הטעויות שאתן עושות בכל אירוע

נעלי עקב

אירועים הם ללא ספק מאורע משמח, בין אם מדובר באירוע משפחתי או באירוע של חברה קרובה. אתן וודאי מחפשות אחר האאוטפיט המושלם, מנסות לעצב את השיער בצורה ייחודית ויוצאת למסע חיפושים בעקבות האודם האידיאלי ביותר בעבורכן. אבל יש כמה דברים שכדאי לכן לקחת בחשבון – ואלה הטעויות הנפוצות באירועים. מהן הטעויות הללו? אספנו אותן בעבורכן.

נועלות נעלי עקב לא נוחות

אין ספק שנעלי עקב משדרגות את הלוק ומקנות מראה נשי, מיוחד ומחמיא. הן כנראה הנעליים הכי ייחודיות ומחמיאות שיש לנשים, אבל יחד עם זה, יש דגמים שאינם נוחים. מה זה שווה להגיע לאירוע עם נעלי עקב מרשימות, אבל כבר לאחר המנה העיקרית לסבול מכאבי רגליים? ובכן, בחרו נעלי עקב נוחות כך שלא תצטרכו להוריד אותן במהלך הערב או לסבול מכאבים. כיום ניתן למצוא נעלי עקב איכותיות, יפיפיות ועשירות בסטייל, גם בלי לשלם על כך בכאבי רגליים. רחבת הריקודים מחכה לכן!

לובשות שמלה לבנה לחתונה – ואתן לא הכלה!

אם הוזמנתן לחתונה, ואתן לא הכלה – אין שום סיבה שתלבשו שמלה לבנה. המקרה היחידי בו אתן כן יכולות ללבוש שמלה לבנה, היא אם ישנו קוד לבוש באירוע ולפיו כולם מגיעים בלבן (וודאי תופתעו, אבל יש זוגות שעושים זאת!). תעשו לעצמכן טובה ואל תגיעו בשמלה לבנה, זה גם מכבד את הכלה והחשיבות של היום בעבורה, וגם ימנע מהאורחים לרכל על האאוטפיט שבחרתן. במקום זה תוכלו ללבוש שמלה ורודה, שמלה בצבע אפרסק ואפילו שמלה אפורה, אבל העיקר שתוציאו את הצבע הלבן מהתכנון שלכן.

נעליים לאירועים

מגיעות 3 דקות לפני תחילת הטקס

למה לוותר על קבלת הפנים והבופה, ולהגיע ממש בתחילת טקס החופה? האמת, שיש לא מעט נשים (ולא רק) שעושות את זה. אל תוותרו על קבלת הפנים, תגיעו בזמן, תכבדו את הורי החתן והכלה, תטעמו מהאוכל בבופה (זה כנראה האוכל הטעים ביותר שיוגש במהלך הערב) ושבו על הבר כדי ללגום מהמשקאות האלכוהוליים. אנחנו לא אומרים שתגיעו מוקדם ותפתחו את האולם, אבל נסו להימנע מלהגיע סמוך לתחילת הטקס – הסיכוי שתיהנו יותר באירוע, הוא ללא ספק סיכוי גדול.

שוכחות להכין מעטפה מראש

כל מעטפה שהחתן והכל יקבלו תשמח אותם, זה נכון, אבל אולי כדאי שתגיעו עם מעטפה שהכנתן מבעוד מועד, כזו שמשקפת השקעה וחשיבה – זה הרבה יותר נחמד מלפתוח את המעטפות הגנריות של אולם האירועים. בכל רשת חנויות של כלי כתיבה, תוכלו למצוא מעטפות מעוצבות ומיוחדות, ואפילו גם כרטיסי ברכה תואמים, כך שכל מה שתצטרכו לעשות, זה לכתוב את הברכה, להכניס את הצ'ק למעטפה ולהגיע מוכנות לאירוע.

לסיכום, את נעלי העקב תבחרו בקפידה, והעדיפו נעליים נוחות שיאפשרו לכן לרקוד לכל אורך הערב, וותרו על שמלה לבנה, הגיעו לחתונה בזמן (ותיהנו מבופה עשיר ומנות ייחודיות) וכמובן – תכינו את המעטפה מראש. מזל טוב!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עגילים לכלה עם פנינה – קלאסי או מיושן?
אומרים שיהלומים הם החברים הטובים ביותר של האישה. אז אומרים. בזמן שהיהלומים מעניקים נצנוץ למרחק רב,...
קרא עוד »
ינו 31, 2021
תלת אופן לילדים – האם זה יותר טוב מאופניים רגילות
שאלה אחת שהורים רבים מתמודדים בקניית אופניים לילדיהם היא האם לבחור באופניים רגילים או תלת אופן. בעוד...
קרא עוד »
מאי 29, 2023
תה בתפזורת – כל מה שצריך לדעת
בכל הנוגע כלתה בתפזורת, רבים רוצים לדעת כיצד אפשר להכין אותו בתורה הטובה ביותר, וכיצד אפשר לצרוך אותו...
קרא עוד »
פבר 25, 2022