הודו לא מה שהכרת

טיול מאורגן להודו

 

אחת הערים המוגדרות כיעד תיירותי פופולארי שמומלצת על ידי סוכני הנסיעות ושכדאי לסע אליה לפחות פעם אחת בחיים היא הודו כמובן. טיול מאורגן להודו חושף מדינה גדולה מאד ולמי שלא יודע הודו היא המדינה השביעית בגודל שטחה והשנייה בעולם אחרי סין בכמות האוכלוסייה שבה. להודו היסטוריה ארוכת שנים ותרבות מאד לא שגרתית וכשעושים טיולים מאורגנים להודו מגלים את זה מהרגע הראשון שנוחתים בה. אחד הדברים היותר אופייניים לחבל ארץ זה הוא הניגודיות הקיצונית בכל תחום לדוגמא: בעוד בהרי ההימלאיה הצפוניים יורד שלג בגואה שבדרום החופים הטרופיים והחמימים מחכים לתיירים שיבואו וימלאו אותם עד אפס מקום. דוגמא אחרת של ניגודיות הוא ההבדל העצום בין עשירי הארץ לעניים המרודים שבה וזה למעשה מה שמייחד אותה ממקומות אחרים והופך אותה לנקודה מאד מעניינת על המפה.

איפה כדאי לבקר

טיול מאורגן להודו מטעם חברות התיירות היותר מקצועיות בשוק שלנו מבטיח טיול ממצה שמכסה את כל המקומות שחשוב לעבור בהם במהלך הטיול שארגנו להודו. להלן סקירה קצרה של המקומות שחייבים לעבור בהם:

  • מיין באזאר בדלהי – זהו הרובע המפורסם ביותר בעיר הבירה דלהי שם אפשר ממש לראות ולחוש את הודו על כל גווניה, כולל פרות שמסתובבות חופשי ברחובות כי מפאת קדושתן אף אחד לא רשאי לפנות אותן ממקומן.
  • הטאג' מאהל בעיר אגרה – אחד משבעת פלאי עולם שנבנה לזכר אהובתו של הקיסר שנפטרה בגיל צעיר מאד, מקום עוצר נשימה ללא ספק.
  • נהר הגנגס הקדוש שבעיר ורנאסי – מקום שבו ההודים עושים הכל החל מלהתקלח וכלה בטקס שריפת גופות של אדם קרוב שנפטר.
  • חופי גואה בדרום הודו – חופים טרופיים עם אווירה חופשייה ללא שום מגבלות המושכים מיליוני תיירים למסיבות טרנס וקרנבלים חסרי גבולות.

מתי נרשמים

למעשה אפשר לצאת עם טיול מאורגן להודו במשך כל חודשי השנה וזה הודות למזג האוויר המגוון השורר בהודו. טיולים מאורגנים להודו מחייבים שיהיה מוכן מראש אישור ויזה כולל התחסנות ורכישת טיסות פנים מראש לטיול בראש שקט.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים מתקן לניגוב ידיים לעסק?
תקופת הקורונה שינתה לכולנו את תפיסת החיים בכל הנוגע להקפדה על היגיינה כמגן מפני הפצת מחלות. כחלק...
קרא עוד »
אוק 24, 2021
ריקוד בת מצווה – חגיגה אמיתית לנערה הצעירה
הילדה הצעירה שלכם בדרך להיות נערה, ואתם בוחרים לחגוג את התאריך המשמעותי הזה, של המעבר שלה מילדות...
קרא עוד »
מרץ 08, 2015
עוגות בר מצווה
הילד הקטן שלכם כבר לא כל כך קטן ואוטוטו הוא חוג בר מצווה? כדי לציין את האירוע המרגש והחד פעמי הזה,...
קרא עוד »
יול 27, 2021