אירועים ממותגים: הדור הבא

אירועים ממותגים

מיתוג אירוע – מהמוכר והידוע למיוחד ומפתיע

אתם כבר מכירים את זה, מגיעים לאירוע או לכנס, מתרשמים מהעיצוב היפה של הדגלים, העטים, הברושורים, השלטים אבל לא מתרגשים במיוחד, כבר ראיתם אותם בעבר – הם הפכו להיות חלק מהנורמה המיתוגית של אירועים בימינו. אנחנו כאן בדיוק בשביל להציע פתרונות לבעיה זו– מיתוג בצורה מיוחדת ובהתאמה אישית שתשאיר חותם בקרב כל באי האירוע. מיתוג אירועים מציע לחברות, לארגונים ולעסקים הזדמנות להגביר את המודעות אליהם באופן מאסיבי. תוך שימוש בעיצוב ייחודי ודינמי, עסקים יכולים לרתום את הפוטנציאל העצום של מיתוג אירועים ולהעניק למשתתפים חוויה משמעותית ובלתי נשכחת.

כיום, כל חברה המתמחה בשירותי מיתוג לאירועים תציע לכם שלל אופציות מגוונות לעיצוב האירוע שלכם, כגון: כרטיס הזמנה לאירוע, שלטים – שלט "ברוכים הבאים", שילוט הכוונה, שילוט למתחמים השונים וכו', דגלים סיניים – דגל גדול ומרשים, חובה בכל אירוע המוני (יתרון משמעותי – אפשר להשתמש שוב, בפעם הבאה, תשלמו רק על ההתקנה), ברושורים, מפת אירוע, לוחות שנה, מחברות, עטים ועוד ועוד.

איזה שדרוגים יש היום בתחום? הנה חלק קטן מהם:

  • חיתוכי לייזר – הזמנות מעוצבות לאירוע, לוגו החברה, אייקון מתוך האירוע או כל דבר שתרצו לתת עליו את הדגש בחיתוך לייזר.
  • ראנרים ממותגים (עיצוב ע"י מעצב גרפי, הדפסה בבית דפוס) – ולא סתם ראנר בצבע שתואם את האירוע.
  • חובקי מפיות
  • חיתוך אותיות ענק – של שם החברה, מיוחד ומרשים מאוד. ממוקם במקום מרכזי באירוע
  • דגלונים ממותגים
  • מתנה ממותגת (אשר מחולקת לכל משתתף בסוף האירוע)

אילו אופציות נכונות עבור איזה אירוע? למשל לאירוע מסוג השקת מוצר נדאג למסכי ענק שיקרינו את סרטון התדמית, בנוסף לחלוקת דוגמיות הנושאות את לוגו המוצר ומתנות, כדי לגרום למוזמנים להתלהב מהמוצר ולרצות לקחת אותו הביתה. בעבור כנס נוודא שיהיו תוכניה, הזמנה, רול-אפ, פוסטר, ברושור, מודעות, מסכים, כרטיסים, חוברות, שלטי הכוונה, פודיום וגב במה. למסיבות פורים נדאג לאביזרי תחפושת עם הלוגו כמו משקפיים, כובעים עניבות. וכן הלאה לתערוכות, ימי עיון הפקות אירועים ועוד.

ללא צל של ספק עיצוב גרפי הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג אירועים. מעצבים גרפים הם מומחי תוכנות גרפיות, הם יוודאו שהעיצוב הסופי לא יצא מפוקסל, שהלוגו לא יחתך או לא עלינו לא יהיה ממוקם במקום הלא הנכון. מעצב גרפי ששוחה בעולם השיווק ידע בדיוק איך להוציא את היתרונות של העסק שלך באמצעות העיצוב ויעזור לבדל אותך מהמתחרים שלך.

לסיכום, יש אינספור אפשרויות ורעיונות יצירתיים למיתוג האירוע שלך.
אנו מבינים שכעסק חשוב לך לבלוט ולהשאיר חותם על הקהל שלך. אנו פועלים בגישה של מחשבה מחוץ לקופסא המתרכזת בחוויית הלקוח. בכל דרך שבה תבחרו למתג את האירוע שלכם, הייחודיות והנגיעה האישית שלך כעסק יבואו לידי ביטוי בצורה אלגנטית ומרשימה. בכתבה הבאה נדבר על עיצוב ואיך לשלב אותו במיתוג.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מארזי מתנה
איזה מארזי מתנה אפשר לקנות עבור אדם אהוב? אילו מארזים מתאימים כמשלוח למישהו שתרצו להודות לו? ומה...
קרא עוד »
פבר 22, 2021
מסיבת רווקות – 10 טיפים לשושבינה הנאמנה
לאחר חודשים ארוכים של ציפייה הוא כרע ברך והציע לה את עסקת חייה, וכעת היא יכולה להתפנות לדברים חשובים...
קרא עוד »
אוק 19, 2018
הזמנת קייטרינג חלבי: מתי זה מתאים?
קייטרינג חלבי הוא טרנד שקורה בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ ואירועים רבים מתבססים עליו לשמחת האורחים...
קרא עוד »
יול 17, 2018