מתנה מקורית? צמחי אוויר!

צמחי אוויר

הטיפול בצמחים הוא עניין מאוד מסובך. ישנם צמחים אשר צריכים להיות חשופים אל שמש ישירה, כאלה אשר צריכים להיות בצל מוחלט, כאלה שחייבים אור מלא ולא שמש ישירה וכאלה שצריכים השקיה בכמות מאוד מדודה. מה מעבר לכך? הבחירה הנכונה של כלי שבו הצמח מונח, הגיזום של חלקים שמפריעים לצמיחה בריאה ועוד שלל של פעולות שרוב האנשים בכלל לא יודעים שצריכים לבצע ורק נאנחים לאחר שהצמח שהם רכשו מראה סימנים של גסיסה. חייב להיות צמח שמאפשר את כל הירוק הזה מבלי כל הטרחה של דישון, בחירת כלי מתאים, השקיה וגיזום בכל פעם מחדש.

הטיפול הכי פשוט בצמח

מסתבר, לאנשים שבכלל לא ידעו שזה אפשרי, כי צמח יכול לגדול ללא שורשים באדמה. צמחים מעין אלה נקראים צמחי אוויר באופן די ברור ומובן, וזה לא שהם מרחפים להם באוויר ללא ההשפעה של כוח כבידה, אלא פשוט כי הם מקבלים את התזונה שלהם על ידי התזה פשוטה של רסיסי מים ולא משהו מעבר לכך, הכירו את הצמח בלינק כאן. צמחי אוויר לא צריכים אדמה, ואותם יכולים להניח בכל מיני סוגים של כלים נאים כדי ליהנות מאלה בכל סוג של גובה נחשק. הם לא צריכים שמש ישירה וההשקיה הזו בריסו צריכה להיות פעמיים בשבוע ולא מעבר לכך. נשמע פשוט? אכן זה כך.

מתנה ייחודית ומקורית במיוחד

מכיוון שצמחי אוויר לא נראים כמו כל צמחיה אחרת, ובשל העובדה הכה נהדרת שהם לא צריכים אדמה ואת כל הלכלוך אשר נובע מכך, צמחי אוויר הם הדבר הכי מושלם עבור אדם שמאוד רוצה לטפח צמחים, אבל תמיד נכשל במשימה.

את הצמח יכולים להניח בכל מיני סוגים של כלים נאים שיכולים לשבת על רהיט או להיות תלויים בצורה מקסימה, וכל אלה ביחד הופכים את הצמחים הללו למתנה נהדרת שמרגישה הכי מיוחדת שאפשר ובהחלט אינה דומה לאף עציץ שאותו אנשים קיבלו בעבר. בייחוד כאשר מגיע הזמן של הפריחה שבו מגלים לפתע גוונים חדשים ומסעירים בצמח שהיה נראה עד כה אותו הדבר…

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פלג ואלון
לאחרונה ניתן לשים לב כי ישנם לא מעט הרכבים מוזיקליים חדשים שכובשים את יוטיוב והמדיות השונות. אם גם...
קרא עוד »
אוק 15, 2016
אטרקציות לבר מצווה
אם אירוע בר המצווה של הבן שלכם זה משהו שמאוד חשוב לכם ואתם פשוט רוצים לעשות למען הבן שלכם את הטוב...
קרא עוד »
נוב 16, 2016
ייעוץ מומחה: בחירת ביגוד לילדים קטנים
בעולם ההורות, בחירת בגדים לילדים קטנים יכולה להיות משימה לא פשוטה. כמי שרוצה עמוק בתחום ההתפתחות...
קרא עוד »
אפר 02, 2024