הכירו את הלהטוטנים של איתמר שחקנים

הלהטוטנים של איתמר שחקנים

מופיע קרקס שהחלו את דרכם ברומא העתיקה, אשר כללו מופעי קרבות, מופעי רכיבה, מרוצי סוסים, התגוששות ושילוב יכולות פיזיות מרהיבות במופע ייחודיי – היוו בכל זמן מוקד משיכה עבור הקהל הרחב, בעוד שעם הזמן התפתחו המופעים והפכו למופעים כובשים, סוערים, מלאי האדרנלין, כאשר כיום שימת הדגש היא על מופעים שמבצעים צוות להטוטנים ופעלולנים, תוך שימוש ביכולות פיזיות ומוטוריות מתקדמות שסוחפות את הקהל הרחב.

אחד ממופעי הקרקס הבולטים בישראל המתרחשים במרחב ציבורי או במרחבים סגורים הינו המופע של 'איתמר שחקנים' הכולל שלל להטוטים (שאינם כוללים שימוש או תצוגה של בעלי חיים!), המועברים לקהל באמצעות צוות נפלא שמציג קטעי אומנות ומופעים קצרים הכוללים: אקרובטיקה, להטוטנות וקטעים קומיים.

צוות הלהטוטנים של איתמר שחקנים – מופע מרהיב המתאים לכל גיל

מופע הקרקס של השחקנים של איתמר, הינו מופע מדהים שמתאים לכל מרחב ציבורי, ולכל אירוע תוך שהוא מפעיל את כל החושים!

הצוות של 'איתמר שחקנים' יוצר מופעים מיוחדים המתאימים לקונספט הרצוי תוך חשיפה  אל אומנות הקרקס והתיאטרון אל מול הקהל הרחב, בשילוב שלל מופעי רחוב ומופעי להטוטנות מלאי אדרנלין.

חשוב לדעת כי חברת 'איתמר שחקנים' מאפשרת מופעים ייחודיים ועוצרי נשימה עם מגוון שחקנים, להטוטנים תוך מופע עוצר נשימה, מזן שהצוות מומחה בהעברת תכניות אומנותיות מרתקות המתאימות לשלל אירועים.

המופעים של השחקנים הליצנים, האקרובטיים והלהטוטנים: מעוררי השראה, הם גורמים לרבים לאמץ את מקצועות המשחק והלהטוטנות אל ליבם, תוך שהם שמים דגש על אומנות, תרבות ובידור במרחב הציבורי.

מדוע כדאי לבחור בקרקס של חברת איתמר שחקנים

אם אתם מארגנים אירוע גדול, בין אם במרחב הציבורי לבין אם מדובר באירוע פרטי, חשוב שתדעו כי המופעים של החברה הינם כאלה שאי אפשר להתיק מהם את המבט! המופעים מתאימים לכל גיל, מלאי צבע, מותחים ומלאי אדרנלין וכובשים כל במה.

הצוות המנוסה והמקצועי יעביר תכנים אומנותיים תוך יצירת אינטראקציה חיובית עם הקהל: מה שיהפוך כל מופע להצלחה מסחררת! והכל משום שחברת 'איתמר שחקנים' מאפשרת אושר, אומנות והמון צבע בכל מקום ובכל זמן.

קראו גם:

אטרקציות לאירועים שכדאי להכיר

אטרקציות מקפיצות לילדים

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סקסופוניסט לחתונות
עונת החתונות מתקרבת וכולם מחפשים אחר תקליטנים ואטרקציות לחתונות. יש מי שמוכן להשקיע בזמר לחתונות אך...
קרא עוד »
פבר 27, 2016
גלה את התענוגות הנסתרים של גרביים מעוצבות ומתנות ייחודיות
ברוכים הבאים לעולם של גרביים מעוצבות ומתנות מגניבות אחרות, שבו כל פריט הוא הפתעה מענגת שמחכה להיחקר....
קרא עוד »
דצמ 09, 2023
מגשי אירוח חלביים שגם קרניבורים טורפים
האם ידעתם כי הזמנת מגשי אירוח חלביים יכולה להמיס גם את ליבם של הקרניבורים צמאי הדם? כיום, בשל התפתחות...
קרא עוד »
ינו 21, 2019