4 סיבות לראות את ההרצאה של פסקל ברקוביץ'

פסקל ברקוביץ

נכון להיום בישראל יש מרצים רבים וכל מרצה שמעוניין להצליח חייב ליחצן את עצמו ולהציג את כל היתרונות והתועלות של הזמנתו להרצות בפני קהל מסוים וזאת בהשוואה אל מרצים אחרים בשוק. מאמר זה יציג בפניכם ארבע סיבות בגינן משתלם לראות ולשמוע את ההרצאה של פסקל ברקוביץ'.

 רואים את ההרצאה- שומעים את ההרצאה

אין זה מקרי ואין זו טעות בניסוח, הכותרת של המאמר היא אכן 'סיבות לראות את ההרצאה' וזאת משום שבמקרה של פסקל ברקוביץ אנשים גם רואים, גם שומעים וגם מיישמים. ברקוביץ' מצליחה להעביר הרצאות מעניינות שמשאירות את הצופים בפה פעור אל מול היכולת שלה להגיע לאותם הישגים עליהם החליטה וזאת למרות התאונה הנוראית אותה עברה. פסקל יודעת להעביר הרצאות ולסחוף אחריה קהל שלם לחוויה סיפורית בלתי נשכחת. היא מספרת באתר האינטרנט שלה עד כמה היא אוהבת להעביר את ההרצאות לאנשים ואיך במקרים רבים היא מקבלת ערך מוסף מהקהל שלה.

פסקל ברקוביץ '- הוכחה חיה להרצאה

פסקל ברקוביץ' אינה מספרת סיפורים על אנשים שהצליחו בחיים, שכן היא אינה מייצגת אחרים, אלא את עצמה. היא מצליחה לחשוף בפני קהל הצופים את סיפורה המטלטל ואת המסע הארוך עד כיבוש כל היעדים עליהם היא החליטה. ההרצאות שלה אינן עוסקות "בחוויה יד שנייה" אלא בהגשמה עצמית על פי פסקל. בהרצאותיה היא מספרת על החלומות שלה וכיצד היא הגשימה אותם, אם מדובר על בניית משפחה, ייצוג של ישראל באופניי יד וחתירה בקיאקים, עבודתה והישגיה בתחום התקשורת ועוד.

ניסיון ורזומה עשיר

אין תחליף לניסיון אותו אדם צבר במהלך חייו ולרזומה אותו הוא מציג בפני אחרים. פסקל ברקוביץ' מביאה בפני הקהל סיפור מרגש, סיפור התמודדות. הרזומה שלה כולל את העובדה שהיא נבחרה כאחת ממדליקות המשואה בטקס יום העצמאות של ישראל, ייצגה את ישראל בענפי ספורט שונים, התנדבה בצה"ל וזאת למרות שהיא יושבת על כסא גלגלים, בנתה משפחה ורשימת הישגיה עוד ארוכה. כעשרים שנה היא מעבירה את הרצאותיה במדינות שונות בעולם לארגונים, חברות וקבוצות מסוימות ומצליחה לעורר באנשים רבים את תחושת המוטיבציה הישנה שלהם.

עוזרת לכם ליצור את השינוי

לפסקל ברקוביץ יש קסם מיוחד בהרצאותיה. היא מצליחה להעביר לאנשים את החוויה אותה היא עברה בצורה מטלטלת. היא מצליחה ליצור בקרב אנשים תקווה ויכולת להסתכל על חייהם וכיצד הם יכולים לקום ממשבר לצמיחה בחיים. היא מספקת כלים חשובים לחיים לכל אחד ואחת שמגיעים להרצאותיה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להשוות מחירים בין ספקי אטרקציות לבת מצווה?
אם אתם מתכננים אירוע בת מצווה בקרוב, ורוצים לבחור כמה אטרקציות לבת מצווה אשר ישדרגו את המסיבה ויהפכו...
קרא עוד »
מאי 16, 2017
יתרונות לחופשה במסגרת וילות נופש ביוון
רוצים לצאת לחופשה משפחתית ביוון? מתלבטים לאן לנסוע, ואיפה להתארח? וילות נופש ביוון הן הפתרון המושלם...
קרא עוד »
מרץ 24, 2015
מתנות למשרד – כיצד בוחרים מתנות בצורה חכמה
אחד הכלים של מעסיקים לצ'פר את העובדים שלהם, היא באמצעות מתנות מסוגים שונים. מדובר על מתנות אשר מוענקות...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020