מה זה צילומי טראש דה דרס?

טראש דה דרס

 

צילומי Trash the dress זהו קונספט צילומי שהגיע אלינו מאמריקה. הרעיון העיקרי הוא לזבל, לטנף, ללכלך, להרוס ולהשמיד את שמלת הכלה איתה הכלה התחתנה.. כל זאת נעשה על סט צילומים עם קונספט ייחודי שהזוג ו/או הצלם בחרו. יש כאלו שהחליטו לשרוף את השמלה וכאלו שהסתפקו בלהתכרבל איתה בבוץ.. כל זוג וסיפור החיים שלו וכך גם הרעיון.

צילום הטראש דה דרס בישראל הפך ליותר ויותר נגיש בשנים האחרונות ועם הזמן שינה את הקונספט שלו כאשר רוב הזוגות הישראלים מצלמים את טקס ה – Trash the dress לפני החתונה..

האמת? הטענה שישראל זה עם חכם באה כאן לידי ביטוי..

לצילומי טראש דה דרס (או לכל צילום מקדים אחר) לפני החתונה יש המון יתרונות.

השמלה בימים טובים יותר

השמלה בימים טובים יותר

בראש ובראשונה – זכרו כי יש לכם יום צילום בלי לחץ של זמן כך שאתם יכולים להיות יצירתיים וליצור תמונות מדהימות שלא יתאפשר לכם לעשות ביום החתונה.

דבר שני – צילומים לפני החתונה כל כך מכינים אתכם ליום הזה.. אתם מכירים את הצלם מקרוב, לומדים לסמוך עליו ומתחברים אליו באופן אישי כך שביום החתונה הצלם כבר מגיע כמעט כחבר..

דבר שלישי – צילומי טראש דה דרס לפני החתונה יכולים להיות אחלה פרומו לחתונה שלכם ולהכין את המכרים שלכם ליום הגדול.. אה, וגם לתת להם תזכורת 🙂

מכיוון שהמון זוגות מצטלמים היום צילומים כאלה אז הרבה רעיונות חוזרים על עצמם וזוגות משחזרים רעיונות של אחרים.. הטיפ הכי גדול שלי אליכם הוא: תהיו יצירתיים!! תביאו רעיון משלכם עם נגיעה אישית. ככה לא רק יצאו לכם תמונות מגניבות אלא גם תמונות בעלות משמעות עבורכם. כאלו שיוכלו לקשט את הבית שלכם.

אם אתם מתקשים בבחירת רעיון תתייעצו עם הצלם שלכם.. לפעמים הרעיון נמצא ממש מתחת לאף שלנו ואנו לא שמים לב אליו.. הכרתם בתחנת דלק? למה שלא תעשו צילומי טראש בקונספט הזה? שניכם מנהלים רשת גלידריות בתל אביב? זה יכול להיות רעיון מעולה.. ובאמת, הרעיון הוא בידיים שלכם כי אם תתחברו אליו ברמה האישית אז התמונות גם יהיו אישיות ובעלי אמירה עבורכם..

בהצלחה 🙂

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטרינג חלבי
אין שום ספק כי קייטרינג חלבי נחשב לאחד מסוגי הקייטרינג הפופולאריים והמומלצים ביותר. בסופו של יום,...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
Beef Bar
אוכל טוב ואיכותי הוא כזה שמשאיר לך טעם של עוד, כבר מהביס הראשון אתה לא יכול להפסיק והטעם ממכר. בדיוק זו...
קרא עוד »
יונ 02, 2017
סאמר סקול בארה"ב – המתנה המושלמת לבר מצווה
עולם הבר והבת מצווה כיום סובב סביב האולם הכי מגניב, השמלה הכי נוצצת והלימוזינה הכי ארוכה. הורים רבים...
קרא עוד »
נוב 11, 2016