מחפשים מתנה לבן זוג? קבלו כמה רעיונות למתנות לגבר

רעיונות למתנות לגבר

רכישת מתנה לבן הזוג יכולה להיות משימה מורכבת. ראשית, את יכולה להיות בטוחה שבסופו של דבר הגבר יידע כמה המתנה עלתה אך זה לאו דווקא האלמנט שבו את צריכה להתרכז. כדי שתוכלי למצוא מתנה שתשמש את בן הזוג שלך ביום יום ושהוא ישמח לקבל, הכנו לך רשימה של כמה מתנות נהדרות לגבר, לא משנה מהו עיסוקו – מתנות לפיסיכולוג ומתנות לרופא ישמחו את בן זוגך כאחד.

מתקן לקיסמים

כולם אוהבים לאכול ולכל ארוחה טובה יש סוף. דרך נחמדה לשדרג כל ארוחה לבן הזוג שלך תהייה ברכישת מתקן קיסמים מיוחד. מתקן קיסמים שכזה יכול להיות מתקן בדמות כלב שמחזיק קיסם בפיו כאילו הוא עכשיו רץ להביא את המקל שהבעלים זרק לו. המתקן בנוי בצורה כזו שבכל פעם שמנערים אותו קיסם יוצא. מתקן קיסמים זה נקרא "כלב טוב".

מתלה מפתחות מעוצב

במידה ובן הזוג שלך נוהג לחזור הביתה בכל יום ולתלות את המפתחות על מתלה רגיל או לשים אותם פשוט על השולחן, יש לך כמה אפשרויות שונות לשדרוג חוויית הכניסה לבית של בן זוגך. אם הוא אוהב חתולים, תוכלי לקנות עבורו מתלה בדמות חתול אשר מתלבש על גבי המדף כאשר הזנב של החתול או בעצם המתלה. אפשרות נוספת היא מתלה בדמות ציפור הפוכה והרשימה ממשיכה.

תומכי ספרים

בן זוגך אוהב לקרוא? מכיוון שסופם של רוב הספרים על המדף כאשר אנו נהנים רק מעיצובם, ניתן לשדרג את העיצוב שלהם במידה רבה. ישנם תומכי ספרים רבים ומסוגים שונים אשר יכולים להוסיף פן עיצובי מרשים. דוגמא לתומך ספרים שכזה יהיה תומך ספרים אשר נראה מהצד כאילו גיבור על מחזיק את הספרים מליפול כאילו היו בניינים. דוגמא נוספת תהיה אדם אשר בורח מספרים שנופלים עליו ברגע זה.

קולב חגורות קוביות

גברים רבים עושים שימוש בחגורות. על מנת לסדר אותן בצורה אסתטית ניתן להשתמש בקולבים מיוחדים. קולב חגורות בצורת קוביות תלת ממדיות יכול להיות רעיון למתנה מעולה לגבר כאשר מתנה זו יכולה לשמש גם כמתלה לחגורות וגם כמתלה המתאים למגבות בחדר האמבטיה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 סיבות ללכת על יום כיף בספא
בכל הנוגע לפינוק הגוף והנפש, אחת האופציות המבוקשות ביותר כיום הוא יום כיף בספא. יום כיף בספא, הוא יום...
קרא עוד »
אפר 14, 2016
איזה שירים כדאי להשמיע במסיבה עברית? 
מסיבות עבריות ידועות בתור תוססות, אנרגטיות ומלאות שמחה וחגיגה. למוזיקה יש תפקיד מכריע בקביעת מצב...
קרא עוד »
יונ 28, 2023
הסגולות של ימי כיף לעובדים
ימי כיף לעובדים משמעותי על מנת ליצור חיבור בין צוות העובדים שלכם. הוא יוציא אותם מן הבנאליות השוחקת...
קרא עוד »
פבר 25, 2020