יום גיבוש לעובדים – דברים שצריך לבדוק לפני שבוחרים מקום

אחד הכלים של בעלי עסקים ומנהלים לייצר צוות עובדים מגובש, הוא יום גיבוש לעובדים. מדובר על יום בו העובדים יוצאים מהמשרד, ונהנים מסדרה של פעילויות ואירועים שונים, אותם הם מבצעים ביחד, לא במקום העבודה ולא כחלק מיום עבודה רגיל.

המטרה של יום גיבוש לעובדים, הוא לאפשר להם להכיר אחד את השני גם לא במקום העבודה, לאפשר להם לראות אחד את השני גם מחוץ למקום בו הם רגילים להיפגש ולא פחות חשוב, לגרום להם לעשות פעילויות משותפות, אשר דרכן הם יוכלו להתגבש, הם יוכלו ללמוד על המעלות והמגרעות של כל אחד ואחת, ידעו מה החוזקות של כל אחד, ואת כל זה הם יוכלו להביא אל מקום העבודה ולנצל זאת בצורות שונות.

לפני שבוחרים מקום אליו אפשר לקחת את העובדים ליום גיבוש, יש לבחון מספר דברים. עצם זה שאנחנו מחליטים לערוך יום גיבוש, לא אומר בהכרח שכל מקום יכול להתאים. עצם זה שאנחנו מחליטים לקחת את העובדים שלנו אל מחוץ למקום העבודה, לא אומר בהכרח שכל מקום יכול להתאים להם.

מה הם הדברים שאנחנו צריכים לבדוק?

ראשית, חשוב מאוד לוודא שהמקום מתאים לסוג, אופי ומשתנים מסוימים של האנשים. למשל, לגיל שלהם. יש מקומות שיתאימו לחבר'ה צעירים, יש מקומות שיתאימו יותר לחבר'ה מבוגרים. כמובן שסוג המקום צריך גם להתאים לאופי האנשים, ומן הסתם גם למה שאנחנו רוצים להשיג ביום הגיבוש.

שנית, אנחנו צריכים לבחון איפה המקום נמצא והאם משתלם להגיע אליו. הרי אם אנחנו, נניח, עובדים באזור המרכז ומשם באים רוב העובדים שלנו, אין טעם לחפש מקום באילת, חשוב שזה יהיה באזור קרוב, סביר, מקום שאנחנו לא נבזבז זמן יקר בנסיעות או בדברים אחרים.

שלישית, חשוב לבחון מה המקום מציע, בין אם זה מבחינת סגנון, איכות, שירות, האם המקום עונה על הצרכים המקצועיים שלנו, אך גם על כל מה שקשור להיבטים אחרים, אפילו היבטים של נוף, עיצוב וכדומה.

ארבע, יום גיבוש צריך להיות יום של כיף ועניין. לכן הלוקיישן מאוד חשוב, למשל אם מתכננים יום כיף בירושלים צריך לקחת בחשבון שיש אטרקציות רבות בעיר אבל לא כולן הן אטרקציות תמימות, מה הכוונה? לפעמים מפתים אותנו במחירים זולים להיכנס למופע עם אופי דתי או פוליטי וזה יכול ממש לפגוע ביום הכיף שלכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הלבשה סקסית לקראת אירוע מיוחד
לא פעם יש נשים שחשות שהן לא מספיק סקסיות בעיניי בני הזוג שלהן, זה לא שהן לא יפות אלא שהוא לא גורם להן...
קרא עוד »
יול 17, 2016
מתי נצטרך להשכיר ציוד הגברה
אז איך אתם אוהבים לשמוע את המוסיקה שלכם? אתם לבטח מעדיפים אותה בסאונד נעים לאוזן, בלי רעשים חדים...
קרא עוד »
פבר 01, 2016
5 מתנות שוות במיוחד לנערות
רוצים לפנק את הנסיכה של הבית עם מתנה שווה שהיא תאהב במיוחד? ריכזנו עבורכם המלצות ורעיונות לכמה מתנות...
קרא עוד »
יול 20, 2021