טיול לדרום קוריאה – פריחת הדובדבן הקוריאני

טיול לדרום קוריאה

דרום קוריאה היא אחד המקומות המרתקים ביותר בעולם. זוהי מדינה של טבע מרהיב, תרבות מסורתית וחדשנות. לטיול לדרום קוריאה יוצאים בדרך כלל עם מדריך מנוסה וכל טיול לדרום קוריאה הוא חוויה חד פעמית. דרום קוריאה שוכנת בצד הדרומי של חצי האי הקוריאני. היא הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי גם בגלל הסקרנות שמעוררת שכנתה מצפון וגם בכלל שהשתמרה בה תרבות ומסורת ללא כל השפעה מערבית. המקומיים הם והבי ישראל וקבלת הפנים היא תמיד מכניסה וחמה. הנוסעים לטיול הזה, יפגשו היסטוריה עתיקה לצד טכנולוגיה מפותחת, טבע נדיר וקולינריה בריאה ומיוחד. סודותיה של דרום קוריאה חבויים במבנים היסטוריים מרשימים, מוזיאונים ושווקים והם ההיחשפות אל התרבות המסורתית ואורח חייהם של המקומיים. פריחת הדובדבן מתרחשת גם כאן והיא מחזה נדיר ומפעים.

מי עוד לא היה בסיאול ? טיול לדרום קוריאה

בקוריאה נמצא שדה התעופה אינצ'ון שכל מי שטס לכל טיול לדרום קוריאה נוחת שם. סיאול היא עיר הבירה והיא משמשת גם כמרכז חברתי, פוליטי, כלכלי ותרבותי של המדינה. השוק הססגוני הנמצא בה- דונגאדמון הוא אחד מהשווקים הכי פופולריים בעיר. בסיאול נמצא מוזיאון המלחמה של דרום קוריאה, המשמר את ההיסטוריה הצבאית של המדינה. יש בו אוספי כלי נשק ולוחמה עתיקים. ממש קרוב נמצא ארמון ג'ונג'בוק, הכי גדול בסיאול ובו מוזיאון הפולקלור הלאומי. הוא כולל אולמות מהודרים, מקדשים וחצרות מטופחות. מעונו הרשמי של נשיא קוריאה הדרומית נקרא "הבית הכחול" וגם בו תבקרו. בנוסף יש את מקדש ג'יוגה סה, שהוא מרכז רוחני של הבודהיזם הקוריאני.

בדרום קוריאה נמצא הגבול הכי שמור וחמוש בעולם?

במסגרת טיול לדרום קוריאה יבקרו המטיילים בגבול הכי חמוש בעולם בין קוריאה הדרומית לקוריאה הצפונית. זוהי רצועת אדמה ברוחב של 4 ק"מ והיא השטח המפורז בין שתי המדינות. האזור הזה נקרא גם DMZ והוא נוצר בסיום המלחמה בשנת 1953. במקום גם נמצאת המערה שנחפרה ע"י צפון קוריאה לצורך העברת נשק ומרגלים. מהמקום ניתן לצפות על העיר גסונג והכפר פרופגנדה ופארק החופש.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת ערכות קריוקי
אין מסיבה בלי מוזיקה טובה. אבל הכי טוב – לשיר עם כל החבר'ה, לשיר עם כל הלב ובעזרת ציוד הגברה מעולה....
קרא עוד »
מאי 02, 2022
האולטרס – הדבר הבא
מחפשים אחר להקה לוהטת שתוכלו להזמין לאירוע שלכם? אחת כזו שתוכל להקפיץ את כל האורחים ולגרום להם להתלהב...
קרא עוד »
דצמ 29, 2016
הרצאות חוויתיות – איך עושים אותן בקבוצות קטנות
אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר מסר, היא באמצעות הרצאה. הרי אם אנחנו נזמין קבוצה של אנשים להאזין לנו,...
קרא עוד »
אפר 22, 2021