איך לארגן יום הולדת משוגע בטבע?

יום הולדת בטבע

יש לא מעט דרכים לחגוג ימי הולדת, כשלאחרונה רבים בוחרים לערוך מסיבה בטבע, בין אם החגיגה תתקיים בפארק לאומי שפתוח לציבור הרחב ובין אם זו מסיבה בשמורות הטבע השונות. כיצד תערכו את יום ההולדת באופן המיטבי? אספנו בעבורכם את כל המידע הנחוץ.

תכנון נכון והזמנת ציוד רלוונטי

כדי לצלוח את החגיגה, חשוב לתכנן אותה מראש, כשיש להכין רשימה המונה את כל הציוד הנחוץ לכם לטובת האירוע. אחד הדברים החשובים הוא ציוד הגברה, כך תוכלו לשמוע מוזיקה ולהוסיף רובד ייחודי לאווירה. כמו כן, רצוי לדאוג לתאורה במקום, ובייחוד אם המסיבה מתקיימת בשעות הערב. ניתן לשכור ציוד הגברה ותאורה ב-play music, כשחשוב לעשות זאת מבעוד מועד על מנת לוודא שכל האלמנטים הנחוצים קיימים במלאי.

ערכו רשימה מסודרת, בה תכתבו את כל המאכלים שאתם מתכננים להכין, את רשימת המוזמנים ואת כל הפריטים החיוניים להצלחת המסיבה. תכנון נכון ומאורגן יתרום באופן משמעותי להצלחת האירוע.

מאכלים שלא זקוקים לקירור או חימום

מסיבה בטבע היא מעין פיקניק אחד גדול, ולכן חשוב לדאוג למאכלים שלא זקוקים לקירור או לחימום, כמו פשטידות שהוכנו מראש, חטיפים, מאפים, טורטיות, פלטת ירקות, אדממה ועוד. את האוכל יש להכין בבוקר האירוע, למעט הירקות, אותם כדאי לחתוך בסמוך לתחילת המסיבה.

רצוי ואף מומלץ להזמין מראש מאפים שונים, כך תוכלו לחסוך לעצמכם את ההכנה המוקדמת. כדאי לבצע הזמנה ממאפייה מראש, למרות שלרוב תוכלו להגיע לאחת המאפיות בשכונה ולרכוש את כמות המאפים האידיאלית.

לוגיסטיקה

כשמתכננים אירוע בטבע, חשוב לדאוג ללא מעט דברים כמו מקומות ישיבה ושולחנות להגשת האוכל. תוכלו לרכוש שולחן מתקפל (נמכר במחירים סבירים) ולאחסן אותו לאירועים נוספים או לחלופין, ניתן לשכור שולחן גדול למסיבה. כמו כן, בדרך כלל נוהגים לשבת בטבע על הרצפה, ולכן יש לדאוג לכמות מחצלות בעבור כל האורחים. אם עתידים להגיע אורחים מבוגרים, כדאי לשכור כיסאות פלסטיק בעבורם.

תפאורה

מסיבות בטבע יכולות להיות מוצלחות במיוחד, ולו בשל התפאורה הטבעית. אבל אם אתם מתכננים מסיבת קונספט, תצטרכו לדאוג לתפאורה מלאכותית מראש, כשהיא כמובן מאפיינת את הקונספט הנבחר. ואילו קונספטים ניתן ליישם במסיבת יום הולדת בטבע?

  • מסיבת טרופית – מגשי פירות, קישוטי אננס בכל מקום, עלים ירוקים ושלל אלמנטים טרופיים ייחודיים.
  • מסיבת הוואי – שרשראות וחצאיות הוואי, בר משקאות מעוטר ועוד.
  • מסיבת קיץ – דליים צבעוניים מלאים בכל טוב (ממתקים וחטיפים), גלגלי ים מפוזרים על המחצלות וקישוטים ססגוניים שמסמלים את העונה.

את כל הקישוטים והתפאורה תוכלו להזמין מבעוד מועד ברשת או לגשת לחנויות היצירה ולהכין אותם באופן עצמאי. בפינטרסט תוכלו למצוא שלל רעיונות להשראה.

לסיכום, מסיבת יום הולדת בטבע יכולה להיות הצלחה מסחררת, כל עוד תיערכו לקראתה באופן המיטבי. עשו רשימת ציוד, תכננו את המאכלים שיוגשו באירוע, וודאו שיש לכם תפאורה מתאימה ותדאגו לכל הפן הלוגיסטי. יום הולדת שמח!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
10 טיפים איך לעבור את חגיגת הבת מצווש ולהשאר בחיים
עומדים לקראת חגיגת בת מצווה? אתם לא יודעים מהיכן להתחיל? הסיפור נראה לכם גדול עליכם? אנחנו כאן כדי...
קרא עוד »
יונ 04, 2019
צילום כנס וירטואלי
הטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת מאפשרת כיום לכל ארגון לערוך כנסים וירטואליים. כנסים וירטואליים מהווים...
קרא עוד »
ספט 01, 2020
חתונה בים – למי זה מתאים
מעטים יחלקו על כך כי אין דבר יותר יפה מאשר הים שבו אנחנו חיים והעניין שאי אפשר להתעלם ממנו הוא כי...
קרא עוד »
נוב 02, 2018