איך בוחרים מועדון לאירועים

מועדון לאירועים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים כי חגיגה במועדון היא כזאת שנחשבת יוצאת דופן, צעירה ומקורית יותר, כאשר חגיגה מסוג זה מתאימה לשלל אירועים ביניהם: בר או בת מצווה, להרמות כוסית, אירועי חברה ואף לאירועים גדולים יותר כמו חינות, חתונות ושלל שמחות.

בשל הצורך במועדונים או בכל מקום מקורי לאירוע, החלו להיפתח יותר ויותר מועדונים וחללי אירועים ברחבי הארץ וכעת נראה שישנו מגוון רחב מידי מה שיכול להיות מבלבל בעת תהליך הבחירה במקום טוב לאירוע.

אבל כיצד בין המבחר העצום ניתן להתאים ולבחור את המועדון הטוב ביותר עבור האירוע שלכם?

כמה עצות לבחירה בהמשך.

לפני שנסביר כיצד בוחרים מועדון לאירוע, חשוב לדעת כי מועדונים וחללי אירועים טובים הם כאלה שיכולים לאפשר לכם את כלל השירותים לאירוע שלכם הכוללים שירותי חנייה, הסעות, מסכים להצגת מצגות, קונסולות משחקים במידה והאירוע מיועד לילדים, במה להופעות רחבת ריקודים דוכנים לאוכל, שירותי קייטרינג ועוד.

מועדונים וחללי אירועים הם כאלה שנוטים לספק את כל השירותים במקום אחד, מה שהופך אותם לפופולאריים במיוחד.

אז איך בוחרים מועדון לאירועים

התאמה לקונספט האירוע – שימו לב כי המועדון מתאים לקונספט שמלווה את האירוע שלכם. נסו להבין האם הוא אירוע קלאסי, מסורתי, צעיר, מעודכן? או אולי אופנתי? בדקו אילו מועדונים מעוצבים ומתאימים במראה הכללי שלהם לקונספט שבחרתם.

גודל – בחרו מועדון שמתאים בגודל שלכם למספר המוזמנים שאמורים להגיע לאירוע. נסו לבדוק אם ניתן להציב שולחנות ומקומות ספאר במידה ויגיעו יותר אורחים ממה שחשבתם. בכך תוכלו להבטיח שלכולם יהיה מקום במועדון.

מחיר – עוד חשוב להבין מהו התקציב שלכם לאירוע כולו וכמה אתם מתכוונים להקציב לשכירת מועדון לאירועים. כיום מחירים של מועדונים אינם יקרים במיוחד ולא עולים על מחיר של 20 אלף שקלים לאירוע. עם זאת יש לחשב את המחיר הכולל ואת השירותים שניתנים לכם מהמועדון במחיר זה.

חוות דעת – נסו לקבל חוות דעת מבעלי אירועים אשר קיימו אירועים במקום. בכך תוכלו לקבל המלצות על מקומות שווים ומתאימים במיוחד לערב שלכם.

נגישות – וודאו כי המקום נגיש למבוגרים ולבעלי מוגבלויות, כי יש בו מעליתו חניה קרובה: מה שיקל על המוזמנים שלכם.

קייטרינג – נסו למצוא מועדון שמציע גם שירותי קייטרינג והסעדה. בכך תוכלו להקים דוכני אוכל בקלות ודוכני מתוקים וקינוחים. כאשר המקום מציע גם קייטרינג לאירועים ניתן לסוגר את כל הקצוות במקופם אחד ללא התרוצצויות מיותרות.

עונה – חשוב לבחור מקום לקיום החגיגה שלכם בהתאם לעונה. בימי הקיץ והאביב בחרו במקום המציע מרפסת או חלל חיצוני לקיום האירוע, ובחודשי החורף בחרו בחלל חיצוני. בכך תוכלו לקיים אירוע עונתי מדליק ויוקרתי.

עיצוב – נסו להבין כיצד מעצבים את המקום בהתאם לקונספט שבחרתם. בעלי מועדונים מציעים בדרך כלל גם שירותי עיצוב הכלולים בחבילה. עם זאת במידה ולא נסו להבין האם עיצבו המקום יהיה קל לביצוע וכיצד תעצבו את המקום כראות עינכם.

לסיכום, מועדונים לאירועים כיום לא חסר ולכם ניתן רק לבחור את המקום המדהים והיפה ביותר אשר בו תוכלו לקיים חגיגה בלתי נשכחת.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה באמת צריך לדעת על בניה והקמת תערוכות?
יש לכם מספר מוצרים שהייתם רוצים להציג לקהל הרחב? תוהים איך תוכלו ליצור תערוכה שתהיה כמה שיותר מיוחדת...
קרא עוד »
יול 10, 2018
מגשי אירוח חלביים לאירועים עסקיים ופרטיים
כשאנחנו עורכים אירוע עסקי או אירוע פרטי, אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו צריכים לקחת בחשבון ולחשוב...
קרא עוד »
אוק 07, 2018
טבעות אירוסין זהב לבן
התכשיט היפה ביותר למסיבת האירוסין, היא טבעת זהב לבן מיוחדת. זוהי הטבעת האיכותית ביותר והיפה ביותר...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021