פעילות גיבוש – למי זה מתאים

אופנה אורבנית

פעילות גיבוש לעובדים היא פעולה חשובה לא פחות מאשר כל יום עבודה רגיל. צוות אשר עובד בשיתוף פעולה ישיג עבור החברה תוצאות טובות יותר. לא פעם אנו יכולים לראות כי בחברות או מפעלים יש תחרות לא בריאה בין העובדים ואלו לא חולקים מידע או מתקשים לעבוד יחדיו. הפעילויות המיועדות לגיבוש יכולות לשמש עבור שיפור סביבת העבודה הקיימת והן יכולות להתאים גם לצוות חדש עוד בתחילת דרכו כשהמשימה היא מההתחלה ליצור צוות שעובד טוב ביחד.

פעילות גיבוש לשיפור העבודה

חברות רבות אשר מוצאות שהעובדים בצוותים השונים אינם עובדים יחדיו בשיתוף פעולה מוצאים כי העבודה כולה נפגעת והתשובה לשינוי המצב היא הוצאת הצוות לפעילות גיבוש. פעילות זו אשר מתבצעת בהנחיה יכולה לשנות את סביבת העבודה וגם את התוצאה של העובדים עצמם במקום העבודה לאורך חודשים (ואפילו שנים) לאחר הפעילות.

פעילות גיבוש לצוות חדש

פעילות גיבוש לצוות חדש מאפשרת להתחיל את העבודה ברגל ימין. את הפעילות כדאי לבצע כשיוצרים צוות חדש (גם כאשר העובדים מכירים אחד את השני אך מעולם לא עבדו יחד באותו צוות) או לפני יציאה לפרויקט חדש אשר דורש שיתוף פעולה מצד העובדים.

מה מנחה את פעילות הגיבוש

פעילות הגיבוש צריכה לענות על מספר קריטריונים אשר בלעדיהם יהיה מאד קשה להשיג ממנה תוצאות:

  • חוויה – על הפעילות להיות חווייתית עבור המשתתפים. העובדים יעריכו את מקום העבודה שלהם יותר אם הוא ידאג להם וידאג שהפעילות תהיה חווייתית ותיזכר לאורך זמן רב גם אחרי שהיא תסתיים (ללא קשר לתוצאות ולביצועים שישתפרו).
  • שיתוף פעולה – ישנן כל מיני פעילויות שיכולות להיות מהנות עבור העובדים אך כאשר המשימה היא לגבש בין העובדים בצוות חשוב שהפעילות עצמה תדרוש שיתוף פעולה בניהם ועם ישנה בעיה בין עובדים רצוי ליידע את מעבירי הפעילות על כך מראש.
  • הנחייה – המטרה של פעילות גיבוש היא לפעול למען יצירת שינוי בצוות ולכן חשוב שתהיה "יד מכוונת" ושיהיה מנחה בעל ניסיון בתחום שיודע להביא לתוצאות עבודה טובות יותר בין העובדים.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הזמנת מארזי שי לפסח – כמתנה ללקוחות החברה
ניהול היומיומי של מערכות היחסים עם הלקוחות של החברה היא משימה שבה אתם רוצים להשקיע את כל הפרטים...
קרא עוד »
פבר 28, 2021
איך בוחרים גרילמן לאירועים?
בניגוד אולי למה שהיינו רוצים, אנחנו לא באמת יכולים לבחור את אנשי המקצוע שישרתו את האורחים באירוע...
קרא עוד »
יול 19, 2018
סלסלת פירות – המרענן הרשמי של כל אירוע
תתארו לעצמכם שאתם עורכים אירוע, בין אם זה בבית ובין אם זה בעסק או בכל מקום אחר. הקהל של האירוע יכול...
קרא עוד »
יול 16, 2019