טיפים לבחירת מועדון בר/ בת מצווה

מועדון בר/ בת מצווה

אז אחרי שבדקתם את כל האפשרויות שעומדות בפניכם, ואחרי שהגעתם להבנה הנכונה שהאירוע הוא עבור ביתכם או בינכם ולא עבורכם, החלטתם לערוך לבן או הבת שלכם אירוע בר/ בת מצווה במועדון בר/ בת מצווה ייעודי. כעת, בדיוק כמו בכל אירוע אחר, נותר לכם לבחור את המועדון הספציפי שבו תרצו לערוך את האירוע, ולטובת זאת ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בתהליך.

  1. מיקום – אורחי האירוע שלכם הם נערים ונערות בגיל העשרה, נטולי רישיון נהיגה וכאלה שלא אוהבים להתרחק יותר מדי מהבית. גם הוריהם לא יאהבו אירוע שכרוך בנסיעות ארוכות למקומות מרוחקים, ולכן חשוב לבחור מקום כמה שיותר קרוב לשכונת המגורים שלכם. אם אתם גרים בראשון לציון, חפשו מועדון בר/ בת מצווה בראשון לציון. תל אביב זה כבר עשוי להיות רחוק מדי.
  2. עיצוב וגודל – מועדון בת או בר מצווה, מעצם מהותו, אינו מנסה לעמוד בסטנדרטים העיצוביים של עולם האירועים. במועדון בת מצווה אתם לא אמורים לחפש עיצוב מודרני עם קירות קריסטלים עם פיסולים מהודרים על קירות המבנה. יחד עם זאת, אתם גם לא רוצים לבחור במועדון שנראה כמו מקלט משופץ. חפשו מועדון נקי, מאורגן, מסודר, שכשנכנסים אליו, אפשר להרגיש אווירה של חמימות, של ניקיון ושל אסתטיקה.
  3. מגוון פעילויות – אחד המרכיבים המרכזיים שעושים מועדון בת או בר מצווה למה שהוא, הוא מגוון הפעילויות שעומדות לרשות האורחים הצעירים באירוע. מועדוני בר/ בת מצווה מציעים מגוון רחב של פעילויות לרבות: שולחנות משחק, משחקי וידאו, משחקי מחשב, עמדות ווי ואקסבוקס, רחבת ריקודים צבעונית עם רצפת דיסקו, מכונות בועות סבון ועשן, פינות היתוליות עם שור זועם או עמדת סקי וירטואלית, פינות סלפי על רקע מתחלף, סדנאות והפעלות מסוגים שונים וכדומה. כל אלה מיועדים לבנות עבור האורחים הצעירים את החוויה המרכזית, וחשוב שתבחרו את המקום שמציע את המגוון המדויק והנכון ביותר עבור האורחים של ביתכם/ בינכם.
  4. תכנון אירוע – מרכיב חשוב נוסף בחגיגות בר ובת מצווה הוא מרכיב התכנון של האירוע מתחילתו ועד סופו. במרבית המקומות המתמחים בסוג זה של אירועים, קיים סדר קבוע של פעולות לאורך האירוע, החל משלב קבלת הפנים, דרך כניסת החתן/ הכלה לאירוע, דרך ריקודים, הפסקת אוכל, פעילויות חברתיות, ריקודים, אוכל, דרשות וכן הלאה. חפשו מועדון בת או בר מצווה, שלוקחים על עצמם את כל נושא התכנון של האירוע, ולא מפילים עליכם משימה שאין לכם ממש ידע מקצועי להשלים אותה. מרבית המועדונים יציעו לכם את זה, ואתם רק צריכים לוודא שאתם אוהבים את התכנית ושהיא מבוצעת בצורה מקצועית.
  5. מקצועיות – המחשבה שמדובר במועדון בת או בר מצווה, עלולה לגרום לכם לחשוב שמדובר באופציה נחותה וזולה, שאין מה לצפות אצלה לרמה מינימלית של מקצועיות. זוהי כמובן טעות חמורה, ואתם רוצים לוודא שאתם לא טועים בה. ניהול אירוע בת או בר מצווה מחייב רמה מקצועית גבוהה בשורה של היבטים כמו תפקוד כלל המערכות, רמת תחזוקה, רמת הטריות והמגוון של האוכל המוגש, בטיחות במקום, צוותים מלווים, מגוון סדנאות לבחירה וכדומה. כל אלה משפיעים על חוויית האירוע מצד האורחים הצעירים, אך גם על חוויית ההפקה וניהול האירוע על ידכם. ככל שתבחרו במועדון יותר מקצועי, כך תוכלו לגלות שאתם מקבלים אירוע טוב יותר בהרבה פחות מאמץ והשקעה מבחינתכם.
  6. ולבסוף, כלת/ חתן האירוע – זהו האירוע של בינכם או ביתכם, וביום הזה הם רוצים להרגיש מעל כולם. הם רוצים שכולם יביטו בהם כשהם נכנסים, שכולם ימחאו להם כפיים, ושלאורך האירוע כולו, כולם ישחקו איתם כמו כל אחד אחר, אבל יזכרו היטב של מי האירוע הזה. הם רוצים את זה כי זה ישפיע על חיי החברה שלהם, על מעמדם החברתי בכיתה ואפילו על יום המחרת בו הם יוכלו ליהנות מלא מעט טפיחות על השכם. כניסה מבלוני ענק, שטיח אדום, זיקוקים וזיקוקי רצפה, מוסיקה ועוד שלל אלמנטים שבונים את הכניסה ואת התרוממות הרוח של בינכם וביתכם, כל אלה יכולים להשתנות בין מועדון למועדון, וגם את העניין הזה אתם רוצים לקחת בחשבון בבחירת מועדון בר/ בת מצווה לאירוע שלכם.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרצאות מעוררות השראה לאירוע אינטימי שכולם ידברו עליו
בעבר כאשר היינו רוצים לערוך אירוע לזכרו של מישהו או אפילו יום הולדת לציון יום הולדת עגול, היינו...
קרא עוד »
אפר 29, 2018
תפילין לבר מצווה
אחד התאריכים החשובים בחיי ילד יהודי הוא יום חגיגת הבר מצווה. לתאריך זה יש משמעות כפולה ומכופלת. הוא...
קרא עוד »
ינו 23, 2018
אירוע שבת חתן – איך מתכננים אירוע בצורה נכונה?
הרבה מאוד משפחות נוהגות לערוך אירוע שבת חתן, לפני או אחרי החתונה של בנם מדובר על אירוע מקובל בקרב...
קרא עוד »
ינו 27, 2022