shadow

אולמות אירועים מסמלים עבורנו רגעים שמחים בחיים, בין אם מדובר ברגעים פרטיים שמחים ובין אם מדובר ברגעים עסקיים שמחים. אך לצערנו הרב, מהר מאוד אירוע שמח יכול להפוך לאירוע עצוב ומצער, במיוחד אם אין את הכלים הנדרשים בשביל לטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

כשאנחנו מדברים על אירועים מצערים, הכוונה שלנו, בראש ובראשונה היא מן הסתם לאירועים בעלי משמעות רפואית, בין אם זה מצב בו אנשים מקבלים התקף מסוים, נופלים, נפצעים, נחבלים או כל דבר אחר. אנחנו יכולים להבין, שמדובר באירועים אשר אלינו לפעול מהר ובהקדם, אחרת הם עלולים להחמיר ולגרום נזק משמעותי יותר, עד בלתי הפיך ולעיתים אפילו למוות.

לפני שנסביר על ציוד רפואי באולם אירועים, כמו זה שתוכלו למצוא בקישור זה, היכן בדיוק הוא אמור להיות ממוקם ומה הוא אמור להכיל, צריך לציין שתי נקודות משמעותיות. הראשונה, עצם זה שאנחנו מחזיקים ציוד רפואי באולם, לא אומר שאנחנו אמורים לבצע את התפקיד של הפרמדיקים או של הרופאים. כלומר, הציוד נועד לתת עזרה ראשונה ולא יותר מזה, על מנת להעניק למי שצריך טיפול משמעותי, אנחנו חייבים להתקשר למגן דוד שישלח אמבולנס למקום.

נקודה שנייה שצריך לזכור היא, שמלבד ציוד רפואי, עלינו לוודא שהמקום נגיש, שהוא בנוי באופן כזה שניתן לבצע בו העברה נוחה של מיטות טיפול וכדומה. אלא דברים שנדרשים גם על פי חוק.

איזה ציוד רפואי אנחנו אמורים להחזיק באולם?

ברמת העיקרון, אנחנו אמורים להחזיק תיק עזרה ראשונה, אשר אמור להכיל דברים בסיסיים, כמו חוסם עורקים, תחבושות, אמצעי חיטוי, תרופות בסיסיות, פלסטרים, מסכות כיס להנשמה, תחבושות לכוויות וחתכים, פולידין, מספרים וכן טבליות להרגעת כאבים. חשוב לומר, שסוג התיק וכמות האלמנטים שיש בו, תלויה בכמות האורחים שיכולים להיכנס לאולם, זה משתנה ממקום למקום.

משנת 2007 החוק מחייב שכל מקום בו יש למעלה מ-500 אורחים, חייב גם להכיל מכשיר החייאה. מן הסתם, על מנת להשתמש במכשיר זה, יש לעבור הכשרה מתאימה, בדיוק כמו שכל מי שאמור להשתמש בתיק עזרה ראשונה, חייב לעבור הכשרה כזו על מנת שיוכל לטפל במי שצריך.

על הכותב

rachelirub@gmail.com'
efrat

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *