כרטיסי ברכה לבת מצווה

כרטיס ברכה

כשנערה מגיעה לגיל 12, היא חוגגת את בת המצווה. לעיתים החגיגות ייערכו באולם אירועים, לעיתים הן יתקיימו במסעדה או במועדון, ולפעמים המסיבה תיערך בבית. לא משנה היכן נערך האירוע, משום שבכל מצב, רצוי לצרף כרטיס ברכה מיוחד ומרגש! כיצד תכינו את כרטיס הברכה? הכנו בעבורכם מדריך בנושא!


חומרי יצירה דרושים

על מנת ליצור כרטיסי ברכה מרהיבים ומיוחדים, חשוב שתצטיידו מבעוד מועד בכל חומרי היצירה הנחוצים. רכשו דפים קשיחים שיהוו בסיסים לכרטיסי הברכה (אפשר להיעזר בבריסטולים), כלי כתיבה מסוגים שונים, מספריים, דבק איכותי (אפשר גם דבק דו צדדי) וחומרי יצירה מגוונים לקישוט (מדבקות, פייטים, אותיות וכו').


נכין את בסיס הכרטיס

בשלב הראשון יש להכין את הבסיס של כרטיס הברכה מהדפים הקשיחים שרכשנו. חתכו את הדף הקשיח לגודל הרצוי, כשניתן לגזור את כרטיס הברכה בכמה אופנים: כרטיס בסיסי שנפתח לצד ימין, כרטיס שנפתח מלמעלה למטה, כרטיס בעל שני כנפיים (נפתח משני הצדדים) או גלויה.

קפלו את הכרטיס בהתאם לעיצוב הרצוי, כלומר, אם בחרתם בכרטיס קלאסי שנפתח לצד ימין, יש לקפל את הכרטיס במרכז. בשלב זה הבסיס לכרטיס הברכה מוכן!


מעצבים את כרטיס הברכה!

עיצוב כרטיסי ברכה יכול להיעשות במגוון רחב של דרכים, כשיש כרטיסי פופ-אפ, כרטיסי שייקר, כרטיסים צבעוניים ועוד. חשוב לעצב את כרטיס הברכה לפי הצבעים האהובים על ילדת בת המצווה, ואף רצוי לציין על גבי הכרטיס את הגיל 12, על מנת לייחד את הכרטיס מיתר כרטיסי יום ההולדת.

הנה כמה רעיונות:

  • היעזרו בחותמות או במדבקות עם מילים יפות כדי לעטר את הכרטיס.
  • השתמשו במדבקות בעיצובי ספרות כדי ליצור את המספר 12 במרכז הכרטיס.
  • צרו מסגרת צבעונית באמצעות וואשי טייפ (דבק סלוטייפ עשוי נייר אורז).
  • רכשו קארדסטוקים צבעוניים כדי להעניק לכרטיס רקע מיוחד.
  • יש לא מעט מדבקות מיוחדות שיכולות לסייע לכם לעצב את כרטיס הברכה. כמו כן, נסו להיעזר במדבקות תלת ממד.


איך יוצרים כרטיס שייקר?

כדי ליצור כרטיס שייקר, תצטרכו לרכוש דבק דו צדדי עבה, שקף ופייטים. חתכו חתיכה נוספת של בריסטול, כשיש להקפיד שגודל הדף יהיה כגודל הכרטיס (כשהוא מקופל). חתכו מעין חלון במרכז הכרטיס, והדביקו על החלון את השקף. כעת, יש לפזר מעט פייטים על גבי הכרטיס עצמו. על הדף הקשיח עם השקף, יש להדביק דבר דו צדדי עבה, כשחשוב להקפיד שהדבק יכסה את כל צדי הדף. לאחר מכן, הדביקו את הדף הקשיח על הכרטיס, ולאחר הייבוש, תוכלו לשקשק את הכרטיס הייחודי שיצרתם.

הכנת כרטיסי ברכה לבת המצווה, היא פעילות נהדרת אבל מעבר לזה, היא מאפשרת לנו להעניק כרטיס ברכה מקורי ומיוחד! רכשו את כל חומרי היצירה הנחוצים, פנו לעצמכם שעה ליצירת הכרטיס, והתחילו במלאכה. אל תשכחו לכתוב בתוך הכרטיס, ברכה מרגשת לכבוד האירוע ולצרף למתנת יום ההולדת. מזל טוב!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מתנות מקוריות
כל מי שקונה מתנות לאדם אחד רוצה שמקבל המתנה ישמח וגם יוכל להשתמש במתנה, כי אחרת למה אנחנו מוציאים על...
קרא עוד »
מאי 05, 2015
הפקת סרטון חתונה – רק עם הפקה מקצועית
דבר כמו הפקת סרטון חתונה צריך להתבצע על ידי חברה הפקה מקצועית אשר תדע ליצור את הסרטון שלכם תוך כדי...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
קייטרינג חלבי
אין שום ספק כי קייטרינג חלבי נחשב לאחד מסוגי הקייטרינג הפופולאריים והמומלצים ביותר. בסופו של יום,...
קרא עוד »
פבר 26, 2020