5 רעיונות לשירי בת מצווה מרגשים

5 רעיונות לשירי בת מצווה מרגשים

יש שיגידו שהשיר של הבת מצווה הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים של החגיגה. למעשה, מדובר בשיר שניתן להפוך אל קליפ לבת מצווה שיכול ללוות את כלת השמחה למשך שנים רבות כאשר תהיה לה הזדמנות בכל עת לחזור ולשמוע את השיר שוב ושוב ולהיזכר בימיה הצעירים.

איך בוחרים שיר לבת מצווה?

את השירים לבת המצווה מומלץ לבחור בעזרת כלת השמחה ועל פי הסגנונות המוסיקליים המועדפים עליה תוך כדי ידיעה שייתכן שאת השירים שהיא שומעת היום, היא לא בהכרח תשמע גם בעתיד ולכן חשוב לכוון אותה לבחור בשיר שיכול לנצח את הזמן ושהמשמעות שלו תמשיך להתקיים עבורה גם בעתיד. במהלך בחירת שיר בת המצווה, חשוב להתייעץ עם צוות אולפן הקלטות החיידק מפני שיש שישרים אשר מוגנים בזכויות יוצרים וחבל להסתבך עם החוק או עם תביעות רק מפני שרציתם ליצור את האירוע המשמח ביותר.

מה שאת אוהבת, גלי עטרי

השיר "מה שאת אוהבת" נחשב לשיר בעל מילים משמעותיות מאוד והוא גם בא להעביר מסר חזק בקליפי בת מצווה. בתקופה בה האישיות של כלת השמחה מתעצבת והיא בונה את האופי שלה, בחירה בשיר כזה יכולה לחזק אותה ולהעביר לה מסר שהיא יכולה תמיד לעשות את מה שהיא אוהבת.

משהו חדש מתחיל, דני רובס

אמנם השיר של דני רובס, "משהו חדש מתחיל" משלב בתוכו מאפיינים רומנטיים, אך הוא מתאים בהחלט לקליפ בת מצווה, להתרגשות הגדולה שהילדה והקרובים אליה חווים טרם תחילתה של תקופה חדשה.

הילדה הכי יפה בגן, יהודית רביץ

במידה ואתם מעוניינים לשלב בקליפ או במצגת בת המצווה תמונות או קטעי ווידיאו של כלת השמחה כשהיא הייתה קטנה, השיר "הילדה הכי יפה בגן" יכול להתאים בצורה מדויקת. המבוגרים שבחגיגה יוכלו ליהנות מתחושת הנוסטלגיה כשהשיר ינוגן ואין לתאר את גודל המחמאה שמקבלת הילדה.

ילדה קטנה, משה פרץ

אם אתם רוצים להעביר מסר חזק עם שיר מרגש בעל מילים עוצמתיות, כדאי שתבחנו את השיר "ילדה קטנה". השיר מתאים מאוד להפקת קליפ בת מצווה עם סיום מרגש.

אלוהים נתן לך במתנה, איתן מסורי

שיר מרגש המתאים מאוד לאירוע כמו בת מצווה בו הילדה מתחילה שלב חדש בחייה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהם נעלי כלה
רוב הכלות מקדישות את מרבית תשומת הלב שלהן לשמלת הכלה, שהן ילבשו ביום האירוע. אך חשוב להבין כי ללא נעלי...
קרא עוד »
מאי 26, 2020
טיפים לבחירת צלם אירועים
אם אתם מתכוונים לבחור בצלם אירועים שיוכל לתעד את האירוע שלכם בצורה מקצועית ולדאוג לכך שהכל מצולם...
קרא עוד »
דצמ 21, 2016
איך בוחרים עיצוב לאירוע בבית או בחצר
לקראת האירוע, חשוב לדעת איך בוחרים עיצוב לאירוע בבית או בחצר. כך תעשו זאת נכון.  עיצוב שיהיה...
קרא עוד »
מרץ 10, 2023