שדרוג אירועים באמצעות מגנטים לאירועים

אירוע שטח

אתם עוברים ליד המקרר הביתי שלכם ופתאום, בלי שליטה, עולה על פניכם חיוך. הסיבה לחיוך הבלתי נשלט הזה היא המגנטים, המזכירים לכם את השמחות בהן השתתפתם בשנים האחרונות.

חתונה ממגנטת

כאשר זוג מתכנן חתונה, חלק נכבד מהתוכניות מיועדות לדרכים לגרום לאורחים שלו לחגוג ולשמוח ביחד אתם. זה כולל אוכל טעים, מוסיקה מהנה ומרקידה ושלל אטרקציות נוספות.

ודאי כבר יצא לכם להשתתף בחתונות, בהן צולמתם וחזרתם הביתה עם מזכרת. מזכרת זו, נשארת אתכם לאורך שנים ארוכות ומזכירה לכם רגעים של אושר שלכם ושל החברים או המשפחה שלכם.

מגנטים לאירועים ולא רק לחתונות

גם אם אתם מתכננים אירוע של בר או בת מצווה, ברית או בריתה ואפילו יום נישואין עגול, האורחים שלכם ישמחו לקבל מגנט עם התמונה שלהם עליו. מגנטים לאירועים מתאימים לכל אירוע ותמיד נותנים ערך מוסף לאורחים, המגיעים לכבד את בעלי השמחה.

יתרונות המגנטים

בדרך כלל, כאשר אורחים מגיעים לאירוע, גם אם האירוע מצולם, הם לא מקבלים תמונות למזכרת. המגנטים מאפשרים לכל האורחים להצטלם ולקבל את התמונות שלהם כבר במהלך האירוע. בשונה מתמונות רגילות, בסוף האירוע האורחים יכולים להגיע הביתה ולהצמיד את המגנט לדלת הבית או דלת המקרר ובעזרתו לתלות דברים חשובים נוספים. המגנט מהווה גם מזכרת וגם פריט נוי שימושי.

יתרונות הזמן

הטכנולוגיה מתפתחת מיום ליום וכך גם בעולם הצילום. המצלמות הופכות משוכללות יותר ואיכות הצילום משתפרת כל הזמן. גם איכות המגנטים הולכת ומשתפרת והשילוב ביניהם הוא הרווח שלכם! אם חשבתם לשדרג את האירוע שלכם בעזרת מגנטים לאירועים, אבל פחדתם מאיכות ירודה, אתם יכולים להירגע ולהזמין את הצלם שיעשה את המגנטים בשבילכם.

גם לאירועים קטנים

מגנטים לאירועים יכולים להתאים גם לאירועים של הילדים שלכם. לדוגמה – מסיבת סיום, מסיבת יום המשפחה, מסיבת פורים עתירת תחפושות וכך הלאה. המגנטים יכולים להזכיר שמחות של הילדים, אשר גדלים כל כך מהר תוך שמירה על האיכות שלהם לאורך זמן ובלי הצורך לשמור באלבום, שאנו פותחים רק לעתים רחוקות.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בצל הקורונה: קייטרינג חלבי לאירועים קטנים
אין שום ספק כי קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מהווה את התוספת המושלמת ביותר עבור כל אירוע. זוהי הדרך...
קרא עוד »
דצמ 23, 2020
מחפשים מתנה לסבא? הנה 4 רעיונות מגניבים!
יש יום האם, יש יום האב, יש אפילו יום המשפחה! אך כשהדבר מגיע לסבא וסבתא, אין להם יום מיוחד שכל העולם...
קרא עוד »
יול 01, 2019
דובאי למטייל – חוויה יוצאת מגדר הרגיל
דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. עם קו הרקיע המפואר, המלונות המפוארים ורובעי...
קרא עוד »
מרץ 20, 2023