דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים הפכו לאחת האטרקציות החמות ביותר בשנים האחרונות. כולנו יודעים שכבר אי אפשר לערוך אירוע משמעותי, מבלי להשקיע לפחות באטרקציה אחת או שתיים. ואכן ניתן למצוא היום בשוק מגוון עצום של אטרקציות שונות, שיכולות להתאים לכל גיל ולכל סוג של אירוע. אך כאשר מדובר על דוכני מזון, מדובר על אטרקציה שתמיד מצליחה ותמיד מצליחה להפתיע ולשמח את הקהל. הרי מי לא ישמח להתפנק בפונדו שוקולד בבחירה אישית, או לחילופין בסושי לפי בקשתך? כמות דוכני המזון השונים הינה עצומה, כך שלכם נשאר רק להחליט על סוג הדוכן שהכי מתאים לרצונות ולצרכים שלכם. חשוב כמובן להתחשב בסוג האירוע, סוג האורחים שמגיעים אליו ובטיב האווירה שתרצו לייצר. מומלץ כמובן לבחור בדוכנים חדשניים ומקוריים, שיצליחו להפתיע את האורחים שלכם.

דוכני מזון לאירועים – כיצד לבחור את הדוכן האידיאלי עבורכם?

כאמור, ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של דוכני מזון שונים ומגוונים, ניתן למצוא דוכן גלידה להשכרה כמו גם דוכן מזון מהיר, כך שלכם נשאר רק לבחור מהו הדוכן שיככב באירוע שלכם. הבחירה חייבת כמובן לבחור שיקולים שונים, כגון סוג הדוכן, סוג האוכל שהוא מציע, רמת החדשנות שלו והמחיר. לרוב, המחיר נקבע בהתאם למספר המנות הרצוי, כאשר קיים מינימום מסוים להזמנה. חשוב לסכם מראש לגבי מחיר המנות שאינן כלולות בהזמנה הראשונית, מתוך ההנחה כי ייתכן שכמות האורחים בפועל תהיה גדולה מהצפוי. נקודה חשובה נוספת שכדאי לוודא מראש, היא מהי בעצם ההגדרה של מנה ומהי התפוקה המקסימלית של כל דוכן. חשוב לזכור כי דוכנים פופולאריים כמו צמר גפן מתוק או פנקייקים במילוי אישי, יהיו כנראה מסמר הערב ולכן חשוב להיערך לכך מראש ולהכין מספר עמדות בישול שונות.

לסיכום, אין שום ספק כי דוכני מזון לאירועים הפכו לפופולאריים ואהובים במיוחד בכל סוג של אירוע. בעבר היה נהוג לחשוב עליהם בתור אטרקציה לילדים, אך היום כבר ברור לכולם כי ישנם דוכנים איכותיים המתאימים במיוחד למבוגרים. ניתן למשל למצוא דוכני שווארמה, פלאפל, סושי, פנקייקים, קרפים, וופל בלגי, מיני קישים, טורטיות ועוד. חשוב רק לוודא מראש עם בעל האולם כי קיימת התשתית והמקום הדרוש עבור הקמת הדוכנים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המסעדות הכי טובות בתל אביב
בתל אביב ישנן אינספור מסעדות אשר מציעות מזון מכל הסוגים וכל קהלי היעד. אם אתם רוצים לאכול במסעדות...
קרא עוד »
אוג 14, 2016
ארוחת שף בבית – האם ארוחת שף בבית – האם זה בטוח בימי קורונהזה בטוח בימי קורונה
אוכל והיגיינה חייבים לבוא ביחד. החשיבות של ניקיון האוכל ברה הגבוהה ביותר לפני שהוא מגיע לתוך הבטן...
קרא עוד »
יול 15, 2020
סקסופוניסט לחתונות
עונת החתונות מתקרבת וכולם מחפשים אחר תקליטנים ואטרקציות לחתונות. יש מי שמוכן להשקיע בזמר לחתונות אך...
קרא עוד »
פבר 27, 2016