מחפשים מתנה מקורית? יום צילומים

מתנה מקורית? יום צילומים

יום ההולדת של זוגתך מתקרב ואתה שובר את הראש בשאלה מה כדאי לקנות לה השנה? בכל שנה אתה מקפיד לקנות מתנה מקורית, מיוחדת ויפה שהיא ממש חולמת לקבל וכך בכל פעם אתה מצליח להפתיע אותה מחדש. אך לאחר כל כך הרבה שנים יחד נגמרו לך הרעיונות היצירתיים, וכבר קנית לה את כל מה שהיא תמיד רצתה.

המתנה המקורית שתוכל להעניק לה והיא וודאי תשמח לקבל היא יום צילומים זוגי יחד עם צוות הצלמים bePhoto. ביום הצילומים תוכלו להיות רק שניכם יחד, וליהנות מחוויה רומנטית ומיוחדת מאוד. זוהי דרך נהדרת להנציח את האהבה שלכם אחד לשני, ולצאת עם מזכרת וחוויה בלתי רגילה שלא תשכחו אף פעם.

רעיונות למקומות של יום צילום זוגי

ניתן לתעד את התמונות הזוגיות בכל לוקיישן שתרצו. בין המקומות המומלצים ביותר הם חוף הים שם ניתן גם ליהנות מאווירה משוחררת וטבעית וגם מנוף עוצמתי ורומנטי, יער שקט ופסטורלי שם ניתן לקבל תמונות טבעיות ומהממות בזכות הניגודיות של הצל מהעצים והשמש שזורחת, או אפילו מקומות אטרקטיביים כמו פארק שעשועים, חדרי בריחה או מתחם קארטינג אתגרי.

במידה ואתם מתחתנים אז אל תפספסו גם את ההזמנות לערוך צילומי טראש דה דרס עם צלם מקצועי – התוצאות, לרוב, מדהימות – ואחלה מזכרת 🙂

זכרו שאתם באים ליום הצילום לא רק כדי להצטלם אחד עם השני, אלא בעיקר כדי ליהנות יחד. לכן, מומלץ לבחור מקום בו שניכם תרגישו בו נוח להיות עצמכם וגם להעביר את הזמן בכיף.

כיצד מתלבשים ליום צילומים זוגי

בשונה מצילומי חתונה שנערכים רגע לפני החופה והחגיגה הגדולה, בצילומי זוגיות אתם לא לבושים בבגדי חתן וכלה שיכולים להיות מעט מגושמים ומסורבלים. ובנוסף לכך, אין את הלחץ וההתרגשות כמו לפני האירוע הגדול.

לכן ביום הצילומים תוכלו ללבוש כל דבר שרק תרצו. הדבר החשוב הוא שתלבשו בגד שאתם מרגישים אתו הכי בנוח, כך התמונות יהיו הכי טובות. מומלץ אפילו להגיע ליום הצילומים עם כמה סטים של בגדים, כך תוכלו להחליף בכל כמה תמונות בגדים כי לגוון מעט.

אביזרים שונים ואקססוריז מיוחדים גם מומלצים בזמן הצילומים, כובעים מיוחדים, משקפי שמש אופנתיות ואפילו כלי נגינה שיוסיפו פן רומנטי לכל האווירה והתמונות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מארגנים אירוע? רשימת הדברים שאסור לכם לשכוח!
כשאנחנו רוצים לחגוג מאורע מסוים, עומדות בפנינו מספר אופציות. אופציה אחת היא לערוך את האירוע בגן או...
קרא עוד »
נוב 10, 2018
מסעדות
  ישראל היא ארץ שמציעה מאכלים רבים, בגלל העדות הרבות והמגוון הרחב של מאכלים שישראלים רבים מתמצאים...
קרא עוד »
מאי 28, 2017
הרצאות מעוררות השראה לאירוע אינטימי שכולם ידברו עליו
בעבר כאשר היינו רוצים לערוך אירוע לזכרו של מישהו או אפילו יום הולדת לציון יום הולדת עגול, היינו...
קרא עוד »
אפר 29, 2018