איך מצלמים בוק בר מצווה ייחודי

בוק בר מצווה ייחודי

בר המצווה מסמל בעבור רבים את השלב המרגש שבו הופך הילד לנער ולוקח על עצמו אל עול המצוות. מסיבות בר מצווה הן ברב המקרים די דומות האחת לחברתה. גם התמונות שנשארות מהאירוע אינן מקוריות או מעניינות מידי. אך ישנה דרך להפוך את הכול למסעיר ומרגש יותר וזאת על ידי הפקה של בוק בר מצווה ייחודי שיביא אתו את כל האיכויות של האירוע וישמש כמזכרת אמתית מהתקופה היפה בחייו.

היות ומדובר על גיל שבו חלים שינויים רבים במראה של הנער/ילד, כדאי מאוד לתפוס דווקא את התקופה הזו שלא תחזור שוב. חגיגות בר המצווה כוללות בראש ובראשונה עליה לתורה שמתקיימת בדרך כלל בבית הכנסת. אירוע זה יכול להיות מצולם מזוויות שונות ולהביא גם את הצדדים ההומוריסטיים, המרגשים והמפחידים (זריקת הסוכריות למשל). בוק בר מצווה אפשר גם להפיק בסטודיו מקצועי של צלם, בחיק הטבע, במקומות האהובים על חתן המצווה או בכל מקום אחר.

מזכרת שלא תישכח

הילדים גדלים מהר וכל מה שנשאר מהם אלו שבבים של צחוק, בכי ולעיתים גם כעס. תמונות איכותיות שישארו אתכם יזכירו לכם כל פעם מחדש את אותם רגעים חשובים בחיים שתמיד כיף לזכור. ניתן להצטלם על כל המשפחה, לבד, בחברת החברים הטובים ביותר שלהם וגם עם המורה. כל אחד יחליט את מי להביא לתמונות שלו. בוק בר מצווה מוצלח ישמר למשך שנים רבות ויהווה מקור להתרפקות על הזיכרונות שלהם.

הציוד שבעזרתו ניתן להפיק את הצילומים הינו חשוב מאוד. מדובר על ציוד מקצועי, כזה שיש רק לבעלי מקצוע אמתיים העוסקים בצילומי משפחה וצילומי היריון. כדאי מאוד לברר האם לצלם או הצלמת הנבחרים יש את כל הידע, הניסיון והציוד הדרוש. ככל שמדובר על אמן יהיה לו סטודיו מקצועי בו הוא יבצע חלק ניכר מן הצילומים שלו.

להיות טבעיים

הצילומים אמורים להתקיים באווירה משוחררת ונוחה. על כן כדאי לבחור בתאריך מתאים ובשעה נוחה לצילומים. אפשר לחלק את הצילומים לשניים ולערוך סשן צילומים בבוקר ואחד נוסף בערב. כדאי להגיע לצילומים עם חבר טוב, אבא או אימא שתתמוך ותעזור.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הגברה למסיבות טבע
מערכת הגברה היא מערכת המגבירה את הסאונד לרמה גבוהה יותר. הצליל יכול להיות מועבר בדרכים רבות ושונות,...
קרא עוד »
אוק 31, 2022
אולם אירועים בהרצליה על הים
יצא לכם אי פעם לראות חתונה על הים? יצא לכם להשתתף בחתונה על הים? בתמונות זה תמיד נראה יפה ומרגש, אך...
קרא עוד »
נוב 14, 2017
טיול מאורגן לנופים הקסומים של סלובניה וקרואטיה
קרואטיה וסלובניה הן שתיים מהמדינות החדשות אשר נוסדו לאחר התפרקות יוגוסלביה בתחילת שנות ה-90 של המאה...
קרא עוד »
יול 25, 2018