טבעות נישואין – איך בוחרים טבעת בהנאה?

השמלה בימים טובים יותר

הנה מתחילים הארגונים לחתונה. צריך לבחור שמלה, אולם, קייטרינג, כמה אנשים רוצים באירוע, ועוד.
אבל אל תשכחו את אחד הדברים היחידים שילוו אתכם בחיים גם אחרי החתונה – הטבעת!

בחירת הטבעת שתלווה אתכם בנישואים הוא אינו תהליך פשוט, אבל במאמר זה ננסה לפשט עבורכם את זה קצת, אז קודם כל הנה כמה טיפים לפני שאתם חושבים בכלל על העיצוב:

אל תחכו יותר מידי זמן לפני שאתם בוחרים את הטבעת. מכיוון שטבעות נישואין הן דבר שמוכן בהזמנה, צריך לתת לחנות זמן להכין את הטבעת, בנוסף לכך, אי אפשר לדעת כמה זמן ייקח לכם לבחור את הטבעת הנכונה! לכן, הכי מומלץ ללכת לבחור טבעת כבר ברגע שאתם יודעים את תאריך החתונה.

נוחות – טבעות הנישואים הולכות ללוות אתכם לאורך כל החיים שלכם. הן יהיו אתכם ברגעים החשובים, וגם ברגעים היומיומים. לכן, אתם חייבים לוודא שהטבעת שאתם קונים נוחה לכם ולא מכאיבה בשום צורה שהיא. אל תתפשרו על נוחות.
איכות – טבעת הנישואין תלווה אתכם עד סוף חייכם, ולכן, אתם צריכים לוודא שאתם קונים טבעת שעשויה מחומר איכותי. אם אתם בוחרים לקנות טבעת זהב, עדיף לכם לקנות טבעת העשויה מ14 קראט אם אתם עובדים הרבה עם הידיים מאחר ו24 קראט נחשב למתכת יותר אצילה.
אמינות העסק – גם אם אתם מרגישים שכבר מצאתם את הטבעות האידיאליות שלכם, חכו לפני שאתם עושים את ההזמנה. קודם כל – תוודאו שהמקום ממנו אתם מזמינים את הטבעת הוא מקום אמין שניתן לסמוך עליו.

עכשיו הגיע הזמן לדבר על בחירת העיצוב. כפי שידוע, טעם הוא דבר שמשתנה עם השנים. כשאנחנו מבוגרים אנחנו נוטים לחשוב  "כמה כבר הטעם שלי יכול להשתנות", אז זהו – שהרבה! לכן אנו ממליצים לבחור עיצוב עדין שיכול להתאים להרבה בגדים וטבעות. ישנם שלל סוגים של טבעות נישואים. עבות, צרות, עם יהלומים גדולים, או אפילו בלי יהלומים בכלל. ישנן גם טבעות שנעשות בעיצוב מיוחד ואישי במיוחד בשבילכם.

אל תמהרו, אל תקנו את הדבר הראשון שאתם רואים, תזכרו שתהליך בחירת הטבעת הוא תהליך מהנה, זו אחת העשיות הראשונות שלכם שמסמלות את השיתוף העתיד לבוא. בהצלחה!

המאמר מוגש לכם באדיבות – טבעות נישואין – גיספן תכשיטים.

 

.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימוד פסנתר למתחילים
פסנתר הוא אחד מכלי הנגינה הקלאסיים ביותר אשר קיימים. ילדים וגם מבוגרים רבים מעוניינים ללמוד נגינה על...
קרא עוד »
יונ 28, 2020
חשיבותו של יום גיבוש
כשאנחנו צעירים אנו נפגשים במושג זה במסגרת הכיתה או התנועה ולאחר מכן אנו פוגשים אותו במסגרת השירות...
קרא עוד »
יול 28, 2015
מארזי מתנות לראש השנה – שוקולד ויין: השילוב המושלם לחגיגות ראש השנה
כאשר חגיגות השנה החדשה מתקרבות, פיתוי הפינוק קורץ. רבים פונים למותרות נצחיות כמו מארזים לראש השנה...
קרא עוד »
אוג 16, 2023