אבטחה ייעודית לאירועים – כל מה שצריך לדעת

אבטחה ייעודית לאירועים

לאור המצב הביטחוני במדינה ולאור העלייה הניכרת בשנים האחרונות בפיגועים דווקא באירועים המוניים נדרשת אבטחה מאסיבית יותר ממה שכוחות הביטחון הרגילים יכולים לתת, לצורך זה קיימות מספר חברות המספקות שירותי אבטחה ייעודית לאירועים. שרות זה מבטיח קיום אירוע בראש שקט ובידיעה ברורה שהעבודה מתבצעת על ידי הטובים בתחום שנבחרו בקפידה לעבודת מאבטחים ייעודיים באירועים ועברו את ההכשרות המתאימות.

אבטחת אירוע בראש שקט

אנחנו ציבור שמטבעו מאד אוהב לבלות אם במסיבות ענקיות, אירועים חברתיים ועסקיים, במופעי רחוב או במופעים ציבוריים עם המון משתתפים. חשוב לדעת שכאשר מתכננים אירוע רב משתתפים בין אם זה אירוע פרטי או ציבורי הדבר מחייב הכנה מראש תוך קבלת אחריות לשכור שירותי אבטחה ייעודית לאירועים. לצערנו, אירוע גדול רב משתתפים עלול להפוך ברגע אחד קטן לתסריט אימים ולכן נלקחים מראש כל הסיכונים ואליהם מתכוננים בהתאם. אחת הסיבות העיקריות בגללן שוכרים שירותי אבטחה חיצוניים היא מפני שכוחות הביטחון הרגילים לא תמיד מסוגלים לתת את השרות לאזרח ולכן צריך סיוע חיצוני לעניין. לחברות שנדרשות לאבטח ייעודית אירועים קיים מאגר של מאבטחים בעלי עבר קרבי עם כל הנתונים הדרושים לעמוד במשימה תחת מצבי לחץ, לוחמים אשר עברו הכשרות לתפקיד ויודעים מול מה הם ניצבים על מנת להשרות ביטחון ושקט נפשי למוזמנים לאורך כל זמן האירוע. חברות אלו נקראות על ידי מפיקי האירועים לקבלת כל האינפורמציה הדרושה להם על מנת לתכנן מראש את כמות המאבטחים הדרושה וצורת העמדתם כך שיהיה כיסוי נרחב במשך כל זמן האירוע.

דרישות התפקיד

על מנת להיות מאבטח שתפקידו העיקרי יהיה אבטחה ייעודית לאירועים חשוב שיהיו לו הכישורים הבאים:

  • בוגר שתיים עשרה שנות לימוד
  • סיום שלוש שנות שירות מלאות רצוי על רקע קרבי
  • בעל רישיון נשיאת נשק
  • תעודת יושר ממשטרת ישראל

מכיוון שהתפקיד דורש כישורי שטח נוספים, החברה המספקת את שירותי האבטחה הייעודיים לאירועים נותנת את ההכשרה הדרושה למי שנמצא מתאים ועומד בקריטריונים המחמירים שהיא מציבה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משמעותו של צלם קולינרי: מדריך לבחירה
ברוכים הבאים לחקירה של מומחה על התפקיד החיוני שממלא צלם קולינרי בעולם הגסטרונומיה. כסמכות מובילה...
קרא עוד »
ינו 04, 2024
אוכל מוכן בראשון לציון – איך לבחור חברה איכותית?
חשבתם להזמין אוכל מוכן בראשון לציון? אוכל הוא נושא רגיש. ולא רק בגלל הטעמים והסגנונות. אלא גם בגלל...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
איך לחגוג בת מצווה מהסרטים?
מאמר זה עוסק בחגיגת התבגרותה של ילדה יהודייה. זהו אירוע חשוב בחייה של ילדה וזהו גם אירוע חשוב בחיי...
קרא עוד »
מרץ 18, 2023