כלה, הצטיידי בהלבשה תחתונה מתאימה!

כלה, הצטיידי בהלבשה תחתונה מתאימה!

אחד מהאלמנטים המשפיעים על נראות השמלה המולבשת על הכלה ביום חתונתה, מתחיל עוד בהלבשה התחתונה. הלבשה תחתונה כאמור, יכולה לשרת אותנו על מנת לעצב את הנראות הסופית על ידי חיטוב ועיצוב אלמנטים שונים בגופנו. בין אם מדובר בשמלה ללא כתפיות ועד לשמלה מלאה, במידה ואת רוצה להראות במיטבך ביום החתונה, הצטיידי בהלבשה תחתונה מתאימה.

מחטבים לכלות

אחד מהמחטבים הנפוצים לכלות ביום חתונתן, הינו מחטב בגד הגוף. מחטב זה כולל את כל הגוף אך במידה ומדובר בשמלה, ניתן לבחור במחטב שאיננו כולל את הירכיים על מנת לשמור על נוחות מרבית במהלך החתונה והטקס. המחטבים כוללים לרוב גם חזייה ומהדקים את הבטן, יוצרים קו מותניים יפה ומסדרים את החזה. כאשר הנך מודדת מחטב בגד גוף מלא שכזה, חשוב שתשימי לב שהמחטב לא מבליט אזורים שאינך מעוניינת בהם וכמו כן שפעולת החיטוב מתבצעת בצורה מרבית מבלי לפגוע ביכולת התנועה הנוחה שלך.

מחטב תחתון

המחטב התחתון יכול להרים את הישבן ולחטב את הבטן. חשוב מאוד להתאים את המחטב התחתון למבנה גופה של הכלה (כפי שבוחרים תחתון למידות גדולות בהתאמה) כך שבעבור כלות מלאות מומלץ לבחור במחטב תחתון שמרים את הישבן  ולהקפיד על גומי רך על מנת שלא ייוצרו הבלטות לא רצויות.

חזיות לכלות

לכלות מומלצות חזיות מגזרת בלקוני על מנת לאסוף את החזה מהצדדים ולהבליט אותו במרכז. כמו כן חזייה זו מסוגלת להבליט את החזה ולהרימו בזכות הקשת. לבעלות חזה גדול יותר אשר מעוניינות להסתירו מעט, מומלץ להשתמש בחזיית מיני מייזר. חזייה זו מסוגלת להעניק לחזה נראות קטנה יותר של מידה אחת לפחות.

קריטריונים לבחירת הלבשה תחתונה לכלות

חשוב להקפיד שהגומי בתחתונים אותן אתן רוכשות יהיה יחסית רך על מנת למנוע מצב שבו גופכן מתחלק משני צדיו. כמו כן מומלץ להימנע מקניית הלבשה תחתונה לכלות כאשר ישנו היסוס קטן בבחירת הדגם. במידה והדגם מגרד מעט, מוטב לא להמר שהגירוד יעבור אלא לנסות ולמדוד סט אחר בו תרגישו יותר נוח. כמו כן חשוב שתוכלו לנוע בחופשיות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אמן חושים לאירוע פרטי בלתי נשכח
מתכננים אירוע פרטי חשוב כמו יום הולדת 60 לאבא? או שאולי מדובר על יום הולדת לאמא? על יום הנישואים ה25...
קרא עוד »
אוג 07, 2018
לרכוש קרוואן למטרת טיולים
אם אתם מתכננים לרכוש קרוון, חשוב לחשוב מעבר לקרוון עצמו. עלייך לשקול מספר דברים חשובים כגון ביטוח,...
קרא עוד »
דצמ 22, 2014
תחפושות בתל אביב
העיר תל אביב היא עיר אשר בה אפשר למצוא הכול. לא צריך להסתובב הרבה כדי למצוא מוצר כזה או אחר. כך בדיוק גם...
קרא עוד »
נוב 25, 2020