש הרבה...
קרא עוד »
אפר 18, 2023