רעיונות מקוריים למתנת בר/בת מצווה

מתנת בר/בת מצווה

מזל טוב! הילד או הילדה שלכם הגיעו לגיל המצוות וכעת אתם רוצים להעניק להם (מלבד טקס העלייה לתורה), מתנה כיפית שתיצור עבורם חוויה בלתי נשכחת! אז אילו רעיונות מקוריים ישנם עבור מתנה לבר/בת מצווה? הרשימה המקורית בהמשך:

בכל הנוגע למתנות לחגיגות המצווה, ישנן מתנות שמספקות חוויה אותה זוכרים כל החיים, תוך שבחירת פעילות כיפית עבור הילדים עם החברים או עם בני המשפחה, תאפשר חגיגה מושלמת. בין הרעיונות המקוריים תוכלו למצוא:


הרשמה למחנה קיץ

רבים ההורים אשר משלבים את חגיגות בר או בת המצווה עם נסיעה לחו"ל, בעוד שישנם כאלה שבוחרים לטוס עם הילדים למגוון יעדים אטרקטיביים. בשנים האחרונות חלה מגמה המשלבת נסיעה לחו"ל עם לימודים, בעוד שהורים לילדים בגילאי 12-13 מעניקים לילדיהם חופשת סאמר קמפ מיוחדת במידה!

באמצעות מחנה קיץ הילדים לומדים אנגלית, מכירים חברים חדשים וטסים למדינה ידועה ודוברת אנגלית בה ניתן לצאת אל טיולים ואטרקציות. כיום, אפשר לצ'פר את חתן או כלת המצווה בטיול לחו"ל עם קבוצת ילדים בגילם, תוך קבלת הדרכה, ליווי ולימוד אנגלית על ידי מדריכים מיומנים.

במחנה קיץ הילדים לומדים אנגלית תוך כדי הפעילויות, ובכך מעשירים את עולמם ואת הידיעה שלהם בשפה האנגלית. בשאר הזמן הילדים מבלים בחוגי התמחות מעניינים ומעשירים, יוצאים לטיולים ברחבי ארה"ב וצוברים חוויות, תוך בילוי והכרות עם חברים חדשים. מכאן, מתנה לבר\בת מצווה, כזו שתעניק ערך מוסך לצד חוויה בלתי נשכחת – היא ללא ספק הרשמה מחנה קיץ.


מסע בכדור פורח

דרך נוספת להעניק מתנה מרגשת לילדים, היא יציאה אל מסע בכדור פורח. גם בארץ וגם בחו"ל ניתן לצאת אל מסע תעופה בכדורים פורחים צבעוניים ובטוחים, תוך שישנם מסעות עבור משפחות, קבוצות ילדים ועבור בודדים.

העניקו לילדכם מסע כיפי שנוסק מעלה ומקנה מבט אל הנוף הארץ ישראלי המגוון, בעוד שמסע כזה הנמשך כמה שעות, יהפוך את מתנת בת או בר המצווה לחוויה עוצרת נשימה.


שייט ביאכטה

כדי להעניק לילד או לילדה חוויה כיפית באמצעותה הם יוכלו להרשים ולבלות עם החברים, תוכלו לשכור עבור הילדים שייט ביאכטה. ממגוון נמלים בארץ ניתן לצאת אל שייט במי הים התיכון, עם קפטן אמיתי שמנווט את היאכטה, תוך שבמסע הילדים יוכלו ליהנות מכיבוד טעים ומוזיקה קצבית. כמו כן, הילדים יוכלו לעצור ולשחות בים ולבלות יום אטרקטיבי עם החברים.


משחק פיינטבול

חוויה נוספת שתעניק לילדים שלכם את היכולת ליהנות בכיף עם קבוצת החברים שלהם, כוללת יציאה אל יום פיינטבול המעניק חוויה מלאת אדרנלין. פיינטבול הגיע אלינו מארצות הברית והוא משחק מלחמה בו הילדים מקבלים משימות כמו נטרול פצצות, כבישת יעדים, השתלטות על מחנה הקבוצה השנייה ועוד.

פיינטבול משמעותו – משחק ברובי צבע, בעוד שאת ההתנצחות מבצעים הילדים על ידי ירי כדורי צבע שאינו כואב או מזיק, אלא רק מסמן את הניצחון ואת הנקודות אותן צוברות הקבוצות המשתתפות במשחק.

לסיכום, מלבד טקס עלייה לתורה, השלכת סוכריות ונשיקות מהדודים –  אפשר להעניק לילדים שלכם מתנות שונות לבר או לבת מצווה, בעוד שרעיונות מקוריים אפשר למצוא בקלות, בכל מקום! 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יום הולדת לדתיים
לציבור הדתי והחרדי, יש את הטקסים והאופן שבו הוא מבצע כל דבר. כך גם הם ימי ההולדת וההפעלות הנלוות אליו...
קרא עוד »
דצמ 30, 2021
נגן סקסופון – תזמינו אחד לאירוע שלכם
מתלבטים לגבי דברים שתוכלו לעשות באירוע שלכם ותוהים איך תוכלו להפוך אותו להרבה יותר מעניין בעבור...
קרא עוד »
נוב 17, 2021
שיקולים מרכזיים לבחירת גנרטור: תובנות מומחים
היכנסו איתי לעולם ייצור החשמל בעודנו בוחנים את ההיבטים החיוניים של מתי ולמה כדאי להשקיע בגנרטור....
קרא עוד »
ינו 10, 2024