השכרת אוהלים איכותיים לאירועים

השכרת אוהלים

העולם של האירועים חווה שורה של שינויים בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר זוגות כבר לא ממש מחפשים אחר מקומות גדולים אלא יותר אחר מקומות קטנים שנותנים את תחושת המרחב לצד אווירה אינטימית של אירוע כאילו הוא נערך בסביבה ביתית ולא באולם של אירועים שכלל לא מכירים עד לאירוע עצמו.

לצד אלה יש גם בעלי אירועים אשר מחפשים אחר מקומות פתוחים שבהם הם יכולים פשוט להציב אוהל שאותו הם שוכרים מבעוד מועד, ושם לערוך את האירוע עם החיבור הכי טוב אל הטבע עם שלל של עיצובים וכל מה שצריכים במקום שהוא אחרי הכל, סגור בצורה נוחה מכל כיווניו. עבור אלה, מה שנותר הוא רק לוודא כי האוהל הזה הוא איכותי ומציע את השימוש הכי נכון ונוח עבור האירוע.

>>> בדקו איך קונים בקליק פתרון מעולה לאירוע!

מה חשוב לבדוק טרם השכרת אוהל

  • כמות אורחים – כאשר שוקלים להציב אוהל עבור אירוע עסקי או פרטי זה מאוד חשוב לוודא את כמות האנשים המוערכת שצריכה להגיע אל האירוע, רק לאחר מכן יש להזמין את האוהל שמגיע במידות שמציעות את המרחב הכי נוח ומרווח שיכול להיות עבור כל הציוד שצריכים להציב בו לצד כל כמות האורחים שצריכה לנוע שם בחופשיות וללא מגבלה של מרחב.
  • מיקום הצבה – הגודל של האוהל הוא גם דבר שצריכים לשקול מן הבחינה של המקום שבו מתכוונים להציב את האוהל באירוע עצמו. לא כל מקום יכול להכיל כל גודל של אוהל ולכן יש לבון מבעוד מועד את השטח הפנוי עבור התקנת האוהל לצד הבדיקה של אישורים נדרשים במידה וזהו לא שטח פרטי אלא שטח ציבורי שמצריך אישורים שונים מן הרשות המקומית.
  • איכות יריעות – לא כל יריעת PVC דומה לאחרת. ישנן יריעות אשר מציעות רמה גבוהה יותר של אוהל אשר מציע את השימוש הכי נוח למשך של שנים רבות ללא כל חשש מקרעים בכל הקמה ופירוק מחדש. PVC איכותי הוא גם כזה שמבפנים ומבחוץ נראה טוב יותר ומציע את העמידות הטובה ביותר בפני שמש ורוחות בצורה מייצרת סוכך איכותי למשך כל האירוע ללא כל בעיה.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות לראש השנה
ראש השנה מסמל התחדשות וחגיגה. כאשר אנשים אהובים מתאספים לקיים חג משמעותי זה, נהוג להחליף מתנות...
קרא עוד »
יול 05, 2023
איך לבחור הזמנות לחתונה?
עומדים להתחתן? מזל טוב! אין ספק כי אחת מבין ההכנות היותר מרגשות לקראת החתונה הינה בחירת ההזמנה. יחד עם...
קרא עוד »
אוק 27, 2015
תרומות מזון לפסח
מתי לאחרונה נתתם תרומה משמעותית? לא, איננו מדברים על משמעותית מבחינת הסכום, ואולי אפילו להיפך. אנו...
קרא עוד »
מרץ 30, 2021