קייטרינג לחתונה – מה חשוב לדעת כדי לבחור נכון

קייטרינג לחתונה

אחד הימים החשובים, המרגשים, המאושרים והזכורים לנו ביותר בחיינו, הוא יום החתונה. לא לחינם אנחנו מתכוננים אליו זמן רב מראש, משקיעים בו כסף לא מועט, הרבה מחשבה, התייעצויות , בדיקות, ויכוחים והסכמות עד שמחליטים או שהחמות מחליטה. כל פרט קטן כגדול מקבל תשומת לב מרבית, החל מהתאריך, המוזמנים, האולם, השמלה, הצלם, העיצוב, הפרחים והקייטרינג. קייטרינג לחתונה הוא נושא בפני עצמו. על הקייטרינג אנחנו שוקדים , מקפידים, ומשקיעים זמן רב יותר. אנחנו הולכים לטעימות, אנחנו עוברים על אינספור תפריטים, מתייעצים עם חברים, מחליטים, משנים וחוזרים ובודקים שוב עד שסוגרים. כי אחרי החתונה, השאלה השנייה שמגיעה תמיד אחרי: איך הייתה החתונה ? היא:  ואיך היה הקייטרינג בחתונה ? ואחרי הכל, אין כמו לשמוע את אחד החברים או את הדודה מתארת את החתונה במשפט: הקייטרינג היה נפלא. זהו, הצלחנו.

במקביל למשקאות על הבר אפשר עוד דבר

ביחד עם הזמנת הקייטרינג לחתונה, מומלץ בחום, למען יצירת אווירה נעימה נינוחה ושמחה, לדאוג שיהיה בנוסף לבר המשקאות הפתוח, עוד שטח קטן שיוכל להיות מקום מפגש ומינגלינג לבני המשפחה ולחברים. מקום בו יוכלו להתעדכן ולהתרגש עם מי שלא ראו שנים, תוך כדי דרינק ומתאבנים קטנים.

שני הכללים החשובים בבחירת קייטרינג לחתונה

שני המרכיבים הראשוניים והחשובים אליהם מתייחסים, בעת בחירת קייטרינג לחתונה הם השירות ותפריט האוכל. בדרך כלל מרבית מהאורחים מגיעים רעבים לחתונה, לכן בעת קבלת הפנים ,לפני החופה מגוון פסטלים וכוסית אלכוהול ירגיעו את הבטן עד אחרי החופה. הקפידו על המנות העיקריות ומנות הביניים שיהיו עשירות ומגוונות ככל הניתן, כולל תשומת לב לצמחונים, לטבעונים ולאורחים בעלי צרכי כשרות מיוחדים. הקפידו שהאוכל ייראה מעוצב יפה על מפות ומפיות בצבעים תואמים, ולסיום מגוון עשיר של קינוחים ישלים את התפריט לארוחה מושלמת. אך כמו שהאוכל יוצר אוירה טובה גם השירות לא פחות חשוב. בעת הזמנת קייטרינג לחתונה שימו לב שאתם מקבלים גם מלצרים אדיבים, נעימים ומאירי פנים, כי פרט למטעמים הנפלאים, המלצרים שמגישים אותם, הם חלק בלתי נפרד מהקייטרינג לחתונה שלכם. שירות אדיב ומהיר וסבלנות לאורחים הם חלק בלתי נפרד מיצירת האווירה הנכונה להנאה שלמה בחתונה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניווט בעולם סדנאות סבון: למי כדאי להשתתף?
הכנת סבון היא פעילות מסקרנת ומעשירה, המושכת אנשים מרקעים מגוונים. עם זאת, חשוב להעריך האם סדנת סבון...
קרא עוד »
דצמ 26, 2023
אטרקציות לאירועים שכדאי להכיר
מי לא מכיר את האטרקציות הרגילות המופיעות בכל אירוע? היום לא ניתן לערוך בר מצווה בלי צוות של רקדניות...
קרא עוד »
ספט 14, 2017
עגילים מיוחדים לכלה – להשלמת הלוק ביום החתונה
ישנן כלות רבות אשר בוחרות להשלים את לוק השמלה המפוארת עם סט מרשים ויוקרתי של עגילים בפרט ושלל תכשיטים...
קרא עוד »
אוק 29, 2020