מתחתנים? זמן לבחור תקליטן לחתונה שלכם!

תקליטן לחתונה

מזל טוב! בשעה טובה הגיע היום המיוחל, הוא כרע על ברך ואת הסכמת וכעת החלו ההכנות לחתונה. חתונות הן כאמור אחד האירועים המשמחים ביותר בחייו של אדם, ובישראל – פי כמה. תקליטן לחתונה למשל, הוא אחד הפרמטרים שיקבעו האם האירוע הוכתר כהצלחה כבירה או ככישלון. העניין הוא שישנם כל כך הרבה אנשי ונשות מקצוע שיטענו להיות הטובים ביותר בתחומם, וכאן אתם ודאי שואלים את עצמכם – איך נבחר את התקליטן הטוב ביותר לחתונה שלנו?

טיפים שיעזרו לכם לבחור תקליטן לחתונה

  • מנועי החיפוש לרשותכם – אמנם נראה כי תקליטן לחתונה הוא איש מקצוע שיהיה לכם קל למצוא. זאת מכיוון שחיפוש קצר במנוע החיפוש יעלה שורה ארוכה של תוצאות מהן תוכלו לבחור את אנשי המקצוע שעושים עליכם את הרושם הראשוני החיובי ביותר, אך לא כך הדבר. על כך, בסעיף הבא!
  • צמצמו – נכון, קיבלתם המון תוצאות אבל אתם לא ממש רוצים להתחיל להתקשר לכל התקליטנים שמצאתם. אתם פשוט לא תצאו מזה! נסו להשאיר לעצמכם 2-3 אפשרויות.
  • המלצות – הניסיון הטוב ביותר הוא זה של האנשים הקרובים אליכם. ודאי יצא לכם להגיע לאירועים של אחרים ולחוות את דעתכם על המוזיקה שהתנגנה באותו אירוע. נזכרתם בחבר שהמוזיקה באירוע שלו הייתה מצוינת לטעמכם? בקשו ממנו המלצה ופרטי קשר!
  • דייט ראשון – אל תהססו להפגש עם התקליטן המומלץ לחתונה שלכם. כבר במהלך הפגישה אתם תוכלו להבין לאן נושבות הרוחות, ולהרגיש בעצמכם את הכימיה ביניכם. חשוב לבחור בתקליטן שיזרום אתכם ועם הטעם שלכם, אך יידע גם להגיד את דעתו במידה והשיר הנבחר פחות מתאים לאירוע.

לרקוד כל הדרך אל החופה

זכרו, מדובר בערב החשוב ביותר בחייכם ואתם הרי מעוניינים שהוא יעבור בצורה הטובה ביותר, שהיא הכי הכי אתם. בחרו בדיג'יי בעל ניסיון בחתונות המצויד ביחסי אנוש טובים שיקבל בברכה את הטעם שלכם ויידע לשלב אותו עם סגנונות מוזיקה אחרים שיקלעו לטעמם של האורחים. מוזיקה היא אחד הדברים הזכורים ביותר לאורחים שמגיעים לחתונה, ועל כן אין ספק שבחירת תקליטן לחתונה שלכם חייבת להתבצע בשיקול דעת. ושיהיה במזל טוב!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בר קפה לאירועים
3 תוספות מפנקות שהולכות מעולה עם בר קפה באירועים 1.דוכן צ'ורוס לאירועים -משקה קפה יחד עם סופגניית...
קרא עוד »
ינו 31, 2018
רשימת האטרקציות העדכניות לבר מצווה
אם אתם חוגגים לבנכם האהוב בקרוב בר מצווה, אתם בוודאי עוסקים בכל מה שכרוך תכנון אירוע חשוב זה. כל הורה...
קרא עוד »
מרץ 13, 2019
טבעות אירוסין – זהב לבן או זהב צהוב?
בחירת טבעת אירוסין להצעת השאלה הגדולה והחשובה ביותר היא הנה נושא משמעותי גם לאישה וגם לגבר. בשנים...
קרא עוד »
פבר 10, 2016