הכירו את מיסתורי חדרי בריחה בראשון לציון

חדרי בריחה בראשון לציון

אם אתם מחפשים בילוי מהנה וכיפי במיוחד עם חברים, משפחה ואפילו עם הילדים – אתם מוכרחים לנסות את המשחק שמשגע את העולם! בשנים האחרונות משחק חדרי בריחה הפך להיות טרנד פופולרי במיוחד בקרב ילדים, נערים ומבוגרים כאחד. אין יותר מהנה מבילוי מאתגר ומהנה תוך פתירת חידות ומשימות בשיתוף פעולה, והמון חוויה.

במתחם של מיסתורי אסקייפ רום בראשון לציון, תוכלו למצוא מגוון חדרים מיוחדים ומאתגרים במיוחד לחוויה מהנה לכל המשפחה. תוכלו למצוא חדרי בריחה המותאמים לפי גילאים, כך שאם אתם משפחה בטווח גילאים משתנה במיסתורי תוכלו למצוא חדר בריחה שיתאים בדיוק עבורכם.

חבילות לחגיגת ימי הולדת

בנוסף לפעילות כיפית וספונטנית שניתן לעשות עם משפחה וחברים, בחדרי הבריחה של מיסתורי תוכלו אפילו לחגוג ימי הולדת. בכל שנה אנו מתלבטים היכן כדאי לחגוג את יום ההולדת שלנו, כך שבמקום לבלות שוב בים או להישאר לחגוג בבית – ניתן לחגוג יחד עם כל החברים בהרפתקאות מיוחדות שמחכות לכם בחדרי הבריחה.

מומלץ לחגוג ימי הולדת גם לילדים. בחדרי הבריחה למשפחה של מיסתורי ניתן למצוא מגוון קונספטים של חדרים המתאימים בדיוק עבור הילדים, ניתן לבחור את החדר על פי הסיפור שלו שאותו הילדים מכירים ואוהבים. כך הילדים יוכלו לעבור יחדיו משימות וחידות מאתגרות ולפתור אותן יחדיו בשיתוף פעולה וחשיבה יצירתית.

חבילות לימי גיבוש לעובדים

מעסיקים רבים מקפידים להוציא את העובדים שלהם מעט משגרת העבודה, ומארגנים להם ימי כיף מיוחדים עם אטרקציות ובילויים שונים. אם גם אתם מחפשים בילוי מאתגר ומקורי לעובדים שלכם, בחדרי הבריחה של מיסתורי תוכלו לערוך יום גיבוש מהנה במיוחד יחד עם כל העובדים.

זוהי דרך מצוינת להעניק לעובדים שלכם הפסקה קצרה משגרת היומיום בעבודה. כך הם גם יוכלו להכיר אחד את השני טוב יותר, תוך עבודת צוות, שיתוף פעולה וגיבוש כללי בין כל המשתתפים. חדרי הבריחה של מיסתורי מומלצים במיוחד לימי גיבוש לצורך העלאת המורל של העובדים, יצירת קרבה וחיבור הדדי בין כולם בייחוד אם מדובר בעובדים חדשים שעדיין לא נכנסו לעניינים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת ציוד לאירועים
לשכור ציוד לאירועים זה דבר שבשגרה בקרב מפיקי אירועים שרוצים להרים את האירוע שלהם ולהפוך אותו ליותר...
קרא עוד »
נוב 07, 2016
צילום עליה לתורה מחירים – איך מבררים ומה המחיר הנכון עבורנו
כל אירוע, כפי שאנחנו יודעים, יכול לעלות לנו לא מעט כסף, בוודאי אם מדובר באירוע כמו בר מצווה, אשר נחגג...
קרא עוד »
פבר 07, 2020
סדנת בישול זוגית
היום ניתן לראות יותר ויותר זוגות, אשר מחפשים אחר פעילות זוגית משותפת. כול הזוגות מכירים את הצורך...
קרא עוד »
אוג 05, 2020