שירה בציבור, לא מה שחשבתם

שירים הם דבר נפלא, ומן הרגע שבו לקחו מילים והוסיפו לטקסט הזה גם לחן, שירים הפכו להיות הדבר הזה שיכול לחבר בקלות בין אנשים מכל מיני סוגים וגם לחבר בין האדם לרגשות של עצמו. כמות השירים אדר נולדת לה מידי יום היא עצומה, וזה עוד יותר מקסים לחשוב עד כמה שירים שכבר קיימים עשרות של שנים הם כאלה שאותם עדיין מכירים ואותם אוהבים לשיר מדור לדור.

זה נכון כי שירה בציבור יותר מיוחסת אל שירים שכוננו את מדינת ישראל בשנותיה הראשונות, אבל כיום השירה הזו נעשתה יותר מודרנית ומביאה מהפך שמחבר את הדורות של הצעירים אל כל מה שנחשב לפעילות שמשויכת לסבים וסבתות.

שירים לא למבוגרים בלבד

שירים הם לא דבר אשר שייך לעולם של המבוגרים, אבל בכל הנוגע אל דירה בציבור נוצר הרושם כבר לפני עשרות של שנים כי שירה בציבור היא דבר שאותו מבצעים אנשים די מבוגרים, ששרים שירים שהדור הצעיר לא ממש מכיר ואליהם לא ממש מתחברים. למה? כי בכל דור צעיר שמגיח אל אוויר העולם מתחילים גם טרנדים שונים של שירים בסגנונות שונים מאוד מכל מה שהדורות הקודמים להם מכירים, וכך נוצר פער שבו שירים ששרים באופן מסוים מרגישים כי הם נוגעים לגילאים מסוימים. שירה בציבור היא כזו אשר התחדשה עם השנים האחרונות, והביאה לעדנה מחודשת שירים ישנים לצד שירים שכל הצעירים אוהבים לשיר היום.

מתאים לכל מיני מפגשים

בניגוד למה שמתארים בראש, שירה בציבור היא דבר שאותו יכולים לחוות בכל סוג של מפגש ולא רק באחד שבו נמצאת שרל'ה שרון. את המפגשים המודרניים של שירה ביחד מעבירים אנשים מיומנים שמגיעים עם רשימת שירים מסודרת לכל סוג של מפגש, וכך יכולים ליצור אירוע שכולל חברים מן העבודה או כזה שבו נפגשים בני נוער לפעילות מגבשת. את כל זה יכולים לארגן לפי רשימת שירים מותאמת מראש, והזרימה של השירה מתרחשת באופן די טבעי כאשר כולם נהנים לשיר את כל השירים שהם הכי אוהבים עם זיופים או בלעדיהם, בצורה של לחישה או בקולי קולות.

למידע נוסף על שירה בציבור היכנסו לאתר אודי יאן.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משחקי חשיבה מעץ – מתנה מושלמת וייחודית למורה ולגננת
חשוב למצוא למורים ולגננות מתנות ייחודיות המראות עד כמה אנו מעריכים את המאמצים שלהם בחינוך הילדים...
קרא עוד »
יונ 17, 2023
מה שרצית לדעת על בחירת תמונות כלה אבל לא היה לך את מי לשאול
אלבום החתונה, שריד קדוש אולי לאירוע המשמעותי ביותר בחייו של אדם, הוא לא רק אוסף של תמונות. זוהי...
קרא עוד »
ספט 28, 2023
הסעות לאירועים – באילו מקרים זה באמת משתלם?
אם אתם רוצים להזמין הסעה לאירוע שלכם, הבנתם את החשיבות שיש בכך שהאורחים יגיעו בנחת לאולם בלי טרטורים...
קרא עוד »
אפר 12, 2021