יום כיף

champagne

שבוע חדש וכולם מגיעים למשרד בלי הרבה ציפיות, רק עבודה, פגישות, דו"חות.. שום דבר אינו מרגש. פעם בכמה זמן, מופיע זימון במייל: " יום כיף ב..", יום כיף?! כמה כיף כבר אמצא בפעילות מאורגנת עם כל כך הרבה אנשים שאני לא מכיר?? קשה לדמיין. אז בואו נהפוך את הדימיון למציאות, נלמד איך מכניסים למשרד אווירה וביום אחד שוברים את השגרה.

חשוב להתאים את אופיו של היום לאופי העובדים, אם מדובר בארגון וותיק בו רבים מהעובדים הם אנשים מבוגרים, אולי נעדיף להפגיש ביניהם באירוע רגוע עם איזו הופעה טובה, ואם מדובר בחברת הייטק שרוב עובדיה צעירים, אנו נשקול להתחיל את היום בפעילות ספורטיבית תחרותית שתורמת המון לגיבוש. הבחירה של סוג הפעילות המתאימה ליום הכיף מתבצעת לאחר התחשבות בכל המשתנים.

ההגעה לאירוע היא חלק חשוב מאוד, אנחנו צריכים להחליט האם ההגעה תהיה עצמאית או מרוכזת.  אם עצמאית, אז כמובן למצוא מקום אשר ההגעה אליו היא נוחה ולא תתיש את העובדים עוד לפני שהתחיל היום. אם אנחנו מחליטים על מקום מיוחד ומרוחק חשוב לדאוג להסעות לעובדים, ההסעות הן חלק קריטי, עליהן להיות מדויקות ונוחות החל מנקודת האיסוף, עצירות בדרך וכמובן הנסיעה עצמה. הדרך אל היעד לרוב לא נתפסת כחוויה מהנה, אבל בעזרת פעילויות ופינוקים ניתן להתחיל לעלות את המורל כבר באוטובוס, לשלהב את החבר'ה, כולם קצת מתגעגעים לטיול השנתי עוד מימי ו' 1.

אחרי שהגענו, אנחנו רוצים כבר להתחיל, רצוי להתחיל בקבלת פנים עם כיבוד קל, לפני שנזרקים ישירות לתוך כל הפעילויות צריך שיהיה זמן ומקום נחמד להתרענן ולהתכונן. מאוד חשוב שהחל מהרגע הראשון הכול יזרום בצורה חלקה, המקום חייב להיות מקצועי וערוך לקבלת האורחים, אם זו פעילות ספורטיבית ומתחלקים לקבוצות, יש צורך בתכנון מראש וארגון של מדריכים ומפעילים. אם אנחנו מביאים את האורחים שלנו לפעילות נינוחה אנחנו נרצה שיהיה להם מקומות ישיבה נוחים ופינות נחמדות בהן יוכלו לשוחח ולהירגע. המטרה ביום כיף היא יציאה מהשגרה, ומעבר לפעילות המרכזית המתוכננת ליום הזה, אפשר לקשט בעוד הרבה דברים מסביב, החל מדוכני איפור, תחפושות, יצירה וכו'.

החיים במשרד יכולים להפוך למאוד שגרתיים, וקצת קשה להכניס עניין וליצור חברויות כשכולם כל כך עסוקים. לכן, אנחנו צריכים להבין שהמטרה של החברה ביום כיף לעובדים שלה, היא גיבוש והעלאת המוטיבציה, עולם העבודה גילה כבר מזמן שהסוד להצלחה הוא עובדים שמחים ומרוצים ממקום עבודתם. יום כיף וגיבוש לצוות מעניק לעובדים את התחושה הזאת שרואים אותם, משקיעים בהם, וכמובן מחזיר אותם למשרד עם אוסף של חוויות ורגעים שמחים יחד עם הקולגות שלהם.

רוצים מידע נוסף על אירועים עסקיים? לחצו כאן

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אירועים עסקיים בתל אביב
תל אביב היא ללא ספק בירתה העסקית של ישראל. בשל מיקומה המרכזי, בשל הבחירות האינסופיות שבה, בשל מרכזי...
קרא עוד »
פבר 10, 2016
עגילים לכלה עם פנינה – קלאסי או מיושן?
אומרים שיהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה. אז אומרים. בזמן שהיהלומים מעניקים נצנוץ למרחק רב,...
קרא עוד »
ינו 31, 2021
חתונה בירושלים – גן או אולם?
אם אתם חושבים על חתונה בירושלים, ומתלבטים בין גן אירועים לבין אולם, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם....
קרא עוד »
אפר 30, 2016